Μετά την απόλυση περισσότερων από 1000 εργαζομένων από τμήματα όπως τα Pixel, Nest, Fitbit και Google Assistant, η Google μειώνει τώρα την ομάδα διαφημιστικών πωλήσεων κατά "εκατοντάδες ρόλους", σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της εταιρείας στο Engadget

Η Google δήλωσε ότι υποβάλλεται σε μια ενδελεχή ετήσια διαδικασία για τη διάρθρωση της ομάδας της, ώστε να παρέχει βέλτιστες υπηρεσίες στους πελάτες της που ασχολούνται με τις διαφημίσεις. Αυτό περιλαμβάνει την ευθυγράμμιση των πελατών με τις κατάλληλες εξειδικευμένες ομάδες και τα κανάλια πωλήσεων για την κάλυψη των απαιτήσεων εξυπηρέτησης. Κατά συνέπεια, αρκετοί εκατοντάδες ρόλοι παγκοσμίως καταργούνται σταδιακά και οι εργαζόμενοι που επηρεάζονται θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για κενές θέσεις εντός της ομάδας ή αλλού στην Google.

Ο εκπρόσωπος δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων που επηρεάζονται από τις περικοπές ή τις τοποθεσίες τους. Το Business Insider ήταν το πρώτο που μετέδωσε την είδηση αυτή, αφού απέκτησε ένα υπόμνημα που έστειλε στο προσωπικό ο Chief Business Officer της Google, Philipp Schindler, την Τρίτη.

Ο νέος γύρος απολύσεων στη Google αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης περικοπών θέσεων εργασίας στον κλάδο της τεχνολογίας, όπου χάθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας το 2023. Για παράδειγμα, το πρώτο δεκαπενθήμερο του τρέχοντος έτους, η Amazon απέλυσε εκατοντάδες υπαλλήλους από τις εταιρείες Twitch, Prime Video, MGM Studios και Audible. Άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως οι Discord, Meta, Unity και Duolingo προχώρησαν επίσης σε μειώσεις προσωπικού το 2024.

Τον Δεκέμβριο, το The Information ανέφερε ότι η Google σκόπευε να αναδιαρθρώσει τη μονάδα πωλήσεων διαφημίσεων, η οποία απασχολεί πάνω από 30.000 άτομα. Το σχέδιο είναι να αξιοποιήσει τη μηχανική μάθηση για να βοηθήσει τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερες διαφημίσεις σε βασικά προϊόντα όπως το Google Search και το YouTube, τα οποία αποτελούν τις κύριες πηγές εσόδων της εταιρείας. Η πλειονότητα των σημερινών περικοπών θέσεων εργασίας επικεντρώνεται στις ομάδες πωλήσεων διαφημίσεων που πωλούν διαφημίσεις σε μεγάλες επιχειρήσεις.

Σε άλλα νέα, η Google φέρεται να προσφέρει μετοχές εκατομμυρίων δολαρίων σε επιλεγμένους ερευνητές της DeepMind, του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης της, για να τους αποτρέψει από το να φύγουν για ανταγωνιστές όπως η OpenAI.