Τα Surface της Microsoft απέσπασαν τα πρωτεία από τα tablet της Apple, σε έρευνα ικανοποίησης των καταναλωτών που διεξήχθη στις ΗΠΑ.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε J.D. Power, μία από τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρείες marketing, ενώ για πρώτη φέτος η Apple έχασε την πρώτη θέση.

 

Πιο συγκεκριμένα, με άριστα το 1.000, το σκορ της Microsoft ήταν 855, ενώ τα iPad ακολούθησαν με 849 βαθμούς. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Samsung με 847, ενώ ο μέσος όρος για όλες τις μάρκες ήταν 841.

 

Σύμφωνα με την J.D. Power, ένας λόγος που η Microsoft απέσπασε την πρώτη θέση ήταν η υψηλότερη χρήση αξεσουάρ, καθώς το 48% των κατόχων Surface χρησιμοποιούν γραφίδα (έναντι 27% που είναι ο γενικός μέσος όρος), ενώ το 51% χρησιμοποιεί και φυσικό πληκτρολόγιο (έναντι 14% για τους χρήστες tablet ανεξαρτήτως κατασκευαστή). Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρεία, οι πελάτες της Microsoft είναι επίσης πιο ικανοποιημένοι από τα αξεσουάρ της Microsoft.

 

Την ίδια στιγμή, τα Surface έχουν καλύτερες επιδόσεις στη συνδεσιμότητα, τον εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο, αλλά και στην ελκυστικότητα του ντιζάιν. Επίσης, προηγούνται στις κατηγορίες «ποιότητα υλικών» και «μέγεθος».

 

Link.png Site: TheNextWeb