Προς το περιεχόμενο

Απεγκατάσταση Linux


Antonisk2003

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα έχω τα Ubuntu 5.04 και θέλω να τα απεγκαταστήσω. Επειδή την προηγούμενη φορά την πάτησα με το lilo και τα έκανα σκ@τ@ μήπως μπορεί να με καθοδηγήσει κάποιος βήμα-βήμα για να βγάλω το lilo; Διάβασα το υπόμνημα που υπάρχει σχετικά με τα linux, αλλά τα links που έχει δεν δουλεύουν και έτσι δεν με πολυβοηθάει! Είμαι εντελώς άσχετος με linux γι'αυτό σας παρακαλώ όποιος μπορεί ας δώσει όσο πιο αναλυτικά γίνεται τις οδηγίες. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xm ego tha sou doso mia simbouli.efoson den ksereis opos k ego giati emplekses me tous loader.pantos nomizo pos an mpoutareis me cd ton windows kai mpeis se recovery console kai doseis fixmbr tha sou ftiaxei ksana ton loader ton windows kai meta apla tha sbiseis ta partitions tou linux me to partition magic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα έχω τα Ubuntu 5.04 και θέλω να τα απεγκαταστήσω. Επειδή την προηγούμενη φορά την πάτησα με το lilo και τα έκανα σκ@τ@ μήπως μπορεί να με καθοδηγήσει κάποιος βήμα-βήμα για να βγάλω το lilo; Διάβασα το υπόμνημα που υπάρχει σχετικά με τα linux, αλλά τα links που έχει δεν δουλεύουν και έτσι δεν με πολυβοηθάει! Είμαι εντελώς άσχετος με linux γι'αυτό σας παρακαλώ όποιος μπορεί ας δώσει όσο πιο αναλυτικά γίνεται τις οδηγίες. Ευχαριστώ!

 

Αμφιβάλλω αν το διάβασες το υπόμνημα, γιατί στο 2o post με ωραία bold γράμματα γράφει ακριβώς αυτό που θες. Δε θα κάνω και quote τον εαυτό μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμφιβάλλω αν το διάβασες το υπόμνημα, γιατί στο 2o post με ωραία bold γράμματα γράφει ακριβώς αυτό που θες. Δε θα κάνω και quote τον εαυτό μου...