Τώρα, η ρυθμιστική αρχή ανακοίνωσε ότι έλαβε «ευρεία υποστήριξη» για τις προτάσεις της και έχει ξεκινήσει τις έρευνες για το «δυοπώλιο» των δύο τεχνολογικών κολοσσών στο cloud gaming και στους mobile browsers.
«Πολλές επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και web developers μας λένε ότι νιώθουν να παρακωλύονται από τους περιορισμούς που έχουν θέσει οι Apple και Google» δήλωσε η προσωρινή Διευθύνουσα Σύμβουλος της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου, Sarah Cardell σε σχετική δήλωση της. «Σκοπεύουμε να διερευνήσουμε αν οι ανησυχίες που ακούσαμε είναι δικαιολογημένες και, αν ναι, να καθορίσουμε τα επόμενα βήματα για τη βελτίωση του ανταγωνισμού και της καινοτομίας σε αυτούς τους τομείς».
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου σημείωσε ότι η Apple και η Google έχουν «στραγγαλίσει» την αγορά των λειτουργικών συστημάτων για φορητές συσκευές, τα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών και τα προγράμματα περιήγησης. Σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή, το 2021 το 97% της διαδικτυακής περιήγησης στο Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιήθηκε σε browsers που βασίζονται σε browser engines των Apple και Google, «άρα τυχόν περιορισμοί σε αυτές τις μηχανές μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις εμπειρίες των χρηστών». Σημείωσε επίσης ότι οι υπηρεσίες cloud gaming αριθμούν περίπου 800.000 χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο «ωστόσο ο περιορισμός στη διανομή τους θα μπορούσε να εμποδίσει την ανάπτυξη σε αυτόν τον τομέα». Για παράδειγμα, το Xbox Game Pass της Microsoft, μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες cloud gaming χάρη στη μεγάλη ποικιλία τίτλων, δεν είναι διαθέσιμη στο App Store της Apple και είναι playable μόνο μέσω του browser της Apple, Safari, κάτι που η ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου θεωρεί ότι είναι μία πρακτική που βλάπτει τη βιομηχανία του cloud gaming.
Πολλά ζητήματα και ανησυχίες στη προηγούμενη διαβούλευση τέθηκαν από developers προγραμμάτων περιήγησης, web developers και υπηρεσίες cloud gaming σύμφωνα με την ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου. Ιδιαίτερα οι προγραμματιστές παραπονέθηκαν για σφάλματα και δυσλειτουργίες σε ιστοσελίδες με αποτέλεσμα να μην έχουν κάποια άλλη «επιλογή από το να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εφαρμογές για κινητά όταν μία ιστοσελίδα θα αρκούσε (για να κάνουν τη δουλειά τους)».
Η βρετανική αρχή αποτελεί μεγάλο αγκάθι για τις επιχειρήσεις των εταιρειών τεχνολογίας τελευταία. Πρόσφατα ανάγκασε τη Meta να πουλήσει το Giphy αφού η πρώτη έχασε μια προσφυγή, ερευνά την Google ξεχωριστά για ζητήματα ανταγωνισμού στις διαφημίσεις και εξετάζει την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft. «Οι έρευνες στην αγορά μπορεί να οδηγήσουν σε αλλαγές στη συμπεριφορά των εταιρειών και στους περιορισμούς που έχουν θέσει, να βελτιώσουν τον ανταγωνισμό και να οδηγήσουν σε περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και σε προϊόντα καλύτερης ποιότητας» υποστηρίζει η ρυθμιστική αρχή.
ΣΧΟΛΙΑ (20)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση