Το TikTok, η δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο μικρού μήκους, ανακοίνωσε μια νέα ενημέρωση που θα βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών που διαθέτουν συσκευές με μεγάλες οθόνες αλλά και σε αναδιπλούμενες συσκευές.

Η ενημέρωση αυτή η οποία θα κυκλοφορήσει σε παγκόσμιο επίπεδο, θα επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται απρόσκοπτα στην ενότητα  "For You" σε συσκευές όπως iPad και διάφορα αναδιπλούμενα Android smartphones όπως το Galaxy Z Fold5. Παραδοσιακά σχεδιασμένο για χρήση σε κινητά τηλέφωνα, το TikTok δηλώνει ότι αυτή η ενημέρωση θα παρέχει μια ευκρινή και καθαρή ροή βίντεο σε μεγαλύτερες οθόνες, βελτιώνοντας την εμπειρία προβολής.

Η ενημέρωση εισάγει μια γραμμή πλοήγησης στο πάνω και κάτω μέρος της οθόνης, διευκολύνοντας την εύκολη πρόσβαση στις καρτέλες και τα προβαλλόμενα βίντεο. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να προβάλλουν κλιπ σε οριζόντια μορφή, μια σημαντική απόκλιση από την προηγούμενη μορφή της πλατφόρμας που ήταν αποκλειστικά κάθετη. Η νέα αλλαγή ανοίγει νέους δρόμους για τους δημιουργούς περιεχομένου, επιτρέποντάς τους να παράγουν και να μοιράζονται βίντεο σε οριζόντια μορφή.

Το TikTok έχει επίσης εκφράσει την πρόθεσή του να συνεχίσει να πειραματίζεται με χαρακτηριστικά όπως τα Topic Feeds. Αυτά τα feeds θα επιτρέπουν στους χρήστες να περιηγούνται σε βίντεο σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως παιχνίδια, φαγητό ή μόδα, εξατομικεύοντας περαιτέρω την εμπειρία του χρήστη. Η πλατφόρμα διερευνά επίσης καινοτόμους τρόπους για την παροχή περιεχομένου στους χρήστες της, συμπεριλαμβανομένης της πιθανής χρήσης ενός chatbot με τεχνητή νοημοσύνη που μπορεί να προτείνει βίντεο με βάση τις προτιμήσεις των χρηστών.

Παρά το γεγονός ότι αποτελεί την κορυφαία πλατφόρμα για βίντεο μικρής διάρκειας, -μόνο στην Ελλάδα διαθέτει 3 εκατομμύρια χρήστες- το TikTok αναγνωρίζει τη σημασία του να ξεχωρίζει από ανταγωνιστές όπως τα Reels του Instagram και τα YouTube Shorts που στην ουσία έχουν αντιγράψει την επιτυχημένη του "συνταγή". Με τη συνεχή  εξεύρεση μοναδικών τρόπων για την παροχή περιεχομένου, το TikTok στοχεύει να διατηρήσει τη θέση του στο ανταγωνιστικό τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.