Σε μία προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους developers, η Google επανεξέτασε και αναπροσάρμοσε το μοντέλο των προμηθειών της για την πλατφόρμα Stadia. Έτσι, από την 1η Οκτωβρίου, η Google θα λαμβάνει το 15% από τα έσοδα των πωλήσεων που φτάνουν έως στα $3 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2023.

Η συγκεκριμένη αλλαγή φαίνεται να καθιστά την cloud gaming πλατφόρμα της περισσότερο ελκυστική για τους developers και ήταν απαραίτητη, καθώς όπως είναι γνωστό η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει τα δικά της στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών. Η Google επιχείρησε επίσης να προσφέρει αποκλειστικά παιχνίδια μέσα από την πλατφόρμα της, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους gamers και προγραμματιστές (παιχνίδια για τα οποία ενδέχεται να πλήρωσε μεγάλα ποσά) ωστόσο πολλά από αυτά τα παιχνίδια έχουν ήδη κυκλοφορήσει και σε άλλες πλατφόρμες πια.

Τα νέα έρχονται την ώρα που οι εταιρείες που είναι ιδιοκτήτες πλατφορμών και ορισμένοι υψηλού προφίλ developers έχουν εμπλακεί σε δικαστικές διαμάχες για τα μερίδια εσόδων, τα οποία βρίσκονται στο μικροσκόπιο από τις ρυθμιστικές αρχές (π.χ. Epic Games ενάντια στην Apple ή Epic Games ενάντια στη Google).

Η συγκεκριμένη αλλαγή όσον αφορά την προμήθεια της Google δεν είναι η μοναδική που ανακοίνωσε η Αμερικάνικη εταιρεία τελευταία, καθώς πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε ότι μειώθηκε η προμήθεια που λαμβάνει από τους developers εφαρμογών που βρίσκονται στις λίστες του Play Store στο 15% για τα πρώτα έσοδα που δεν ξεπερνούν το $1 εκατομμύριο. Κάτι παρόμοιο έκανε και η Apple τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ανακοίνωσε ότι οι developers που κερδίζουν λιγότερα από $1 εκατομμύριο ετησίως στο App Store πληρούν τις προϋποθέσεις για την ένταξη τους σε ένα νέο πρόγραμμα όπου η Apple λαμβάνει προμήθεια ύψους 15% αντί 30% που ισχύει στις υπόλοιπες περιπτώσεις.

Τα σχετικά νέα ανακοινώθηκαν στο συνέδριο προγραμματιστών Google for Games, στο οποίο ανακοίνωσε επίσης ότι οι χρήστες συσκευών Android 12 θα μπορούν να ξεκινούν να παίζουν παιχνίδια την ώρα που αυτά ακόμα… κατεβαίνουν στη συσκευή.