Επίσης, το Instagram θα αρχίσει να θέτει τους λογαριασμούς χρηστών μικρότερης ηλικίας σε ιδιωτικούς από προεπιλογή.

Το Facebook λαμβάνει νέα μέτρα για να περιορίσει την ικανότητα των διαφημιστών να στοχεύουν τους εφήβους με συγκεκριμένες διαφημίσεις. Μετά την αλλαγή, οι διαφημιζόμενοι θα δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τα ενδιαφέρονται ή πληροφορίες που συλλέγονται από άλλες υπηρεσίες για την εμφάνιση διαφημίσεων στους νεότερους χρήστες του Facebook, του Instagram και του Messenger.

Η αλλαγή δεν θα αποτρέπει εντελώς τους διαφημιζόμενους από το να προσεγγίζουν εφήβους, θα μπορούν να χρησιμοποιούν ευρείες δημογραφικές πληροφορίες όπως ηλικία, φύλο και τοποθεσία. Αντιθέτως, η αλλαγή θα αποτρέψει τη χρήση πιο λεπτομερών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών από ιστοσελίδες και εφαρμογές τρίτων.

Το Instagram κάνει επίσης αρκετές αλλαγές για να θέσει τους εφήβους λιγότερο ορατούς στην πλατφόρμα του. Η εφαρμογή θα αρχίσει να καθιστά τους νέους λογαριασμούς ιδιωτικούς από προεπιλογή και θα αφορά εφήβους ηλικίας κάτω των 16 ετών, αν και οι έφηβοι ηλικίας τουλάχιστον 13 ετών θα μπορούν ακόμη να επιλέξουν να κάνουν δημόσιο τον λογαριασμό τους εάν το επιθυμούν. Το Instagram είπε ότι στις πρώτες δοκιμές 8 στους 10 νέους αποδέχθηκαν τις ιδιωτικές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις κατά την εγγραφή, υποδηλώνοντας ότι η αλλαγή θα μπορούσε να οδηγήσει περισσότερους εφήβους να έχουν ιδιωτικούς λογαριασμούς.

Για εφήβους που επιλέγουν δημόσιους λογαριασμούς, το Instagram θα δυσκολεύει τους ενήλικες που δεν γνωρίζουν να αλληλεπιδρούν μαζί τους στην εφαρμογή. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει αναπτύξει μια νέα τεχνολογία που διευκολύνει τον εντοπισμό δυνητικά υπόπτων συμπεριφορών σε ενήλικες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο για τους εφήβους.

Σύμφωνα με το Instagram, οι ενήλικες που έχουν επισημανθεί ως «δυνητικά ύποπτοι» θα αποκλείονται από τη δυνατότητα παρακολούθησης των δημοσιεύσεων εφήβων αλλά και τη δυνατότητα σχολιασμού στις αναρτήσεις τους. Αυτοί οι ενήλικες επίσης δεν θα βλέπουν περιεχόμενο από εφήβους στο Reels, την Εξερεύνηση κι άλλες προτάσεις εντός της εφαρμογής. Η εταιρεία δεν δίνει πολλές πληροφορίες σχετικά με το πώς κατηγοριοποιεί τους ενήλικες, αλλά ανέφερε ότι ένας παράγοντας θα είναι ο αποκλεισμός ενηλίκων από νεότερους χρήστες.

Οι αλλαγές έρχονται καθώς το Instagram προσπαθεί να προσελκύσει νεότερους χρήστες. Η εταιρεία έχει συζητήσει για μελλοντικά σχέδια τα οποία περιλαμβάνουν μια έκδοση της υπηρεσίας για παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Αυτή η ιδέα, η οποία βρίσκεται σε αρχικά στάδια, έχει ήδη βρει απέναντί της αρκετούς νομοθέτες και αξιωματούχους. Βέβαια, το Facebook εξακολουθεί να την προωθεί. Σε μια άλλη ανάρτηση, η εταιρεία είπε ότι θέλει να συνεργαστεί με ειδικούς στην ανάπτυξη παιδιών και την διαδικτυακή ασφάλεια καθώς δημιουργεί την υπηρεσία ενώ «χαιρετίζει την παραγωγική συνεργασία με τους νομοθέτες».