Όπως έκανε open-sourced το controller gamepad Steam, κάτι παρόμοιο κάνει η Valve και με το χαρακτηριστικό που το καθιστά ξεχωριστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το room-scale 3D tracking system του Vive.

Αν και η Valve “ανοίγει” σε άλλους κατασκευαστές το room-scale 3D tracking system του HTC Vive, δεν πρόκειται να γίνει “open sourced” όπως βιάστηκαν να συμπεράνουν ορισμένοι. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, εταιρεία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα ανίχνευσης εικονικής πραγματικότητας του HTC Vive για το δικό τους hardware.

 

Έτσι, υπό την άδεια SteamVR Tracking, οι σχεδιαστές προϊόντων μπορούν να προμηθευτούν αισθητήρες σαν αυτούς που βρίσκονται στην head-mounted display Vive και στους controllers, και να τους προσαρμόσουν στα δικά τους προϊόντα. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι οι developers μπορούν να δημιουργήσουν τους δικούς τους, motion controllers για το HTC Vive.

 

Η εταιρεία Triad Semiconductor πουλάει τους αισθητήρες απευθείας, ωστόσο η Valve προσφέρει ένα development kit με 40 αισθητήρες, με διάφορα EVM circuit boards και δύο base stations του Vive. Η εταιρεία δεν χρεώνει το developer kit πάντως, ωστόσο κάθε εταιρεία θα πρέπει να στείλει τουλάχιστον ένα άτομο -έναντι $3000- για να λάβει μέρος σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Seattle ως μέρος της διαδικασίας που ξεκινάει τον Σεπτέμβριο.

 

Link.png Site: Engadget
Link.png Site: TheVerge