Panathinaikara Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 ποια η δικ'η σας εκδοχή για το δολοφόνο του τ'ωρα;προσωπικά πιστεύω ότι ο πίνακας The Pupil kατονομάζει τον πατέρα της Victoria(έχει και γυαλάκια, και ήξερε όλες τις λεπτομέρειες των φονικών)
Elven_King Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 Μάλλον όχι. Όταν ζωγραφίστηκε ο πίνακας ο πατέρας της Victoria ήταν σχεδόν βρέφος ή αγέννητος...!!! Μάλλον δεν θα μαθουμε ποτε - εκτός και αν κάποια στιγμή βγει sequel, που δεν το πιστέυω
Panathinaikara Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Μπορεί να μη ζωγραφίστηκε τότε. Δεν υπάρχει σαφής αναφορά-τουλάχιστον από όσο θυμάμαι- ότι είχε ζωγραφιστεί στο παρελθόν. Και ο πατέρας ήταν από τους λίγους που ήξεραν για τους φόνους
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Μια και το κατάφερα και εγώ, ας πω μια γνώμη. Τα γραφικά του παιχνιδιού πολύ καλά, ίσως άψογα για το συγκεκριμένο βέβαια είδος σκηνικών/γραφικών που τείνει να γίνει στερεότυπο σε σύγχρονα adventures. Η μουσική αξιόλογη. Το interface είχε τα κακά του τα χάλια. Το ίδιο και το animation πολλών χαρακτήρων. Υπήρχαν σημεία στο παιχνίδι (ειδικά στην αρχή) που ήταν απολύτως διαδικαστικά και βαρετά. Οι ρυθμοί ήταν απίστευτα αργοί. Όσο για τους γρίφους στην πλειονότητα τους ήταν αποκωδικοποιήσεις (καποιες αρκετά παράλογες και χωρίς να κολλανε στην υπόθεση... ακου εκεί κρυπτογραφημένη συνταγή για κουλουράκια...) Παρά τις όποιες εκτροπές το παιχνίδι έμοιαζε να έχει συνοχή και λογική συνέχεια στο σενάριο του, και καλές ιδέες (παράλληλες ιστορίες)...Και οι ρυθμοι κάπως ανέβηκαν ή εγώ απο το πόλύ πείσμα άρχισα να ενδιαφέρομαι τελικά. Πάντως η τροπή όπου ξαφνικά η Victoria γίνεται vigilante και προκαλεί χάος στο τμήμα είναι και το σημείο καμπής της πλοκής για μένα... Το παιχνίδι πόνταρε πολύ στα cut sequences με τις περίεργες σκηνοθετικές απόψεις τα slow mo, τα fades και τα blurs και τις περίεργες λήψεις της κάμερας... Χμ...μάλλον δε θα καταλάβω ποτέ αυτή τη σύγχρονη τάση να τα πετάς όλα αυτά μαζί με αποτέλεσμα να δημιουργείς ένα υβρίδιο μεταξύ videoclip και ερασιτεχνικής ταινείας που γυρίστηκε απο κάμερα που δέσανε σε μαϊμου. Το τέλος προφανώς αφήνεται ανοιχτό γιατι όπως φαίνεται υπήρχε η πρόθεση για sequel (ασχέτως αν δε θα υπάρξει ποτέ). Πάντως απο τα μέχρι τότε στοιχεία που έδινε το παιχνίδι δε μπορούσες να φτάσεις σε ένα προσώπο...Οπότε μπορούσαν να πλασάρουν τον οποιοδήποτε (τον πατερα, το Richard, τη δίδυμη μοχθηρή αδελφή της Victorias (!!), κάποιον άσχετο) ανάλογα με το εφέ που ήθελαν να κάνουν στο φινάλε. Τελικά το εφέ που επέλεξαν ήταν να τα αφήσουν όλα ανοιχτά... Αυτό που με εκνέυρισε είναι ότι δε δόθηκε καμία εξηγηση για τις "ενοράσεις" του παππού που τον κεραυνοβολούσαν κάθε τόσο...και γιατί αφήσαν τη Mia χωρίς παρακολούθηση ενώ ηταν το επόμενο θύμα...
Elven_King Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2005 Δεν υπήρχε πρόθεση για sequel, απλά πετσοκόψαν το σενάριο για λόγους budget!! Πιο συγκεκριμένα κόπηκαν τα κομμάτια απο: - Los Angeles 1954 & 2005 - Chicago 1935 & 2005 Όλα αυτά αποτελούσαν τρομακτικά σημαντικό κομμάτι του σεναρίου και τελικά μείναμε με την πικρία....
Panathinaikara Δημοσ. 26 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2005 Οι ενοράσεις του παππού οφείλονται στην ανεπτυγμένη 6η αίσθηση που είχε.Νομίζω κάτι τέτοιο γινόταν και στο Post Mortem
Moderators Praetorian Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Κάποιες νέες ερωτήσεις: 1) Το Post Mortem υποτίθεται είναι Prequel για το Stll Life ? Αξίζει; 2) Διάβασα κάπου στο Internet ότι θα υπάρξει κάποιο online chapter για την κατάληξη του παιχνιδιού. (Μάλλον κάτι τέτοιο αναφερόταν και στα credits απλά δεν έδωσα σημασία πάνω στην έκπληξη μου...) Γνωρίζει κανείς κάτι νεότερο πάνω σε αυτό;
Moderators Praetorian Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Κάποιες νέες ερωτήσεις: 1) Το Post Mortem υποτίθεται είναι Prequel για το Stll Life ? Αξίζει; 2) Διάβασα κάπου στο Internet ότι θα υπάρξει κάποιο online chapter για την κατάληξη του παιχνιδιού. (Μάλλον κάτι τέτοιο αναφερόταν και στα credits απλά δεν έδωσα σημασία πάνω στην έκπληξη μου...) Γνωρίζει κανείς κάτι νεότερο πάνω σε αυτό;
Elven_King Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 1) Τα γεγονότα του Post Mortem διαδραματίζονται χρονικά μετά το Still Life - και αναφέρομαι στον χωροχρόνο του Gus...Είναι μια μεταγενέστερη υπόθεση της καριέρας του ως ντετέκτιβ. 2)Δεν αφορά την κατάληξη του SL αλλά μία άλλη υπόθεση της Victoria (προγενέστερη) και ουσιαστικά μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για το backround της. Πήγαινε στο Official Site του SL και κάνε κλικ στο "prelude". Θέλει αρκετά γρήγορη σύνδεση όμως...
Elven_King Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2005 1) Τα γεγονότα του Post Mortem διαδραματίζονται χρονικά μετά το Still Life - και αναφέρομαι στον χωροχρόνο του Gus...Είναι μια μεταγενέστερη υπόθεση της καριέρας του ως ντετέκτιβ. 2)Δεν αφορά την κατάληξη του SL αλλά μία άλλη υπόθεση της Victoria (προγενέστερη) και ουσιαστικά μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για το backround της. Πήγαινε στο Official Site του SL και κάνε κλικ στο "prelude". Θέλει αρκετά γρήγορη σύνδεση όμως...
utistas Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2005 Χαιρετίζω με τη σειρά μου το φόρουμ του insomnia και ιδιαίτερα τους adventurάδες. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας για το τέλος του παιχνιδιού που εμένα μου φάνηκε ότι ήρθε σε σωστό σημείο. Άλλωστε άμα θέλαν θα μπορούσαν να το τελειώσουν και πιο πριν στο διαμέρισμα της Μία. Ούτε είναι άσχημο να αφήσουν την ιστορία ανοιχτή για επανέκδοση. Η πολιτική μιας εταιρείας είναι να δοκιμαστεί ένα προϊόν της και αν αυτό αρέσει να το προχωρήσει. Όσον αφορά τις περικοπές: 1) "όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος", η ίδια ξέρει τι χρήματα είχε διαθέσιμα και τι κόστος απαιτείται για να φτιαχτεί ένα παιχνίδι τέτοιου είδους 2) μήπως σε άλλα παιχνίδια ή ταινίες δεν γίνονται περικοπές; 3) μην ξεχνάμε ότι το είδος αυτό των παιχνιδιών είναι εκτός μόδας, άρα είναι εξαιρετικά ανασφαλές για μια εταιρεία να επενδύσει χρήματα. Συμπερασματικά, το παιχνίδι μου φάνηκε αρκετά καλό, από την αρχή ως το τέλος και μακάρι να γίνει επανέκδοση. Απορία: την κλειδαριά τη λύσατε μόνοι σας ή με walkthrough;
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2008 Με μια σύντομη αναζήτηση δεν βρήκα θέμα για την συνέχεια και την κατάληξη της υπόθεσης του Still LIfe, που θα κυκλοφορήσει Νοέμβριο του 2008. Still Life 2 - The new Victoria McPherson's adventures teaser Κατά το επίσημο site της Microids, o νέος τίτλος προσφέρει το φινάλε του Still life, με μια ανατροπή και μια καινούργια υπόθεση προς διερεύνηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.