Σε χειροκίνητο εξατομικευμένο έλεγχο των video από τα πλέον δημοφιλή κανάλια του YouTube αναμένεται να προχωρήσει η Google, καθώς η πλατφόρμα σκοπεύει να αξιοποιήσει τα διαφημιστικά έσοδα προκειμένου να θέσει δεοντολογικά όρια στους παραγωγούς περιεχομένου, ύστερα από μια σειρά διαμαρτυριών για αμφιλεγόμενο υλικό.

Για πρώτη φορά, η επιχείρηση θα αξιολογήσει προληπτικά μεγάλους όγκους οπτικοακουστικού περιεχομένου, για να διασφαλίσει ότι αυτό συμβαδίζει με τις κατευθυντήριες γραμμές για την προβολή διαφημίσεων. Έτσι, θα αυστηροποιήσει την ποιότητα του υλικού, για τους δημιουργούς που προσδοκούν σε διαφημιστικά έσοδα. 

Την ίδια στιγμή, ευελπιστεί πως θα κατευνάσει τις ανησυχίες των διαφημιστών για το περιεχόμενο του You Tube, μετά την εκδήλωση σκανδάλων όπως αυτό του Logal Paul, ο οποίος σε video του εμφάνιζε την εικόνα ενός πτώματος. 

Οι διαφημιστές θα μπορούν να επιλέξουν να κατευθύνουν το προωθητικό τους υλικό σε κανάλια που θα λάβουν τη σήμανση «Google Preferred». Με δεδομένο πως αυτά τα κανάλια θα υποβάλλονται σε έλεγχο, οι εταιρείες θα είναι σίγουρες πως οι διαφημίσεις διοχετεύονται σε video τα οποία ανταποκρίνονται σε έναν σαφή κώδικα δεοντολογίας.

Η εταιρεία δηλώνει ότι αναμένεται να ολοκληρώσει την αξιολόγηση των «Google Preferred» καναλιών έως τα μέσα του Φεβρουαρίου στις ΗΠΑ, και έως το τέλος του Μαρτίου σε όλες τις αγορές. 

Η συνέπεια ειναι πως οι δημιουργοί περιεχομένου θα βρεθούν ενώπιον αλλαγών στο YouTube Partner Program (YPP). Παράλληλα, ενώ έως πρόσφατα όσοι μετείχαν στο YPP έπρεπε να έχουν πάνω από 10.000 προβολές,,  πλέον είναι επίσης απαραίτητο οι συνδρομές να υπερβαίνουν τις 1.000, όπως επίσης και να ξεπερνούν τις 4.000 οι ώρες προβολής κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών.

Guardian