Έλεγχο στα site αναζήτησης ξενοδοχείων θα πραγματοποιήσει η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), εξετάζοντας κατά πόσο παραπλανούν τους χρήστες τους. Η CMA εκφράζει την ανησυχία της ότι, αντί να βοηθούν τους καταναλωτές, οι συγκεκριμένες υπηρεσίες δυσχεραίνουν τις επιλογές τους.

Το ενδιαφέρον της Αρχής εστιάζεται “στην σαφήνεια, την ακρίβεια και τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών”. Στο πλαίσιο της έρευνάς της, θα εξετάσει θέματα όπως τυχόν ρκυφές χρεώσεις, τα αποτελέσματα των αναζητήσεων, όπως και οι ισχυρισμοί για την παροχή εκπτώσεων.

 

Στις πιο δημοφιλείς ανάλογες υπηρεσίες, συγκαταλέγονται η Expedia και το Booking.com. Σε δήλωσή του, το σάιτ Trivago, το οποίο ανήκει κατά κύριο λόγο στην Expedia, αναφέρει πως θα συνεργασθεί με τη CMA, για να εξηγήσει τα οφέλη που παρέχει στους καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν το ιδανικό ξενοδοχείο.

 

Σύμφωνα με τη CMA, περίπου το 70% όσων αναζητούν κατάλυμα χρησιμοποιούν γι’ αυτό τον σκοπό τις υπηρεσίες εύρεσης ξενοδοχείων.

 

Πρόσφατο άρθρο, που έχει “ανέβει” στο Insomnia, παραθέτει τα τρικ που χρησιμοποιεί το Booking.com, για να πείσει τον χρήστη να προχωρήσει στο κλείσιμο του ξενοδοχείο κάθε φορά που πραγματοποιεί μια αναζήτηση.

 

Link.png Site: BBC