Μπορεί η GoPro να αντιμετώπισε αρκετές και σημαντικές επιχειρηματικές προκλήσεις τους τελευταίους μήνες, ωστόσο ο γνωστός κατασκευαστής action cameras κατόρθωσε να ξεπεράσει τις δυσκολίες, και πρόσφατα ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια πωλήσεις καμερών τύπου Hero.

Πράγματι, η εταιρεία αποκάλυψε ότι κατάφερε να ξεπεράσει τις 30 εκατομμύρια πωλήσεις action cameras τύπου Hero, από το πρώτο μοντέλο HD που παρουσιάστηκε πριν από περίπου 9 χρόνια. Το μοντέλο Hero5 Black - ένα προσιτό all-rounder μοντέλο - έχει πουλήσει από μόνο του 4 εκατομμύρια μονάδες αποτελώντας το δημοφιλέστερο μοντέλο της GoPro.

Παρά τα επιτεύγματα της όμως, η GoPro φαίνεται πως πρέπει να κάνει περισσότερα από πολύ μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες βελτιώσεις στη σειρά καμερών δράσης της για να επιστρέψει στην κερδοφορία. Σε μια –μάλλον απελπισμένη- προσπάθεια να ισοφαρίσει τις απώλειες από την πρόσφατη πτώση των πωλήσεων της την περίοδο των διακοπών, η GoPro αδειοδότησε την εταιρεία Jabil για να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της στους αισθητήρες και στους φακούς της. Η εταιρεία Jabil Circuit είναι ένας από τους πολλούς προμηθευτές της Apple.

Αναμφισβήτητα η εποχή είναι δύσκολη για την εταιρεία, όταν έχει να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές που πωλούν τα προϊόντα τους φθηνότερα ενώ παράλληλα τα διαφημίζουν ως ικανά για λήψεις βίντεο σε ανάλυση 4K, ως αδιάβροχα και με παρόμοια αυτονομία μπαταρίας. Η GoPro ωστόσο έχει ξεκινήσει να δραστηριοποιείται και σε άλλα τμήματα της αγοράς, συνεργαζόμενη με άλλες εταιρείες –όπως με το αυτοκίνητο/ παιχνίδι Hot Wheels GoPro- ενώ έχει αρχίσει να προσφέρει διάφορα εμπορικά κίνητρα σε πελάτες της κ.ά.

Engadget