Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, τα προσωπικά αρχεία αρκετών χρηστών εξαφανίστηκαν ανεξήγητα από το λογαριασμό τους στο Google Drive.

Η Google αναγνώρισε το πρόβλημα στην επίσημη κοινότητα της υπηρεσίας, δηλώνοντας ότι επηρεάζει ένα περιορισμένο υποσύνολο χρηστών της desktop εφαρμογής του Google Drive. 

Συγκεκριμένα, η Google εντόπισε ένα σφάλμα στο συγχρονισμό που επηρεάζει τις εκδόσεις Drive desktop 84.0.0.0 έως 84.0.4.0. Ένας χρήστης εξήγησε πώς έχασε ολόκληρο το ιστορικό δεδομένων του Google Drive από τον Μάιο, ανακαλύπτοντας τη σοκαριστική απώλεια δεδομένων μόλις την περασμένη εβδομάδα. 

Παρά το γεγονός ότι η υποστήριξη της Google καθοδήγησε τον χρήστη μέσω πιθανών μεθόδων ανάκτησης δεδομένων, όπως η επαναφορά αντιγράφων ασφαλείας, το εξαφανισμένο περιεχόμενο παραμένει μέχρι στιγμής μη ανακτήσιμο. Επί του παρόντος, πάνω από 190 άτομα έχουν κάνει κλικ στο ότι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, με τους ανήσυχους σχολιαστές να περιγράφουν σχεδόν πανομοιότυπες καταστάσεις. 

Σε απάντηση, ένα μέλος της ομάδας του Google Drive προειδοποίησε τους χρήστες να μην

- κάνουν κλικ στην "Αποσύνδεση λογαριασμού" στο Google Drive για desktop
- και να μην διαγράψουν ή μεταφέρουν τον κατάλογο αρχείων της εφαρμογής που βρίσκεται στις παρακάτω συντομεύσεις

Windows: %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\DriveFS
macOS: ~/Library/Application Support/Google/DriveFS