Το Magento, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες για δημιουργία e-shop, περνάει στα χέρια της Adobe, με το ποσό εξαγοράς να φτάνει το 1.6 δισ. δολάρια.

Με την κίνηση αυτή η Adobe επιθυμεί να αποκτήσει ένα μεγαλύτερο μερίδιο στη βιομηχανία του ψηφιακού εμπορίου στο οποίο κυριαρχούν η Salesforce και η Oracle. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Adobe, η τρίτη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της είναι κομμάτι του στόχου της εταιρείας να δημιουργήσει μια πλήρη λύση που από τη μία θα κάνει εφικτή τη δημιουργία ψηφιακών διαφημίσεων, στη συνέχεια, στη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων και άλλων online εμπειριών για τον καταναλωτή καθώς και στην πραγματοποίηση ολοκληρωμένων συναλλαγών. 

Το Magento αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες για τη δημιουργία και λειτουργία διαδικτυακών καταστημάτων, τη διαχείριση online αγορών, την αποστολή τους καθώς και των επιστροφών τους. Βοηθάει ακόμα πωλητές να πωλούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στα social media και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους ανταγωνιστές της πλατφόρμας του Shopify. Η τεχνολογία της Magento βρίσκεται πίσω από πωλήσεις 155 δισ. δολαρίων, με επώνυμους πελάτες της εταιρείας να περιλαμβάνουν την Canon και τη Rosetta Stone. Ενδεικτικό είναι ότι το Magento άνηκε στο eBay το οποίο προχώρησε στην πώλησή του το 2015 σε fund με την ονομασία Permira Holdings LLP.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο οικονομικό τρίμηνο της Adobe, εν αναμονή και της έγκρισης των ρυθμιστικών αρχών.

Bloomberg