Αποφασισμένη να σταματήσει το "momentum" που έχουν αρχίσει να συγκεντρώνουν οι ad-blocking πλατφόρμες, φαίνεται πως είναι η Google, η οποία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο διαχωρίζεται και επεξεργάζεται τον τεράστιο όγκο των δεδομένων της.

Η αμερικανική εταιρεία θα ακολουθήσει μία νεά φιλοσοφία, δημιουργώντας μία ενιαία "δεξαμενή" δεδομένων τα οποία θα προέρχονται από το ευρύτερο φάσμα των υπολογιστικών συστημάτων - φορητών και μη - στη διαχείριση των οποίων τον πρώτο λόγο θα έχουν οι τελικοί χρήστες, δημιουργώντας μακροπρόθεσμα ένα πιο εξιδανικευμένο διαφημιστικό οικοσύστημα.

 

Ξεκινώντας από σήμερα, οι χρήστες υπηρεσιών της Google θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις, οι οποίες θα τους προτρέπουν να αποφασίσουν αν θέλουν να παραχωρήσουν τα στοιχεία των online δραστηριοτήτων τους, προκειμένου να βλέπουν στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα, σχετικά με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται, καθώς και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν (Android).

 

Μαζί με την ειδοποίηση, η Google θα εγκαινιάσει και μία ειδική ιστοσελίδα, υπό την επωνυμία My Activity (ως επέκταση του My Account), στην οποία οι χρήστες θα μπορεί να εποπτεύουν τα δεδομένα των αναζητήσεων τους, αφαιρώντας (ανά πάσα στιγμή) οποιοδήποτε στοιχείο και αναδιαμορφώνοντας τις διαφημιστικές τους προτιμήσεις.

 

Screen%20Shot%202016-06-28%20at%2012.16.48%20PM.png

 

Με αυτόν τον τρόπο η Google επιθυμεί να διαφοροποιηθεί από τους αντιπάλους της (βλ. Facebook), οι οποίοι εκμεταλλεύονται με παρόμοιο τρόπο τις δραστηριότητες των χρηστών αλλά και να κλείσει τα στόματα εκείνων (βλ. Apple), οι οποίοι εδώ και αρκετά χρόνια την κατηγορούν για ασύδοτη εκμετάλλευση των δεδομένων που συλλέγει, κυρίως μέσω των φορητών συσκευών.

 

Link.png Site: Recode