Sebu Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 To INKA einai gia ton loutso.Oses fores mou exoun tuxei peristatika me exoun grapsei sta @rxid@@ tous. Antithetws apeirws eksipiretikoterh kai pio grigorh einai h Geniki Grammateia Katanalwti (http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=60) Episis: "Στα πλαίσια της διοικητικής σύγκλισης σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης συστήθηκε με τον Ν. 3297/04 (ΦΕΚ 259/Α΄/23-12-04) ο θεσμός του «Συνήγορου του Καταναλωτή» που αποτελεί ανεξάρτητη αρχή επιφορτισμένη με το έργο της εξώδικης επίλυσης διαφορών που προκύπτουν μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών ή ενώσεων καταναλωτών και πρόθεσή του είναι η φιλική διευθέτηση διαφοράς και ο συμβιβασμός των εμπλεκομένων μερών."
TherionG Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 καλύτερος ο αποτυχημένος χαβαλές, παρά οι σοβαροφανείς προτάσεις από τυπάκους που προκαλούν μεγαλύτερο γέλιο ... και γκουσγκούνη, να πάς να πείς στην μάνα σου να μην γράφει εδώ μέσα και στα παιδάκια σου, όχι σε μένα.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Super Moderators Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Το μέλος TherionG θα το ξαναδούμε σε μερικές μέρες - ας ελπίσουμε μέχρι τότε να ξανασκεφτεί αν θα ξανα-επιτεθεί σε άλλο μέλος. :evil:
karib Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Ετσι, να μενει καθαρο το topic απο ασχετα posts.
Αρβανιτάκης Ανδρέας Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 καλύτερος ο αποτυχημένος χαβαλές, παρά οι σοβαροφανείς προτάσεις από τυπάκους που προκαλούν μεγαλύτερο γέλιο ... και γκουσγκούνη, να πάς να πείς στην μάνα σου να μην γράφει εδώ μέσα και στα παιδάκια σου, όχι σε μένα. Ας κρίνουν άλλοι την ωριμότητά σου φίλε μου!!! Εγώ νομίζω ότι και πάρα πολύ σου μίλησα!!!!!
Stilewag Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Δημοσ. 17 Μαΐου 2005 Βασικά από το ίδιο κατάστημα είχε ξαναπάρει δύο φορές χαλασμένη φέτα η γυναίκα μου. Φτάνει πια!!! Έτσι δεν είναι; 'Ασε που πήγαμε την άλλη μέρα και ο διευθυντής είπε: "Δε φταίμε εμείς. Αυτοί το έφεραν χαλασμένο". Ακούστε απάντηση διευθυντή!! Έλεος δηλαδή ρε παιδιά! einai palio post, alla ithela na to sxoliasw i apantisi se afto einai "esei ftaite pou to valate xalasmeno ekei, ean nomizeis oti den ftes pame mesa na sto mageirepsw na to fas, dioti oute kai egw tha ftaiw" kai fantazomai pws tha itan kai xontros o diefthintis
Goddess Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Καλησπέρα σε όλους Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποια πράγματα που το έψαξα πρόσφατα και μου φάνηκαν πολύ χρήσιμα σε διαμάχη που είχα με γνωστή αλυσίδα υπολογιστών. Ένα καίριο σημείο, το οποίο νομίζω λίγοι εκμεταλλευόμαστε, είναι το διακαίωμα που έχει ο καταναλωτής σε υπαναχώρηση στην πώληση. Θα εντυπωσιαστείτε με τα δικαιώματα που έχουμε (Νόμος 3043) Επίσης, κάτι που δεν είνει ιδιαίτερα γνωστό (και οι επιχειρήσεις φυσικά ποτέ δεν θα σας το πουν) έχει να κάνει με το χρόνο εγγύησης των προϊόντων: Βάσει του νόμου 2251 (συνημμένο) "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό". Ελπίζω ειλικρινά να σας φανούν χρήσιμα, εγώ πάντως από τώρα πια θα μπαίνω σε μαγαζί με .. το νόμο στο χέρι. Να δούμε αν κάποιος θα μου ξαναπεί ανέκδοτα του τύπου "Δεν στο αλλάζω"...
rantaplanos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Βάσει του νόμου 2251 (συνημμένο) "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του' date=' η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό". [/quote'] αυτό να το προσέχετε καθώς πολλοί καταστηματάρχες θα πάνε να σας βγάλουν τρελούς ενώ όντως ισχύει. Μην φοβάστε τίποτα φωνάξτε λίγο ,τριξτε τους τα δόντα και θα το βουλώσουν. ΕΠΙΣΗΣ όταν πάρετε το ανταλακτικό να ζητήσετε οπωσδήποτε την απόδειξη γιατί πολλοί ύπουλοι δεν την δίνουν.
Δημ. Καραμήτσας Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Φίλοι και φίλες το ΙΝΚΑ είναι απλά ένα σωματείο που αγωνίζεται για μας. Το ΙΝΚΑ είμαστε εμείς και με κρατική επιδότηση 5.000 Ευρώ το χρόνο κάνουμε όλα αυτά, όσα μπορούμε, με φιλότιμο και χωρίς να πέρνουμε δεκάρα. Δεν είμαστε δημόσιο !!!, το οποίο θέλει να μας καταπνίξει και να μας αποκόψει από τους καταναλωτές, για αυτό έχει θεσπίσει διάφορους μηχανισμούς. Το ΙΝΚΑ πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει και να γίνει πιο δυνατό. Στελεχώστε το ΙΝΚΑ τώρα για να γίνουμε πιο δυνατοί και μαζικοί πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.inka.org.gr
Δημ. Καραμήτσας Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Το κράτος θέλει να καταπνίξει τις ενώσεις καταναλωτών, όπως το ΙΝΚΑ,γιατί το ΙΝΚΑ είναι ανεξάρτηρο όργανο των καταναλωτών και όχι κρατική υπηρεσία όπως η Γ.Γ. Καταναλωτή, ο συνήγορος του καταναλωτή και διάφορα άλλα "καπέλλα" που θέλουν να μας φορέσουν. Προχθές είχαμε πανευρωπαϊκό συνέδριο στην Αθήνα με όλες τις οργανώσεις για την έρευνα που κάναμε πανευρωπαϊκά για τα φάρμακα και τις εταιρείες. Βγήκαν στην φόρα πολλά πράγματα, να τρίβεις τα μάτια σου, π.χ. ότι οι φαρμακευτικές ξοδεύουν περισσότερα για μαρκετινγκ από ό,τι για έρευνα !!!. Για δε το μάρκετινγκ δεν δίνουν στοιχεία γιατί όλα είναι περίεργα (αφού η διαφήμιση φαρμάκων απαγορεύεται). Την εκδήλωση σαμποτάρισαν επιδεικτικά με άνωθεν εντολή τα υπουργεία, οι φαρμακευτικές εταιρείες, οι ιατρικοί σύλλογοι, οι δημοσιογράφοι παρότι όλοι είχαν προσκληθεί. Μόνο η Βούλτεψη ήρθε και τα έχωσε κανονικά. Το ΙΝΚΑ λοιπόν είμαστε εμείς και όχι αυτοί. Μην κάνετε λοιπόν μόνο καταγγελίες (κάποιος παραπονέθηκε ότι του έδωσαν κουλούρι στο καφενείο και μέσα είχε χαρτάκι που έγγραφε "εισαι μ.λ.κας" αλλά στελεχώστε το ΙΝΚΑ και βοηθήστε και εσείς να τους πολεμήσουμε. Ηλ. διευθ. http://www.inka.org.gr/
vask Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 ναι ρε φίλε συμβαίνουν αυτά, και στον δρόμο μπορεί να σκοντάψεις και να σπάσεις το κεφάλι σου, τότε θα σου φταίει ο Δήμος που δεν έφτιαξε ίσιο το πεζοδρόμιο;; χαλάρωσε λίγο. Στην Ελλάδα υπάρχει κάτι ξεχασμένο.... λέγεται "Αστική Ευθύνη". Και ναι. Φταίει ο Δήμος.
MariaTs. Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Goddess να'σαι καλά που ...ξέθαψες το θεματάκι! Ο mjmj θα κάνει χαρές τώρα! Λοιπόν, θα σας διηγηθώ την ιστορία του άντρα μου με την εγγύηση του υπολογιστή... Αποφάσισε λοιπόν το έταιρον ήμισυ να 'πετάξει' το παλιό σύστημα υπολογιστή και να αγοράσει καινούριο (τα γνωστά 'σύνθετα' της Alt..., δεν το συνεχίζω γιατί το καταλάβατε)! Πάει στον 'Μονόδρομο' (μετάφραση από αγγλικά). Αγοράζει το ...'σύνθετο' και όταν άρχισε να αραδιάζει τα κομμάτια ένα-ένα, είδε ότι είχαν ξεχάσει να του βάλουν τα ηχεία που ήταν δώρο. Πάει στο κατάστημα, πήγαν να τον βγάλουν τρελό λέγοντας του πως η προσφορά δεν περιείχε ηχεία! Όμως ο Θεός αγαπά τον κλέφτη, αγαπά και τον νοικοκύρη! Είχε μαζί του το φυλλάδιο που διαφήμιζε το σύστημα που είχε αγοράσει και που ανέγραφε 'δώρο τα ηχεία'! Τι να κάνουν... του τα έδωσαν! Δεν πέρασε μήνας λειτουργίας και ξαφνικά το σύστημα χτυπάει μητρική και επεξεργαστή ενώ έκανε δουλειά (το σύστημα ήταν σε κατάστημα κι όχι στο σπίτι). Πάει στον ...μονόδρομο και τους λέει το πάθημά του. Του είπαν ότι αν έχει την εγγύηση μπορούν να του κάνουν την αλλαγή. Μια και δυο πέρνει την εγγύηση, πέρνει και την μονάδα και πάει στο κατάστημά τους. Ξαφνικά του το αλλάζουν και του λένε ότι δεν είναι αυτοί οι αρμόδιοι να τον εξυπηρετήσουν και να πάει στην Alt...! Τι να κάνει αναζητά υποκάταστημα της εταιρείας στην Πάτρα (γιατί εκεί έγινε ότι έγινε)... Φυσικά δεν υπήρχε και επικοινώνησε τηλεφωνικά στα κεντρικά στην Αθήνα. Εκεί του λένε το αντίθετο... ο μόνοδρομος είναι εξουσιοδοτημένος να κάνει αυτά που ορίζει η εγγύηση! Γενικώς ο άντρας μου έγινε μπαλάκι, απ'τον Άννα στον Καϊάφα και τίποτε δεν έγινε! Τους έριξε ένα ...χέσιμο και στους 2 και τελικά ανάγκαστηκε να πάει σε γνώστο του, να σκάσει 400 ευρώ για να φτιάξει τελικά την μονάδα! Το ινστιτούτο καταναλωτή ούτε που πέρασε απ'το μυαλό του για να το καταγγείλει, όμως θα έβγαζε άκρη ειδικά με την Αlt...; :???:
Snolly Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Goddess να'σαι καλά που ...ξέθαψες το θεματάκι! Ο mjmj θα κάνει χαρές τώρα! Λοιπόν' date=' θα σας διηγηθώ την ιστορία του άντρα μου με την εγγύηση του υπολογιστή... Αποφάσισε λοιπόν το έταιρον ήμισυ να 'πετάξει' το παλιό σύστημα υπολογιστή και να αγοράσει καινούριο (τα γνωστά 'σύνθετα' της Alt..., δεν το συνεχίζω γιατί το καταλάβατε)! Πάει στον 'Μονόδρομο' (μετάφραση από αγγλικά). Αγοράζει το ...'σύνθετο' και όταν άρχισε να αραδιάζει τα κομμάτια ένα-ένα, είδε ότι είχαν ξεχάσει να του βάλουν τα ηχεία που ήταν δώρο. Πάει στο κατάστημα, πήγαν να τον βγάλουν τρελό λέγοντας του πως η προσφορά δεν περιείχε ηχεία! Όμως ο Θεός αγαπά τον κλέφτη, αγαπά και τον νοικοκύρη! Είχε μαζί του το φυλλάδιο που διαφήμιζε το σύστημα που είχε αγοράσει και που ανέγραφε 'δώρο τα ηχεία'! Τι να κάνουν... του τα έδωσαν! Δεν πέρασε μήνας λειτουργίας και ξαφνικά το σύστημα χτυπάει μητρική και επεξεργαστή ενώ έκανε δουλειά (το σύστημα ήταν σε κατάστημα κι όχι στο σπίτι). Πάει στον ...μονόδρομο και τους λέει το πάθημά του. Του είπαν ότι αν έχει την εγγύηση μπορούν να του κάνουν την αλλαγή. Μια και δυο πέρνει την εγγύηση, πέρνει και την μονάδα και πάει στο κατάστημά τους. Ξαφνικά του το αλλάζουν και του λένε ότι δεν είναι αυτοί οι αρμόδιοι να τον εξυπηρετήσουν και να πάει στην Alt...! Τι να κάνει αναζητά υποκάταστημα της εταιρείας στην Πάτρα (γιατί εκεί έγινε ότι έγινε)... Φυσικά δεν υπήρχε και επικοινώνησε τηλεφωνικά στα κεντρικά στην Αθήνα. Εκεί του λένε το αντίθετο... ο μόνοδρομος είναι εξουσιοδοτημένος να κάνει αυτά που ορίζει η εγγύηση! Γενικώς ο άντρας μου έγινε μπαλάκι, απ'τον Άννα στον Καϊάφα και τίποτε δεν έγινε! Τους έριξε ένα ...χέσιμο και στους 2 και τελικά ανάγκαστηκε να πάει σε γνώστο του, να σκάσει 400 ευρώ για να φτιάξει τελικά την μονάδα! Το ινστιτούτο καταναλωτή ούτε που πέρασε απ'το μυαλό του για να το καταγγείλει, όμως θα έβγαζε άκρη ειδικά με την Αlt...; :???:[/quote'] Μέγα λάθος. Και δε χρειάζεται καν τις περισσότερες φορές να πας στο ΙΝΚΑ ή σε άλλο οργανισμό προστασίας καταναλωτών. Στην περίπτωση του άντρα σου Μαρία εγώ θα έκανα τα εξής. 1. Θα ζητούσα από τα OneWay να μου δώσουν εγγράφως και ονομαστικά το ότι η Altec είναι υπεύθηνη για την εγγύηση/αλλαγή/επισκευή. 2. Το ίδιο θα ζητούσα από την Altec (το ότι η OneWay είναι υπεύθηνη). 3. Θα έστελνα με φαξ με το όνομα μου και το όνομα του δικηγόρου μου (έτσι για το εφέ) και τις 2 επιστολές τους και στους 2 με υπόμνημα πως εντός 2 ημερών περιμένω απάντηση πριν προβώ σε νομικές ενέργειες. Στοιχηματίζω πως σε 2 εργάσιμες όχι μόνο θα είχε απάντηση αλλά και φτιαγμένο υπολογιστή. Θέλει τσαμπουκά και την άποψη ή τη μαλακία που λεεί ο κάθε μαγαζάτορας/αντιπρόσωπος/κοκ ΕΓΓΡΑΦΩΣ και ονομαστικά (ειπώθηκε αυτό από τον κο Τάδε). Δε θέλει ούτε φωνές ούτε τίποτα. Εκεί και ο υπάλληλος προσέχει μην πει μαλακία (γιατί θα απολυθεί) και ο μαγαζάτορας (γιατί θα μύνηθει). Πάντως με έπιασε ένα πνίξιμο τώρα από την αδικία λες και τα έδωσα εγώ τα 400. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ η επιλογή του άντρα σου.
grek77 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Ο κόσμος το 'χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι. Πές μου ένα κατάστημα πληροφορικής που να σου εγκαθιστά γνήσιο λογισμικό....
Xvipes Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Ο κόσμος το 'χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.Πές μου ένα κατάστημα πληροφορικής που να σου εγκαθιστά γνήσιο λογισμικό.... πλαισιο,αρκή να τους το ζητήσεις,αλλιώς δεν σου βάζουν καθόλου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.