Εκτός από τη κυκλοφορία της έκδοσης 2.1 του Graph API πριν μερικές μέρες, το Facebook ανακοίνωσε και δύο σημαντικές αλλαγές όσον αφορά την πολιτική του για τα παιχνίδια και τη σωστή χρήση τους στην πλατφόρμα του, με τους προγραμματιστές να έχουν 90 μέρες να συμμορφωθούν με τους νέους όρους.

Η πρώτη αλλαγή αφορά τα παιχνίδια που φιλοξενεί το Facebook και περιλαμβάνουν υποχρεωτικές ή προαιρετικές χρεώσεις. Οι υπεύθυνοι θα πρέπει να συμπεριλάβουν τη χρέωση στην περιγραφή της εφαρμογής είτε στη σελίδα τους στο Facebook είτε στις πλατφόρμες που υποστηρίζουν. Σκοπός της κίνησης αυτής, είναι να γίνει ξεκάθαρο στους χρήστες πως μπορεί να χρεωθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Η αλλαγή που πρέπει να κάνουν οι προγραμματιστές είναι αρκετά ξεκάθαρη και αρκεί η προσθήκη μιας ειδοποίησης στην εφαρμογή. Ακόμα και αν δεν υπάρχει χρέωση, αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές.

 

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τους διαγωνισμούς που διενεργούν αρκετές ιστοσελίδες στο Facebook, όπου ως όρος συμμετοχής τίθεται στους χρήστες να κάνουν "Like" τη σελίδα. Το Facebook βάζει τέρμα και σε αυτή την πρακτική, είτε αφορά διαγωνισμό, είτε κάποια εφαρμογή. Αποδεκτό πάντως παραμένει το να δοθούν κίνητρα στον κόσμο για να συνδεθεί σε μια εφαρμογή, να κάνει checkin σε ένα μέρος ή να υπάρχει μια προσφορά στη Facebook σελίδα.

 

Για να εξασφαλιστεί η ποιότητα των διασυνδέσεων και για να βοηθηθούν οι εταιρείες στο να προσελκύσουν κόσμο, το Facebook επιθυμεί οι χρήστες να κάνουν Like σε σελίδες που τους ενδιαφέρουν επειδή πραγματικά το θέλουν και όχι "τεχνικά" με κάποιο άλλο όφελος. Η εταιρεία πιστεύει πως αυτή η κίνηση θα ωφελήσει τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές. Επιπλέον, αποτελεί τροφή για σκέψη για τις επιχειρηματικές σελίδες που βρίσκονται στο Facebook, ώστε να αυξήσουν τη βάση χρηστών τους με πιο δημιουργικούς τρόπους.

 

Link.png Site: TheNextWeb