«ΣΦΑΛΙΑΡΑ» στον ΟΤΕ από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η ανεξάρτητη αρχή έκανε δεκτή την προσφυγή εναλλακτικού παρόχου, ο οποίος κατηγόρησε τον οργανισμό αναφορικά με «παράνομες χρεώσεις τέλους άσκοπης μετάβασης συνεργείου για άρση βλάβης».

Η ΕΕΤΤ διαπίστωσε (όχι για το σύνολο των περιπτώσεων, αλλά για ορισμένες) ότι ο ΟΤΕ χρέωνε τον εναλλακτικό πάροχο με «τέλος άσκοπης μετάβασης συνεργείου για άρση βλάβης, χωρίς να συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις», επιβάλλοντας και το αναλογούν διοικητικό πρόστιμο.

 

Ουσιαστικά ο ΟΤΕ χρέωνε παρανόμως ανταγωνιστή για βλάβες οι οποίες οφείλονταν σε δική του υπαιτιότητα. Σε περιπτώσεις βλαβών, οι εναλλακτικοί πάροχοι, οι οποίοι μισθώνουν δίκτυο του ΟΤΕ, καλούν συνεργεία του οργανισμού για να τις διαπιστώσει και επιδιορθώσει (στις περιπτώσεις που θεωρούν ότι οι βλάβες δεν είναι στο δικό τους δίκτυο). Ο ΟΤΕ όντως στέλνει συνεργεία, τα οποία χρεώνει για κάθε επίσκεψη (το 2010 η χρέωση ήταν άνω των 50 ευρώ).

 

Στην εξεταζόμενη περίπτωση, η ΕΕΤΤ διαπίστωσε ότι, σε ορισμένες βλάβες, αδίκως ο οργανισμός χρέωνε τον ανταγωνιστή του, αφού η βλάβη προήλθε από το δικό του δίκτυο.

 

Καταγγελίες κατά του ΟΤΕ έχουν γίνει από Forthnet, HOL και Wind, με την τελευταία να αιτείται σημαντικό ποσό.

Πρώτη σε μερίδιο η Forthnet με 29,7%, δεύτερη η HOL με 27,4%, ακολουθούν με 22,7% η WIND, η Cyta με 17% και η On με 3,2%

 

Link.png Site: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=374515[/url]']enet.gr