Η ανοδική πορεία του Xbox 360 συνεχίζεται, αφού η Microsoft σήμερα ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του στην Ευρώπη διπλασιάστηκαν αμέσως μετά τις πρόσφατες μειώσεις στην εκτιμώμενη λιανική τιμή, σταθεροποιώντας την ηγετική του θέση στις κονσόλες νέας γενιάς στην Ευρώπη και διευρύνοντας σημαντικά το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

 

Ο Chris Lewis, αντιπρόεδρος της Microsoft Interactive Entertainment Business στην Ευρώπη είπε: «Το Xbox 360 αποτελεί πραγματικά την πρώτη επιλογή των καταναλωτών για κονσόλα νέας γενιάς, και τα σημερινά νούμερα αποδεικνύουν ότι πετυχαίνουμε τη δέσμευσή μας να απευθυνθούμε σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές στην Ευρώπη». Η ιδιαίτερα ανταγωνιστική εκτιμώμενη λιανική τιμή, σε συνδυασμό με το περιεχόμενο ψυχαγωγίας που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, καθιστούν το Xbox 360 την απόλυτη επιλογή ψυχαγωγίας υψηλής ευκρίνειας, (HD) με ιδιαίτερη απήχηση στους καταναλωτές.

 

Το Xbox 360 είναι η κορυφαία κονσόλα νέας γενιάς στην περιοχή Ευρώπης - Μέσης Ανατολής - Αφρικής, κατέχοντας το 42% της αγοράς σε όρους εσόδων κατά τη διάρκεια ζωής του. Το Xbox 360 συνεχίζει να έχει το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων παιχνιδιών ανά κονσόλα στην Ευρώπη με περισσότερες από 7.0 πωλήσεις παιχνιδιών ανά κονσόλα (PS3: 3.8, Wii 3.5), έπειτα από 27 μήνες στην αγορά [1].

 

Την Παρασκευή 14 Μαρτίου, η Microsoft μείωσε την εκτιμώμενη λιανική τιμή για την οικογένεια προϊόντων Xbox 360™ στην Ευρώπη. Τώρα, με αρχική εκτιμώμενη λιανική τιμή ?199,99, το Xbox 360 είναι ταυτόχρονα ένα σύστημα βιντεοπαιχνιδιών και ψυχαγωγίας απευθυνόμενο σε ένα ακόμα πιο ευρύ κοινό. Οι πολύ-αναμενόμενες κυκλοφορίες blockbuster παιχνιδιών όπως τα “Grand Theft Auto IV”, “Lego Indiana Jones” και “Ninja Gaiden 2,” θα ενισχύσουν την ανοδική πορεία του Xbox 360 δίνοντας στους καταναλωτές ακόμα περισσότερους λόγους για να το αγοράσουν.