Στο θέαμα της συγκεκριμένης rendered σκηνής, η οποία δημοσιεύτηκε στα πλαίσια του ψηφιακού συνεδρίου GTC 2022 που διοργανώνει η Nvidia (GPU Technology Conference) έπεσαν…σαγόνια.

Η σκηνή, η οποία δείχνει την κουζίνα ενός εστιατορίου για ράμεν (Ιαπωνική σούπα με νούντλς) δημιουργήθηκε αξιοποιώντας τη πλατφόρμα Omniverse από μία ομάδα σχεδιαστών της Nvidia, της οποίας επικεφαλής είναι η Gabriele Leone, Senior Art & Design Director.  

H Gabriele Leone επισημαίνει: «Όλα έχουν μοντελοποιηθεί με το χέρι, και σε όλα έχουν εφαρμοστεί υφές με το χέρι στο Substance Painter».

Ο ρεαλισμός της σκηνής είναι, πραγματικά, τρομακτικός, και κάθε λεπτομέρεια, από τις ανάγλυφες υφές μέχρι τον φωτισμό δείχνουν σαν να πρόκειται για φωτογραφίες των χώρων ενός εστιατορίου όπως είναι στην πραγματικότητα.

Η Nvidia έδειξε στη συνέχεια τις συγκεκριμένες σκηνές με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, καθώς η «κάμερα» περνάει από όλους τους χώρους και τις επιφάνειες του περιβάλλοντος του εστιατορίου εξηγώντας ότι πέρα από την πλατφόρμα Omniverse και το Substance, η ομάδα των σχεδιαστών χρησιμοποίησε και άλλες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των Blender, Autodesk 3ds Max, Pixologic ZBrush, RizomUV και SideFX Houdini.

Αν μπορούμε να κάνουμε μία εκτίμηση, σε περίπου δύο δεκαετίες, κάπως έτσι θα μοιάζουν τα παιχνίδια που θα παίζουμε στους υπολογιστές μας, καθώς υποθέτουμε πως θα έχουμε αρκετά μεγαλύτερη επεξεργαστική στα χέρια μας. Φανταστείτε τώρα, τι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας έχουμε να ζήσουμε με τέτοιο ρεαλισμό.

  • Like 6