Αν και τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι χρήστες ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στο Facebook, ο CEO της εταιρείας Mark Zuckerberg δηλώνει ότι αυτό είναι συμβατό με τους στόχους της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Zuckerberg δήλωσε ότι οι χρήστες δαπάνησαν περί τα 50 εκατομμύρια λιγότερες ώρες ημερησίως, κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2017. Ο ίδιος σημείωσε ότι «κάναμε αλλαγές» για να επιτευχθεί η σχετική μείωση και πρόσθεσε ότι «ευνοώντας τις επαφές που έχουν σημασία, τόσο η κοινότητα των χρηστών μας όσο και οι επιχειρήσεις θα βγουν κερδισμένες μακροπρόθεσμα».

Ο Zuckerberg έχει υπογραμμίσει πως το Facebook θα συμβάλει στο κοινωνικό καλό και την ευημερία των χρηστών του. Νωρίτερα τον Ιανουάριο ανακοίνωσε ότι θα υπάρξουν επιπρόσθετες αλλαγές στο News Feed, με στόχο τη μείωση του δαπανώμενου χρόνου στην υπηρεσία. Εντούτοις, αυτές οι αλλαγές δεν είχαν τεθεί σε εφαρμογή στο τέταρτο τρίμηνο, στο οποίο τα στοιχεία «έδειξαν» την ημερήσια μείωση κατά 50 εκατομμύρια ώρες.

Πάντως, η Wall Street ερμήνευσε τη μείωση με τον κανόνα ότι λιγότερος χρόνος σημαίνει λιγότερο χρήμα. Έτσι, η τιμή της μετοχής μειώθηκε κατά το 4,8%.

Παρ’ όλα αυτά οι οικονομικές επιδόσεις του Facebook συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς τα έσοδα τριμήνου από τις πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 12,97 δισ. δολ., έναντι προβλέψεων για 12,54 δισ. δολ.

Στον αντίποδα, η νέα φορολογική νομοθεσία ανέβασε τη φορολογική δαπάνη κατά 2,27 δισ. δολ., με αποτέλεσμα τα μειωθούν τα κέρδη ανά μετοχή κατά 77 σεντς καθώς διαμορφώθηκαν στα 1,44 δολ. έναντι προβλέψεων για 1,95 δολ.

Recode