Όλοι οι χρήστες του YouTube θα αποκτήσουν σύντομα έναν νέο τρόπο ταυτοποίησης.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι τα handles τύπου @name, θα χρησιμοποιούνται σε όλη την πλατφόρμα, μια κατάσταση που είναι συνηθισμένη σε πολλές υπηρεσίες του διαδικτύου (συμπεριλαμβανομένου και του insomnia).

Κάθε χρήστης του YouTube θα έχει ένα μοναδικό handle που θα ισχύει σε όλη την πλατφόρμα, από τις σελίδες των καναλιών μέχρι και τα Shorts, την απάντηση του YouTube στο TikTok. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν ένα handle για να αναφέρουν άλλους χρήστες σε σχόλια, περιγραφές βίντεο, τίτλους και άλλα, κάτι που σύμφωνα με το YouTube θα διευκολύνει τους δημιουργούς να προσεγγίσουν το κοινό και να αυξήσουν την προβολή τους.

image.png.bb4cd291b356cc6b14f987cdad496bd8.png

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι δημιουργοί μπορούν να δημιουργήσουν μια ταυτότητα τόσο μοναδική όσο και το περιεχόμενό τους, δίνοντας παράλληλα στους θεατές την εμπιστοσύνη ότι αλληλεπιδρούν με τους αγαπημένους τους δημιουργούς», αναφέρει το YouTube στο blog του. Οι δημιουργοί θα εξακολουθήσουν να μπορούν να ονομάσουν το κανάλι τους όπως επιθυμούν όμως τα handles θα είναι μοναδικά, μειώνοντας ενδεχομένως το φαινόμενο αντιγραφών.

Το YouTube θα διαθέσει τη λειτουργία σταδιακά ξεκινώντας από αυτή την εβδομάδα, ειδοποιώντας τους χρήστες όταν έρθει η σειρά τους να επιλέξουν ένα handle, πράγμα που σημαίνει ότι κάποιοι θα μπορέσουν να διεκδικήσουν το δικό τους κατά προτεραιότητα. Αν ένας χρήστης έχει ήδη δημιουργήσει μια εξατομικευμένη διεύθυνση URL για το κανάλι του, αυτή θα επιλεχθεί ως το προεπιλεγμένο handle του, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να αλλάξει όταν έρθει η σειρά του.

Το YouTube αναφέρει ότι θα προχωρήσει στις ενημερώσεις των χρηστών με βάση παράγοντες όπως η συνολική παρουσία τους στην πλατφόρμα, ο αριθμός των συνδρομητών καθώς και αν το κανάλι είναι ενεργό. Η διεκδίκηση ενός handle θα μπορούσε επίσης να είναι ο λόγος για αρκετούς δημιουργούς να ενταχθούν στην πλατφόρμα του YouTube ή να φροντίσουν τον λογαριασμό τους. 

Η προσθήκη των handles στο YouTube γίνεται με το βλέμμα στο TikTok το οποίο διαθέτει παρόμοια λειτουργία σχεδόν από την αρχή λειτουργίας του ενώ η Google αναμένεται να διπλασιάσει την επένδυσή της στα Shorts. Τον περασμένο μήνα, το YouTube ανακοίνωσε ότι θα φέρει το διαφημιστικό πρόγραμμα συνεργατών στα Shorts, επιτρέποντας στους δημιουργούς να κρατήσουν το 45% των διαφημιστικών εσόδων. Τους τελευταίους μήνες και καθώς μαίνεται ο «πόλεμος» με το TikTok, το YouTube έχει προσθέσει υδατογραφήματα σε Shorts που αναδημοσιεύονται σε άλλες πλατφόρμες αλλά και εργαλεία για τη χρήση βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας σε κλιπ μικρής διάρκειας.