Το Google Wear, η μεγάλη προσπάθεια της Google να κατακτήσει και την αγορά των wearables, δεν απέφερε καρπούς, τουλάχιστον στο βαθμό που ήλπιζε η εταιρεία.

Για να δώσει μία νέα ώθηση στη πλατφόρμα της, η Google αποφάσισε να προχωρήσει στο “rebranding” του λογισμικού, το οποίο θα ονομάζεται εφεξής: Wear OS by Google.  

Τα νέα ήρθαν λίγο πριν ξεκινήσει η Παγκόσμια Έκθεση Ωρολογοποιίας και Κοσμηματοποιίας Baselworld, που κάθε χρόνο πραγματοποιείται στη Βασιλεία της Ελβετίας (φέτος θα πραγματοποιηθεί 22-27 Μαρτίου). Το πιθανότερο μάλιστα είναι να δούμε ορισμένα smartwatches να κάνουν ντεμπούτο στην έκθεση με το νέο λογισμικό της Google.

Ο Dennis Troper της Google σε σχετική ανάρτηση του στο επίσημο blog της εταιρείας δεν έκρυψε το λόγο που οδήγησαν την εταιρεία στο να λάβει τη συγκεκριμένη απόφαση: ένας στους τρεις νέους χρήστες Android Wear χρησιμοποιεί iPhone, οπότε η απομάκρυνση, έστω και σαν όνομα από το Android ενδεχομένως να οδηγούσε σε περισσότερους χρήστες, αφού επιπλέον θα ξεκαθάριζε το θολό τοπίο γύρω από τη συμβατότητα και οποιαδήποτε σύγχυση σχετικής με τη συνεργασία ή όχι των συσκευών του είδους με αντίπαλες πλατφόρμες. Στο ίδιο μήκος κύματος και η πρόσφατη δήλωση του Greg McKelvey της Fossil που δήλωσε ότι “πολλοί από τους πελάτες smartwatch μας είναι χρήστες iOS”.

Οπότε τόσο η Google όσο και οι συνεργάτες της ελπίζουν ότι το rebranding του λογισμικού σε Wear OS θα βοηθήσει τους χρήστες να καταλάβουν ότι είναι μία φιλόξενη, συνεργάσιμη και ευρεία πλατφόρμα. Η αλλαγή στην ονομασία πάντως ενδέχεται να μην είναι αρκετή πάντως στη προσπάθεια της Google και των συνεργατών της να διεκδικήσουν έδαφος από την Apple. Το περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών περίπου 33 εκατομμύρια άνθρωποι αγόρασαν ένα Apple Watch, ενώ εκείνοι που προχώρησαν στην αγορά ενός smartwatch με Android Wear ήταν μόλις 10 εκατομμύρια.

Engadget