Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το club

Τα αμαξια Mini ειναι αμαξια που υπαρχουν απο το 1959, με θαυμαστες σε ολο τον κοσμο. Πλεον, το ονομα ανηκει στην BMW και παραμενουν απο τα πιο διασκεδαστικα αυτοκινητα για οδηγηση (λογω της kart αισθησης τους).
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. Έχεις μετατρέψει works σε υγραέριο; Ο λόγος ; αν και δεν ειμαι ειδικός θα ήθελα να ακούσω τους υπόλοιπους για τα λάδια.
  3. παιδια καλησπερα! εχω αυτο το μινι που αναφερω με βενζινη και υγραεριο υπαρχει περίπτωση να μπορω να βαζω 10w-40 αντι για 5-30 η 5-40? λόγω υγραερίου
  4. Μιλάμε πάντα για την πρώτη γενιά Mini που έβγαλε η BMW στην αγορά μετα την εξαγορά της Rover (αν δεν κανω λαθος). Το σχέδιο ήταν αρκετά κοντά στο original, αλλα προφανώς όπως όλοι ξερουμε, το μέγεθος έχει μεγαλώσει για τα νέα Mini (αλλά και πάλι παραμένουν μικρά σε σχέση με τα νεα μοντέλα που βλέπουμε πλέον στην σειρά F - τρίτης γενιάς). Τα συγκεκριμένα μοντέλα είχανε τους παρακάτω κινητήρες: Chrysler Tritec i4 1.4 (One, Cooper) Chrysler Tritec i4 1.6 (One, Cooper) Chrysler Tritec i4 1.6 SuperCharged (Cooper S) Chrysler Tritec i4 1.4 1ND-TV I4 (Cooper D) Θεματάκια της γενιάς: Με πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα μια σελίδα που αναφέρει τα θέματα που είχε αυτη η γενιά των Mini. Απ' όσα διάβασα, δεν έφτιαξαν και πολλά στην επόμενη γενιά (της οποίας είμαι κάτοχος). Σασμάν Υπερθέρμανση Δονήσεις Κιβώτιο ταχυτήτων (CVT) Πηγές: https://www.carthrottle.com/post/the-r5053-mini-engine-is-part-chrysler-and-its-still-made-today/ https://www.classicandsportscar.com/features/buyers-guide-mini-r50-r53 Ο λόγος που άνοιξα το θέμα, είναι γιατί θεωρώ οτι καθώς αυτα τα αμάξια πλεόν είναι πολύ χαμηλά σε τιμές, μπορούν κάτοχοι να βοηθήσουν πιθανούς αγοραστές καθώς και ιδιοκτήτες, να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον σε θεματάκια που έχουν με το αμάξι τους. Προσωπικά, πάντα ήθελα να R50 Cooper S καθώς μου έχουν πει κάτοχοι οτι σε σχέση με τα R56, είναι πιο σκληρά στο σασμάν τους, και πατάνε καλύτερα στον δρομο.
  5. Όποτε είναι το Cooper ! Ωραίος! Περιμένω να δω τα νέα σχέδια που θα βγάλουν λένε το 2024
  6. Το πηρα πριν 10 μήνες για την γυναίκα γιατί Εγω λόγο δουλειάς λείπω 7 μηνεσ τον χρόνο. Δεν είναι το απλό το one. Της το πηρα σε Βενζίνη 1.5 , 136hp , αυτόματο συν έξτρα 16αρα ζαντες ,φιμέ τζαμί , ρίγες στο καπό διχρωμία και τεμπέλη. Κατανάλωση μέσα στην πόλη 8.3 το βλέπω τωρα που γύρισα. Φυσικα αν το πάρω Εγω θα πέσει κάτω από 8 γιατί ξέρεις τωρα γυναίκες δεν ξέρουν. Γκαζώνουν όταν ξεκινάνε και οταν φρενάρουν δεν αφήνουν το γκάζι ξέρεις τωρα τα κλασσικά. Φυσικα τρίπορτο . Το παιδί μεγάλωσε και εγω κυκλοφορώ με δυο μηχανές.
  7. Έχεις το απλό; Απο κατανάλωση πως είναι; Εμένα είναι 9.3 μέσα στη πόλη πλέον εκτός από το καλοκαίρι που πέφτει στα 7-7.5 όταν δεν έχω καθόλου κίνηση μπροστά μου. Λάδια κλασικά όπως όλοι οι άλλοι, έχω βάλει ειδοποίηση μια φορά την εβδομάδα να ελέγχω στάθμη και χρώμα και διαρροή από κάτω. Γενικως με τρομάζει η αλλαγή από τα 1.6 στα 2.0 της νέας γενιάς για την κατανάλωση αλλά και για τα φορολογικά.
  8. Να μαι και εγω. Mini cooper 2021 auto 136hp. Τριπορτο. Ωραιο το μινι. Αλλη αισθηση οταν το οδηγεις.
  9. Ποιας χρονολογίας είναι; Πάντα ήθελα ένα 1000 αλλά ποτέ δεν μάζεψα ούτε τα λεφτά ούτε τις γνώσεις για να πάρω ένα. Παραμένω χαρούμενος με τα R56 αλλά σκοπεύω να πάρω F56S λόγω αξιοπιστίας στο σύντομο διάστημα.
  10. Λατρης και κατοχος κλασσικου mini πολλα χρόνια (γυρω στα 46 χρονια πισω κόλλησα το μικροβιο), βέβαια το ΜΙΝΙ της BMW δεν το λες και πολύ μίνι , ειδικά τα τελευταια μοντελα και καποιες εκδοσεις είναι πολύ μάξι σε διαστασεις αλλα και τιμές Το πρωτο μου mini ήταν αυτό αλλα δυστυχως δεν το εχω πια... Τωρα έχω αυτο και δεν προκειται να το αποχωριστω ποτε...
  11. Καλησπέρα σας! Ας γνωριστούμε όλοι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Mini Cooper κλασικών και μεταγενέστερα γενεών που παρουσιάζει ανά τα χρόνια η BMW, ιδιοκτήτης της Mini τα τελευταία χρόνια.
  12.  

  • Δημιουργία νέου...