Το YouTube αναθεώρησε την πολιτική του, επιτρέποντας πλέον τη δυνατότητα για πλήρη κέρδη σε βίντεο από δημιουργούς που περιέχουν έντονες βωμολοχίες στα πρώτα επτά δευτερόλεπτα.

Έτσι τα βίντεο του YouTube που περιέχουν έντονη βωμολοχία στα πρώτα επτά δευτερόλεπτα (λέξεις όπως το "fuck") είναι πλέον επιλέξιμα για πλήρη κέρδη από διαφημίσεις, σύμφωνα με βίντεο του Conor Kavanagh, υπεύθυνου για την εμπειρία πολιτικής κέρδους του YouTube. Προηγουμένως, τέτοια βίντεο ήταν επιλέξιμα μόνο για "περιορισμένα έσοδα από διαφημίσεις".

Οι αλλαγές στις πολιτικές ακατάλληλης γλώσσας του YouTube αποτελούσαν εδώ και καιρό ένα ευαίσθητο σημείο για τους δημιουργούς περιεχομένου. Τον Νοέμβριο του 2022, η εταιρεία άρχισε να περιορίζει πιθανώς τα έσοδα από διαφημίσεις εάν χρησιμοποιούνταν βωμολοχίες στα πρώτα 8-15 δευτερόλεπτα ενός βίντεο.

Ο ProZD, του οποίου το πραγματικό όνομα είναι SungWon Cho, δημοσίευσε ένα βίντεο όπου, αφού περίμενε 15 δευτερόλεπτα, χαρακτήρισε την αλλαγή πολιτικής ως "την πιο ηλίθια μαλακία που έχω ακούσει ποτέ". Αργότερα ανέφερε ότι η Google αφαίρεσε το βίντεο από τη δυνατότητα να έχει κέρδη. Το YouTube προσάρμοσε τις πολιτικές του τον Μάρτιο του 2023, επιτρέποντας σε βίντεο με βωμολοχίες στα πρώτα 8-15 δευτερόλεπτα να είναι επιλέξιμα για έσοδα από διαφημίσεις.

Όταν ρωτήθηκε για την άποψή του σχετικά με την αλλαγή της Τρίτης, ο ProZD απάντησε: “It’s about fucking time.”

Η εταιρεία αρχικά περιόρισε τη δυνατότητα κερδων για βίντεο με βωμολοχίες στην αρχή προκειμένου "να ευθυγραμμιστεί με τα πρότυπα εκπομπής", αναφέρει ο Kavanagh. "Οι διαφημιζόμενοι ανέμεναν οι διαφημίσεις στο YouTube να έχουν απόσταση μεταξύ των βωμολοχιών και της διαφήμισης που μόλις προβλήθηκε." Ωστόσο, "αυτές οι προσδοκίες έχουν αλλάξει", τονίζει, "και οι διαφημιζόμενοι έχουν ήδη τη δυνατότητα να στοχεύουν περιεχόμενο στο επιθυμητό επίπεδο βωμολοχιών".

Αν και το μόνο συγκεκριμένο παράδειγμα "ισχυρής" βωμολοχίας που παρέχει ο Kavanagh είναι η λέξη "fuck" — αναφέρει ότι το YouTube ορίζει ως "μέτρια βωμολοχία" λέξεις όπως "asshole" ή "bitch".

Το YouTube θα συνεχίσει να περιορίζει τη δυνατότητα κάποιος να έχει κέρδη εάν χρησιμοποιεί μέτριες ή ισχυρές βωμολοχίες σε τίτλους ή μικρογραφίες (thumbnails). Τα βίντεο με "υψηλή συχνότητα" ισχυρών βωμολοχιών εξακολουθούν επίσης να αποτελούν "παραβίαση" του περιεχομένου του YouTube που είναι φιλικό προς τους διαφημιζόμενους.

Η νέα πολιτική αποτελεί μέρος των συνεχών προσπαθειών του YouTube να ισορροπήσει μεταξύ των αναγκών των δημιουργών περιεχομένου και των απαιτήσεων των διαφημιζόμενων, προσαρμόζοντας τις πολιτικές του καθώς εξελίσσονται τα πρότυπα του κλάδου.

  • Sad 1
  • Haha 9