• Έξι μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός δισεκατομμυρίου μουσικών κομματιών που «αναγνώρισε» το Shazam, η δημοφιλής υπηρεσία καταρρίπτει ακόμη έναν αριθμό ορόσημο: 100 εκατομμύρια χρήστες κινητών τηλεφώνων χρησιμοποιούν την εφαρμογή του για να ψάξουν τους τίτλους των αγαπημένων τους τραγουδιών.
     
    Η βάση δεδομένων της υπηρεσίας αυξήθηκε κατά 25 εκατομμύρια χρήστες τους τελευταίους 6 μήνες και σε αυτό συνετέλεσε πέρα από το marketing, η επέκταση των υπηρεσιών που προσφέρει προσθέτοντας υποστήριξη αναγνώρισης τηλεοπτικού περιεχομένου και διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, όταν προβάλλονται στην τηλεόραση σειρές και διαφημίσεις με το λογότυπο του Shazam, οι χρήστες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή από το κινητό τους τηλέφωνο η οποία εντοπίζει τη σειρά ή τη διαφήμιση που προβάλλεται. Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα προβολής επιπλέον περιεχομένου αν πρόκειται για τηλεοπτικό πρόγραμμα, ενώ αν πρόκειται για διαφήμιση το Shazam εμφανίζει προσφορές σχετικά με το διαφημιζόμενο προϊόν.
     
    Το Shazam λειτουργεί ως υπηρεσία αναγνώρισης μουσικών κομματιών εδώ και 10 χρόνια, και διατίθεται ως εφαρμογή για το iPhone, το iPad, το BlackBerry, Nokia καθώς επίσης και συσκευές που τρέχουν το Android λογισμικό αλλά και Windows Phone 7.
     
    Link.png Site:
Shazam.com