Η εταιρία εργάζονταν αθόρυβα για να φέρει μια νέα δυνατότητα που θα επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν περισσότερο και καλύτερο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας hashtags.

Το YouTube κάνει διαθέσιμες τις νέες σελίδες περιεχομένου που δημιουργούνται αποκλειστικά από τα hashtags. Οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν είτε κλικ απευθείας επάνω στο hashtag είτε να πληκτρολογήσουν χειροκίνητα τη διεύθυνση URL στον browser (π.χ. youtube.com/hashtag/insomnia). Προηγουμένως, οι ίδιες παραπάνω ενέργειες θα έφερναν έναν συνδυασμό αποτελεσμάτων που θα σχετίζονταν με το hashtag και όχι μόνο εκείνα τα βίντεο στα οποία έχει χρησιμοποιηθεί αυτό το συγκεκριμένο hashtag. Τώρα αυτό αλλάζει, καθώς το YouTube κυκλοφόρησε τις ανανεωμένες σελίδες περιεχομένου.

Στο εξής, όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε ένα hashtag στο YouTube, θα μεταφέρεται σε μια σελίδα που θα περιέχει μόνο τα βίντεο που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο hashtag. Όπως αναφέρει το YouTube, αυτή η σελίδα θα ταξινομεί τα βίντεο με βάση το πόσο δημοφιλή είναι, διατηρώντας τα «καλύτερα» βίντεο στην κορυφή. Ο αλγόριθμος κατάταξης, ωστόσο, ίσως χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμη καθώς αυτή τη στιγμή εμφανίζει έναν συνδυασμό από νεότερα και παλαιότερα βίντεο ενώ φαίνεται πως κυριαρχεί έντονα το περιεχόμενο από Ινδούς δημιουργούς σε αρκετές κατηγορίες.

Τα αποτελέσματα των hashtags, δεν θα είναι ισοδύναμα με αυτά των Facebook και Twitter, όπου το πιο πρόσφατα περιεχόμενο εμφανίζεται στην κορυφή. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ενδέχεται αυτές οι νέες σελίδες του YouTube, να μην είναι ο ιδανικός προορισμός για κάποιον που αναζητά νέο περιεχόμενο για να παρακολουθήσει. Παρ’ όλα αυτά θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως ένα ενδιαφέρον εργαλείο για τους δημιουργούς που θέλουν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα hashtags. Για παράδειγμα, αν οι δημιουργοί χρησιμοποιούν συγκεκριμένα hashtags (π.χ. #insomniareviews) και όχι τόσο γενικά όπως κατηγορίες ή είδος περιεχομένου (π.χ. #smartphones), θα μπορούσαν να βοηθήσουν τα βίντεό τους να εντοπίζονται ευκολότερα.

 To YouTube είχε ανακοινώσει τη νέα λειτουργία μέσα από τα Community Forums νωρίτερα αυτό το μήνα, την οποία περιγράφει ως ένα νέο τρόπο με τον οποίο το YouTube θα ομαδοποιήσει το περιεχόμενο και θα βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν βίντεο μέσω hashtag. Την περασμένη Τρίτη, το YouTube ανέφερε πως η λειτουργία έχει διατεθεί στο 100% των χρηστών και κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση τόσο από υπολογιστή όσο και από φορητές συσκευές.