Προς το περιεχόμενο

egkatastasi modem


Προτεινόμενες αναρτήσεις

paidia geia xara. tha ithela na kano mia erotisi. spoudazo sto eksoteriko kai se 15 meres erxomai stin ellada gia kana mina. epeidi doulevo online gia ena grafeio tou eksoterikou kai prepei na metafero megala arxeia meso internet skeftomai na valo adsl. apo oti exo katalavei apo kapoies sizitiseis pou diavasa i vivodi einai mallon i fthinoteri. epeidi ta lefta einai periorismena kai psaxno tropo na meioso to kostos ithela na sas rotiso an einai aplo na egkatastiso monos mou to modem kai na min perimeno apo ton ote na erthei kai na tou skaso kai 45 euro. efxaristo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Me ena search sto forum tha vreis sxedon gia ola ta modem einai odigo egatastasis an k einai polu aplo to thema.

Ta modem pou dinoun tsaba einai mia apli sindesi USB sinithos k auto pou dinei o OTE einai kati paromio apla ethernet. Den tha diskolefteis katholou.

 

Apla tha sou protina makria apo Vivodi, edw den einai eksoteriko alla Ellada, isws lipeis kairo k exeis xasei peristatika.

I Vivodi gia arketo kairo eixe megalo provlima sto download. Egw tha koitaga pws OTE(grammi)+FORTHnet(ISP).

Kali tixi..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αν νομίζεις οτι θα σου βάλουν αμέσως γραμμή από τον ΟΤΕ κράτα και μια πισινή γιατί μπορεί να ενεργοποιηθεί άμεσα, αλλά μπορεί και σε 1(και βάλε) μήνα.

 

 

Φιλικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry an den itan autos o skopos tou post alla pote akrivos eixe i ivodi provlima sto download?? itan geniko to provlima,dld se oli tin ellada.

To leo giati ego exo edo kai 3 mines kai eimai panta sto max 42kb/s

 

mallon eisai apo tous tuxerous ligous. To provlima itan polu megalo kai se merikous malista oxi mono i taxutita itan tragika xamili, alla den mporousan kan kapoies foroun na sundethoun, kai olo auto ofeilotan se xamena paketa... me ena aplo ping mporouses na deis oti to packet loss itan tragika psilo. tespa, afou den exeis provlima den se afora, alla kai egw tha sunistousa ston filo mas na meinei makria apo tin vivo. entaksei, i katastasi exei ftiaksei, alla den einai kai kairos gia peiramatismous. den apokleietai na exei pali provlimata i vivo, opote oxi mono na metafereis megala arxeia den tha mporeis, oute na kaneis web-browsing den tha einai dunato...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

file gia ta modem ean diavazeis ligo ta manual pou sou stelnoun mazi me to modem ola tha pane ok !!! kai xwris help pantws egw tahsou protina to izi ths tellas http://www.izi.gr egw exw parei mia prosfora h opoia me 50euro ton mina exw 384/128 xwris provlimata kai to kalitero meta to xrono ginete 512 sta eidia lefta . enweite pos sta 50 euro perilamvanontai kai h xrewsei to misitoy ote gia grami adsl kai ta plirwneis sthn tellas kai ayth se autous .. kalh soy tixi pantos ... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...