Η αγορά των smartwatches γνώρισε ανάπτυξη 48% μέσα στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2019 σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι σύμφωνα με την εταιρεία Counterpoint Research.

Η Apple ηγείται της αγοράς στον αριθμό των αποστολών με μερίδιο 35.8%. H Samsung είδε μεγάλη αύξηση από έτος σε έτος 127% και το μερίδιο της στην αγορά έφτασε στο 11.1%. Η Κινέζικη imoo βρίσκεται στην τρίτη θέση με ποσοστό 9.2% ενώ η fitbit βρίσκεται στην τέταρτη θέση με ποσοστό 3,7%.    

2.jpg.f770339fdf735a4c10568ad60acd50d3.jpg

Οι αριθμοί δείχνουν ότι η αγορά των smartphones διαρκώς αναπτύσσεται. Ο αναλυτής της Counterpoint Research, Sujeong Lim δήλωσε ότι χάρη στην στρογγυλή κάσα, την βελτιωμένη μπαταρία και την συνδεσιμότητα LTE, οι λύσεις της Samsung στην συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών έφτασαν σε περισσότερους χρήστες smartphones με Android. Από την άλλη, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του τελευταίου Apple Watch Series 4 ήταν η πληθώρα χαρακτηριστικών παρακολούθησης της φυσικής κατάστασης και της υγείας, με σπουδαιότερη τη δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτροκαρδιογραφήματος σε πραγματικό χρόνο (ECG).

Οι τεχνολογίες NFC και GPS και oi δυνατότητες παρακολούθησης της άσκησης και της φυσικής κατάστασης είναι οι βασικοί παράγοντες ανάπτυξης της αγοράς των smartwatches. Από την άλλη, ο βασικός αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά μίας συσκευής του είδους, ανεξαρτήτου τιμής ή περιοχής είναι η αυτονομία της μπαταρίας.

1.jpg.37a057ffab190a9710d5847c90fa4bfa.jpg

GSMArena

  • Like 6