Η Tesla θα επανασχεδιάσει τα χερούλια στις πόρτες των αυτοκινήτων της, ώστε να μειωθεί η πιθανότητα παγίδευσης ανθρώπων μέσα στα αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιαστής Franz von Holzhausen στο Bloomberg News.

Η είδηση έρχεται μόλις μία ημέρα μετά την έναρξη έρευνας από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA) των ΗΠΑ σχετικά με τα χερούλια των θυρών της Tesla, και μία εβδομάδα μετά από έρευνα του Bloomberg News που ανέδειξε πολλαπλές περιπτώσεις όπου ιδιοκτήτες ή επιβάτες παγιδεύτηκαν στα αυτοκίνητά τους μετά από ατύχημα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο von Holzhausen δεν διευκρίνισε πότε η Tesla έλαβε την απόφαση να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας στα χερούλια των αυτοκινήτων της. Η Κίνα ήδη πιέζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεξετάσουν τη χρήση πλήρως κρυφών χερουλιών θυρών λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια, αν και η κορυφαία ρυθμιστική αρχή της χώρας δεν έχει λάβει τελική απόφαση.

Ένα από τα δύο εμφανή προβλήματα με τα χερούλια των θυρών της Tesla είναι ότι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές κλειδαριές, οι οποίες μπορεί να σταματήσουν να λειτουργούν εάν δεν λαμβάνουν ενέργεια από το σύστημα μπαταριών του αυτοκινήτου. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι, ενώ η Tesla διαθέτει χειροκίνητους μηχανισμούς απελευθέρωσης θυρών ενσωματωμένους στα αυτοκίνητά της, συχνά είναι δύσκολο να εντοπιστούν και να χρησιμοποιηθούν.

"Η ιδέα του συνδυασμού του ηλεκτρονικού και του χειροκίνητου μηχανισμού σε ένα κουμπί, νομίζω, έχει πολύ νόημα", δήλωσε ο von Holzhausen στο Bloomberg. "Αυτό είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε."

Η NHTSA ξεκίνησε την έρευνά της την περασμένη εβδομάδα αφού η υπηρεσία ανέφερε ότι έλαβε εννέα καταγγελίες από ιδιοκτήτες Tesla που αντιμετώπισαν βλάβη στα χερούλια των θυρών τους. Σε τέσσερις από αυτές τις περιπτώσεις, η υπηρεσία ασφαλείας ανέφερε ότι οι ιδιοκτήτες αναγκάστηκαν να σπάσουν ένα παράθυρο "για να αποκτήσουν ξανά πρόσβαση στο όχημα."

Όπως έχουν επισημάνει τόσο η NHTSA όσο και το Bloomberg, η Tesla περιλαμβάνει οδηγίες στα εγχειρίδια χρήσης που περιγράφουν πώς να χρησιμοποιείται μια εξωτερική πηγή ενέργειας για την ενεργοποίηση ηλεκτρονικών κλειδαριών θυρών που δεν λειτουργούν. Ωστόσο, η NHTSA σημείωσε στην προκαταρκτική της έκθεση ότι κανένας από τους ιδιοκτήτες που επικοινώνησε με την υπηρεσία δεν ανέφερε ότι είδε προειδοποιήσεις χαμηλής τάσης μπαταρίας — που σημαίνει ότι πιθανότατα δεν γνώριζαν τι προκαλούσε το πρόβλημα.

  • Haha 2