Στόχος να καταστεί η όλη εμπειρία περισσότερο διαδραστική, με εμφάνιση σχολίων, περιγραφές των βίντεο αλλά και -κάποιες- δυνατότητες πραγματοποίησης αγορών μέσω της τηλεόρασης.

Το YouTube συνεχίζει να επιφέρει αλλαγές στο σχεδιασμό της εφαρμογής του, ανάλογα με την πλατφόρμα και το μέγεθος της οθόνης, με την εταιρία να ανακοινώνει τις τελευταίες εξελίξεις στην εφαρμογή για τηλεοράσεις. Είναι σαφής η προσπάθεια να καταστεί η όλη εμπειρία της τηλεθέασης περισσότερο διαδραστική, καθώς έρχονται στο προσκήνιο επιλογές όπως κεφάλαια, σχόλια αλλά και περιγραφές των βίντεο, χωρίς όμως να παρεμβαίνουν στο βίντεο που προσπαθεί να παρακολουθήσει ο χρήστης.

Η νέα έκδοση της εφαρμογής συρρικνώνει ελαφρά το βίντεο, ώστε να δημιουργήσει χώρο για την περιγραφή, τα σχόλια και άλλα στοιχεία που το πλαισιώνουν. Δεν είναι αυτή η προεπιλεγμένη μορφή που θα χρησιμοποιεί το YouTube, καθώς πολλοί άνθρωποι θα συνεχίσουν να προτιμούν τη διάταξη πλήρους οθόνης. Όμως, εύκολα θα μπορούσε κανείς να περάσει στη νέα μορφή από την κλασική οθόνη της εφαρμογής.

Screenshot_2024_03_13_at_11_24.53_AM.webp.4b7e908c919b63bbd22003945b5a7312.webp

Οι αλλαγές είχαν ως αφετηρία τη μείωση του μεγέθους του video player και την απλούστευση της πρόσβασης στις επιπλέον δυνατότητες. Η σχεδιαστική ομάδα του YouTube πρότεινε διάφορες διατάξεις, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο σύνθετες, ζητώντας από τους χρήστες να καταθέσουν τα σχόλιά τους σχετικά με το ποια προσέγγιση λειτουργούσε καλύτερα. Κάπως έτσι κατέληξε σε αυτή τη νέα εμπειρία μέσω των τηλεοράσεων.

Μετατοπίζοντας τις διαδραστικές λειτουργίες στη δεξιά πλευρά, το YouTube καταβάλει μια νέα προσπάθεια να μεταφέρει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών στην τηλεοπτική οθόνη. Κάθε φορά που οι δημιουργοί των βίντεο θα περιλαμβάνουν συνδέσμους προς τα προϊόντα που εμφανίζονται στο περιεχόμενο που έχουν αναρτήσει, θα εμφανίζεται η σχετική ειδοποίηση ("products in this video"). Όμως, το YouTube δεν έχει φτάσει ακόμη στο στάδιο που θα επιτρέπει στους χρήστες να ολοκληρώσουν μία αγορά αποκλειστικά μέσω της τηλεόρασης: αντίθετα, η εφαρμογή θα εμφανίζει έναν κώδικα QR τον οποίο θα μπορούν να σαρώνουν οι ενδιαφερόμενοι ώστε να αγοράσουν το όποιο προϊόν μέσω του κινητού τους.

Το YouTube υποστηρίζει πως αυτός ο ανασχεδιασμός θα περάσει στην πορεία και στο YouTube TV, επιτρέποντας στους συνδρομητές της υπηρεσίας αυτής να παρακολουθούν τα σκορ των αγώνων που τους ενδιαφέρουν, χωρίς να διακόπτουν την παρακολούθηση της όποιας αναμέτρησης προβάλλεται στην οθόνη. Όπως συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις, το YouTube θα καταστήσει διαθέσιμες τις αλλαγές αυτές στο σύνολο των χρηστών σταδιακά, μέσα στις "αμέσως επόμενες εβδομάδες", αντί να προχωρήσει στη μαζική ενεργοποίησή τους. 

  • Confused 1
  • Haha 2