Η ιστοσελίδα όπου μπορεί κανείς να εκφραστεί με ειλικρίνεια για τον εργοδότη του τελικά μπορεί και να κρύβει παγίδες.

Είναι πλέον εφικτό να παραμείνει το οτιδήποτε κρυφό στο διαδίκτυο; Φαντάζει μάλλον απίθανο και το πιο πρόσφατο παράδειγμα έρχεται από τη Glassdoor, η οποία δημοσίευσε τα πραγματικά ονόματα ορισμένων χρηστών της ιστοσελίδας, χωρίς τη συναίνεσή τους, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ars Technica. Με άλλα λόγια, μια ιστοσελίδα ειδικά σχεδιασμένη ώστε να επιτρέπει την ανάρτηση ανώνυμων, αφιλτράριστων μηνυμάτων, σχετικά με τους εργοδότες των χρηστών, βγάζει τα προσωπικά δεδομένα τους στη φόρα.

Η πολιτική που εφάρμοζε από καιρό η ιστοσελίδα ήταν πως οι χρήστες μπορούσαν να εγγράφονται είτε με το όνομά τους, είτε ανώνυμα. Όμως, τα πράγματα άλλαξαν όταν η Glassdoor εξαγόρασε το FishBowl, το 2021, και στην πορεία το ενσωμάτωσε. Πλέον, οι χρήστες της ιστοσελίδας εγγράφονται στο FishBowl και, επομένως, πρέπει να είναι πιστοποιημένοι, όπως απαιτούν οι όροι χρήσης του FishBowl. Αυτό, προσφέρει στη Glassdoor πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, είτε για να τα εμφανίσει δημόσια χωρίς προηγούμενη άδεια -όπως συμβαίνει ήδη- είτε, ενδεχομένως, για να αποκαλυφθούν, σε ενδεχόμενη διαρροή ή και κλήτευση. 

Το Ars Technica μίλησε με δύο άτομα τα στοιχεία των οποίων αναρτήθηκαν στα προφίλ τους στη Glassdoor. Η Μόνικα παρατήρησε την αλλαγή όταν ζήτησε από την εταιρία να αφαιρέσει ορισμένα από τα στοιχεία της που ήταν ορατά σε όλους. Σε ανάρτησή της, τόνιζε ότι επανειλημμένα είχε αρνηθεί να συναινέσει σε αυτό και ότι υπάλληλος της ιστοσελίδας της είπε πως πλέον ήταν απαραίτητο όλα τα προφίλ να περιλαμβάνουν και όνομα.

Η Μόνικα κατήγγειλε ότι στη συνέχεια προϊστάμενος της Glassdoor της ανέφερε ότι στήριζε "την απόφαση το όνομά σας να αναγράφεται στο προφίλ σας και δεν μπορεί να επανέλθει μόνο στα αρχικά σας ή να ακυρωθεί/καταστεί ανώνυμο από την πλατφόρμα. Λυπάμαι που διαφωνούμε επ' αυτού. Αντιμετωπίζουμε κατά τον ίδιο τρόπο όλους τους χρήστες σε ό,τι έχει να κάνει με το τι μπορεί να αναρτάται στο προφίλ και τι όχι, όμως γνωρίζουμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι χρήστες μας, όπως εσείς, ενδέχεται να μη συμφωνούν πάντοτε μαζί μας". Σε δηλώσεις του στο Ars Technica, όμως, εκπρόσωπος της ιστοσελίδας δήλωσε πως οι χρήστες της Glassdoor μπορούσαν να παραμείνουν απολύτως ανώνυμοι -διαψεύδοντας έτσι την απάντηση του προϊσταμένου, με το τι ακριβώς ισχύει να παραμένει ασαφές.

Μια δεύτερη περίπτωση ήταν εκείνη του Τζος, ο οποίος ισχυρίστηκε πως η Glassdoor όχι μόνο εμφάνισε προσωπικά δεδομένα χωρίς την άδειά του, αλλά και ότι ορισμένα εξ αυτών δεν ήταν καν ακριβή. Η Glassdoor τον εμφάνιζε να είναι κάτοικος Λονδίνου, ενώ βρίσκεται στην Καλιφόρνια, ενώ είχε γράψει λάθος και το όνομα του εργοδότη. Τόσο η Μόνικα όσο και ο Τζος έκλεισαν τους λογαριασμούς τους και απέστειλαν αιτήματα στην ιστοσελίδα να διαγράψει πλήρως τα δεδομένα τους.