Η Google δοκιμάζει έναν νέο τρόπο προβολής διαφημίσεων στην εφαρμογή του YouTube για έξυπνες τηλεοράσεις. 

Με βάση τις πρώτες πληροφορίες, οι χρήστες θα πρέπει να περιμένουν να βλέπουν λιγότερες σε αριθμό διαφημίσεις, οι οποίες όμως θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Η εταιρεία δήλωσε ότι πειραματίζεται με αυτή τη μορφή διαφημίσεων για μια καλύτερη εμπειρία θέασης κατά την παρακολούθηση περιεχομένου μεγάλης διάρκειας, σχεδόν όπως ένα παραδοσιακό διαφημιστικό διάλειμμα κατά τη διάρκεια του παραδοσιακού τηλεοπτικού προγράμματος.

Μαζί με την αλλαγή αυτή, το YouTube προσπαθεί επιπλέον να ενημερώσει το χρονοδιακόπτη διαφημίσεων στην τηλεόραση για να δείχνει καλύτερα τον εναπομείναντα χρόνο στο διαφημιστικό διάλειμμα. Επί του παρόντος, το YouTube εμφανίζει τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης διαφήμισης μαζί με ένα placeholder που λέει "Διαφήμιση 1 από 2", το οποίο δεν καθιστά σαφές πόσο θα διαρκέσει το διάλειμμα. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα αρχίσει να δοκιμάζει σύντομα το νέο χρονόμετρο που εστιάζει στον συνολικό χρόνο του διαφημιστικού διαλείμματος.

blog-instream-change.gif.cd66408ea0a39ed049c8795902e9e942.gif

Νωρίτερα φέτος, το YouTube άρχισε να φέρνει στις τηλεοράσεις διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν. Η εταιρεία δήλωσε ότι η συγκεκριμένη δοκιμή πραγματοποιήθηκε με 150 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ τον Απρίλιο. Με την τελευταία ανακοίνωση, η εταιρεία δήλωσε ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν καθημερινά πάνω από 700 εκατομμύρια ώρες περιεχομένου YouTube στις τηλεοράσεις τους. Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό διαφημιστικό μέσο για την εταιρεία.

Τον περασμένο Μάρτιο, η εταιρεία ανακοίνωσε μια λειτουργία πολλαπλών προβολών για αθλητικά παιχνίδια για να παρακολουθείτε πολλούς αγώνες ταυτόχρονα σε όσες χώρες υπάρχει σχετικό περιεχόμενο. Τον Ιούνιο, το YouTube επέκτεινε τη λειτουργία πολλαπλών προβολών και σε μη αθλητικό περιεχόμενο.

Η Google δεν πειραματίζεται μόνο με τον τρόπο εμφάνισης διαφημίσεων στην εφαρμογή του για έξυπνες τηλεοράσεις. Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι από τον Νοέμβριο θα καταργήσει ορισμένους ελέγχους διαφημίσεων από τους δημιουργούς για την επιλογή pre-roll, post-roll, skippable και non-skippable διαφημίσεων. Οι δημιουργοί θα μπορούν μόνο να ενεργοποιούν ή να απενεργοποιούν τις διαφημίσεις, αλλά η μορφή θα αποφασίζεται από το ίδιο το σύστημα του YouTube. Θα αποκτήσουν επίσης ελέγχους για τη χειροκίνητη εισαγωγή διαφημίσεων σε ένα live stream.

  • Like 1