Λιγότερο από το 1% των μαθητριών Λυκείου στις Η.Π.Α ενδιαφέρονται για να τους υπολογιστές, με τη Google να θέλει να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό αυτό με το "Made with Code".

H καμπάνια που δημιουργήθηκε από τη Chelsea Clinton του MIT Media Lab και τις Girl Scouts των Η.Π.Α έχει σκοπό να παρέχει σε κορίτσια πόρους σχετικά με τον προγραμματισμό, βίντεο που να εμπνέουν και διάφορα άλλα.

 

Η προσπάθεια αυτή της Google πηγάζει από δική της έρευνα που δείχνει πως τα παιδιά είναι περισσότερο πιθανό να ασχοληθούν με τους υπολογιστές αν τους δοκιμάσουν σε μικρή ηλικία και ενημερωθούν για τα οφέλη που μπορούν να τους παρέχουν στη σταδιοδρομία τους. Η Google επίσης ελπίζει πως με αυτή τη καμπάνια θα βοηθήσει τα κορίτσια να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία όχι απλά κάνοντας χρήση αυτής αλλά σαν ένα δημιουργικό εργαλείο σε οποιοδήποτε επάγγελμα επιλέξουν.

 

Στην εκδήλωση που θα διεξαχθεί σήμερα το βράδυ στη Νέα Υόρκη, 100 μαθήτριες θα προσπαθήσουν για πρώτη φορά να προγραμματίσουν κάτι ενώ στη συνέχεια θα δουν πως ο κώδικάς τους θα χρησιμοποιηθεί από τη Danielle Feinberg της Pixar. Στο πρώτο project τα κορίτσια θα σχεδιάσουν 3D βραχιόλια με τη βοήθεια του Shapeways και τη χρήση του Blocky visual coding, και θα δημιουργήσουν animated GIFs ή μουσικά κομμάτια. Οι Girl Scouts θα παρουσιάσουν το δίκτυό τους στο "Made with Code" και θα ενθαρρύνουν τα κορίτσια να ολοκληρώσουν τη πρώτη τους κωδικοποίηση.

 

Τέλος, για αυτό το project η Google επένδυσε σε διάστημα τριών ετών 50 εκατομμύρια δολάρια, δημιουργώντας παράλληλα ένα παρόμοιο project για γονείς. Το μήνυμα της Google προς τα κορίτσια είναι πως ο προγραμματισμός δεν είναι μόνο για τους μηχανικούς αλλά είναι ένα εργαλείο με το οποίο θα γράψουν τη δικιά τους ιστορία με την τεχνολογία.

 

Link.png Site: Engadget