Δεν είναι μυστικό πως ο Brian May, ο κιθαρίστας του διάσημου συγκροτήματος Queen, είναι φαν της εικονικής πραγματικότητας (έχει σχεδιάσει και τα δικά του VR γυαλιά) και υποστηρίζει πως είναι το μέσο που θα αλλάξει τον κόσμο.

Σήμερα, όλοι μπορούν να έχουν μια ιδέα για τα σχέδια του May με το The Bohemian Rhapsody Experience , μια interactive εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που δημιουργήθηκε από τους Queen, τη Google και τα στούντιο Enosis VR.

 

Μια πρωτότυπη έκδοση που έδωσε μια μικρή γεύση της εμπειρίας παρουσιάστηκε στο Google I/O συνέδριο φέτος καθώς και στο event του ίδιου του Brian May λίγο νωρίτερα. Η τελική έκδοση είναι έτοιμη για την πλατφόρμα του Android και σύντομα για το iOS. Η Google περιγράφει την εφαρμογή σαν «ένα ταξίδι μέσα στο υποσυνείδητο του Freddie Mercury» και θυμίζει αρκετά την εφαρμογή Spotlight Stories που κυκλοφόρησε η Google με τους δημιουργούς Patrick Osborne και Justin Lin. Ο θεατής μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα Cardboard headset ή μια οθόνη σαν «παράθυρο» στον κόσμο του βίντεο.

 

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά αυτού του βίντεο είναι το γεγονός πως χρησιμοποιεί μια ειδική μορφή του κλασσικού τραγουδιού των Queen με τον ήχο να δίνει την αίσθηση ότι αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα σημεία στον κόσμο γύρω σου ανάλογα με το που ο χρήστης στρέφει το κεφάλι του. Δίνει βάθος σε μια σειρά από κινούμενα σχέδια που ποικίλλουν από λεπτομερείς σκηνές έως τη μορφή του Freddy Mercury σχηματισμένη από νέον φωτισμό. Όπως και με τα βίντεο του Spotlight Stories, μπορεί κανείς να κινηθεί και να ανακαλύψει μικρές, ανεπαίσθητες εικόνες σε διάφορα μέρη της οθόνης. Παραδόξως, το συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπάρχει στο YouTube, σε αντίθεση με τα περισσότερα VR βίντεο της Google.

 

Η Google δουλεύει πάνω σ’ αυτά τα κομμάτια από το 2013, πολύ πριν η εικονική πραγματικότητα γίνει διάσημη. Όμως, όπως είδαμε στο συνέδριο Google Ι/Ο, οι προσδοκίες μεγαλώνουν και παράλληλα με το Bohemian Rhapsody Experience, η Google πληρώνει κινηματογραφιστές του YouTube και εταιρίες παιχνιδιών, εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για να δημιουργήσουν υλικό για το Daydream. Το DayDream είναι η πλατφόρμα VR της εταιρείας, που αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα στην φημολογούμενη παρουσίαση της εταιρείας στις 4 Οκτωβρίου.

 

Link.png Site: TheVerge