Προς το περιεχόμενο

JetSpeed 520 - σοβαρότατο πρόβλημα με Dc++


Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδιά καλησπέρα έχω ένα σοβαρότατο πρόβλημα,

ένας φίλος έχει συνδεθεί κανονικά με adsl...Ολα τέλεια,εκτός από ένα πολύ πολύ πολύ πολύ μεγάλο πρόβλημα...

 

ΠΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΩ ΠΟΙΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Dc++ για παράδειγμα?όσο και να έχω προσπαθήσει έχω φάει τα μούτρα μου....και να πω ότι είμαι αρχάριος!!!!! μιλάμε κολομόντεμ ,έτσι?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η φτιαχνεις ενα dyndns κ το βαζεις στην θεση της ip, η απενεργοποιεις το ΝΑΤ, ενεργοποιεις ZIPB mode κ DCHP server, με τα windows ρυθμισμενα να παιρνουν αυτοματα ΙΡ στο interface του jetspeed κ εισαι παντα active κ δ ξαναμπλεκεις με ΝΑΤ για κανενα προγραμμα. software firewall επιβαλεται αν διαλεξεις το ΖΙΡΒ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.portforward.com έχει αναλυτικές οδηγίες πώς θα φτιάξεις nat rule για να ανοίξεις πόρτες στο jetspeed. Εγώ τις έχω ανοίξει όλες και έχω software firewall στο ρόλο του πορτιέρη :-P
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν θες την προσωπική μου γνώμη για port forward για το js520 ψάξε να βρεις εναν οδηγό στο site του Άγγελου. Ήταν ο μόνος που πραγματικά βοήθησε για να φτιάξω τα rules για το ρημαδοjspeed (το portforward.com δεν βοηθάει και πολύ) για να παίξει το DC++. Πληροφοριακά πάντως πρέπει να φτιάξεις 3 rules !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν κλείσε/δώσε access σε ότι firewall/security προγράμματα έχεις.

 

Πληκτρολογείς 192.168.1.1 (192.168.2.1 για usb) στον explorer σου για να μπεις στο interface του Jetspeed. Μετά Services => ΝΑΤ Rule Entry

Θες 2 rules:

 

- Το 1ο rule θα είναι 1412 tcp από την εσωτερική ip του jetspeed 192.168.1.1 (αν το έχεις συνδέσει με ethernet) 192.168.2.1 (αν το έχεις συνδέσει με usb), στην εσωτερική ip του pc σου, 192.168.x.2 αν είναι το μόνο pc στο δίκτυο.