Στέλεχος της εμπορικής αλυσίδας καταστημάτων Wal-Mart προσέλαβε η Microsoft για να προετοιμάσει την είσοδό της στα καταστήματα λιανικής, ανοίγοντας έτσι ένα νέο μέτωπο με την ανταγωνίστρια Apple στη μάχη τους για να κερδίσουν τον καταναλωτή.

 

Η Apple μπήκε στη λιανική διάθεση μέσω δικών της καταστημάτων την τρέχουσα δεκαετία, και έχει με αυτόν τον τρόπο καταφέρει να ανεβάσει τις πωλήσεις της, παρά την επικινδυνότητα της κίνησης αυτής κατά τους αναλυτές.

 

Όσον αφορά τη Microsoft, οι ειδικοί του εμπορίου λένε ότι θα αντιμετωπίσει έναν «πόλεμο» από τους λιανέμπορους που διαθέτουν για χρόνια τα προϊόντα της.

 

Ο κίνδυνος που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες φίρμες που στρέφονται στη λιανική είναι η απειρία τους στον συγκεκριμένο χώρο, αλλά η κίνηση της Microsoft να προσλάβει ένα εξειδικευμένο στέλεχος για τη μετάβασή της στη λιανική θα ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα αποτυχίας, λένε αναλυτές του χώρου.

 

Ο αριθμός των καταστημάτων που πρόκειται να λειτουργήσει ο αμερικανικός κολοσσός του λογισμικού, αλλά και το εύρος των προϊόντων που αυτά θα διαθέτουν, δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

 

Η ίδια η εταιρεία ανέφερε ότι ο στόχος της είναι να δημιουργήσει «καλύτερες αγοραστικές εμπειρίες για PC και προϊόντα Microsoft για όλους τους καταναλωτές παγκοσμίως, μέσω της ανάπτυξης και της λειτουργίας ιδιόκτητων καταστημάτων λιανικής».

 

Source.png Πηγή: kathimerini.gr