Προς το περιεχόμενο

Call Of Duty 2 -PREVIEW


GordonFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι περισσότεροι Gamers όταν ακούνε Call Of Duty , πέρα από το καλύτερο και πιο ατμοσφαιρικό 2nd WW shooter , φέρνουν στο μυαλό τους και την λέξη Activision.

Αυτή όμως είναι ο εκδότης / αφεντικό του παιχνιδιού. Ο δημιουργός του είναι μία εταιρεία που ακούει στο όνομα Infinity Wards.

Αλλά αυτό που πραγματικά λίγα άτομα γνωρίζουν είναι ότι η IW είναι μία ομάδα αποστατών.

Και αυτό γιατί δημιουργήθηκε από 22 άτομα που την κοπάνησαν από το team που έφτιαξε το Medal Of Honour-Allied Assault. (και μεταξύ αυτών ήταν και όλοι οι αρχηγοί του συγκεκριμένου project).

Έτσι όταν το 2003 παρουσίασαν το CoD , ο μόνος ανταγωνιστής που είχαν ήταν το παιχνίδι που οι ίδιοι είχαν δημιουργήσει παλαιότερα (Medal Of Honour) και περίμεναν ότι θα τα πάνε αρκετά καλά.

Αυτό που ίσως δεν περίμεναν , ήταν ότι το παιχνίδι θα ξεπερνούσε κάθε προσδοκία τους και θα σάρωνε τις πωλήσεις και τα βραβεία διεθνώς.

Για την ακρίβεια δεν πήρε ούτε ένα ούτε δύο αλλά εκατό βραβεία από τα οποία τα 76 ήταν από τα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου διεθνώς που το ανακήρυτταν παιχνίδι της χρονιάς 2003

(Gamespy , Gamezone , IGN , PCGamer ,Gamespot κ.α. )

Σήμερα όμως και λίγο καιρό πριν βγει στην αγορά η συνέχεια του παιχνιδιού για PC και XBOX360 τα πράγματα με τον ανταγωνισμό δεν είναι και τόσο εύκολα.

Πέρα από τους πολλούς κλώνους που έχουν κυκλοφορήσει υπάρχουν και ορισμένα παιχνίδια τα οποία είναι τουλάχιστον αξιοσέβαστα , όπως η σειρά Battlefield καθώς και το Brother in Arms.

Εκτός αυτού το μεγαλύτερο στοίχημα είναι οι μεγάλες προσδοκίες των ίδιων των οπαδών του παιχνιδιού που περιμένουν πολύ καλύτερα γραφικά και αρκετές τροποποιήσεις στο gameplay χωρίς όμως αυτό να ξεφεύγει τελείως από την πετυχημένη συνταγή του πρώτου.

Επειδή θεωρώ τον εαυτό μου έναν από αυτούς τους οπαδούς του CoD , μάζεψα μερικά στοιχεία κυρίως από τις τελευταίες παρουσιάσεις που έγιναν στους δημοσιογράφους στο Τόκιο και στην Πολωνία.

Ειδικά στην τελευταία στήθηκε ολόκληρο σκηνικό στα υπόγεια οχυρά λίγο έξω από την Βαρσοβία , από τα οποία είχε περάσει και ο ίδιος ο Χίτλερ κατά την διάρκεια του πολέμου.

Σε ένα από αυτά μάλιστα είχε γίνει και η περίφημη αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας του.

Εκεί επιτράπηκε στους δημοσιογράφους να παίξουν το παιχνίδι (single player) και να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

 

 

 

ΓΡΑΦΙΚΑ-ΗΧΟΣ:

 

Όταν η Infinity Wards ξεκίνησε να αναπτύσσει τον δεύτερο τίτλο της σειράς για το xbox360 , βρέθηκε μπροστά στην πρόκληση να φτιάχνει ένα παιχνίδι για hardware που δεν υπήρχε ακόμα…

Επειδή γνώριζαν όμως ότι ο επεξεργαστής του 360 θα ήταν πολυπύρηνος , φρόντισαν να εκμεταλλευτούν αυτήν την δυνατότητα χτίζοντας τον κώδικα με το σκεπτικό ότι ένας πυρήνας θα επεξεργάζεται τα γραφικά και ένας δεύτερος την AI .

Έχω διαβάσει ότι με παρόμοιο τρόπο φτιάχτηκε το παιχνίδι και για τα PC (εκμεταλλευόμενο δηλαδή την διπύρηνη φύση των σύγχρονων CPU ) .

Οπότε από αυτήν την άποψη μπορούμε να μιλάμε για το πρώτο NextGen παιχνίδι για PC.

Η αναβάθμιση που έγινε στον οπτικό (αλλά και τον ηχητικό ) τομέα εκμεταλλευόμενη το hardware του 360 είναι καθολική.

Οι στρατιώτες είναι πιο σωστοί γεωμετρικά , αισθητά περισσότερα πολύγωνα , καλύτερα textures , εφέ , φωτισμοί , κ.τ.λ.

Δεν θα σταθώ περισσότερο σε αυτό γιατί όποιος θέλει να κάνει την σύγκριση μπορεί να κατεβάσει το σχετικό κλιπάκι .

Σε αυτό θα διαπιστώσει ότι ακόμα και ο ήχος έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με αυτόν που ξέραμε στο COD1.

Πλέον οι κρότοι των όπλων είναι πανομοιότυποι με τους πραγματικούς και δεν μοιάζουν απλά με αυτούς , οι κραυγές των στρατιωτών είναι αντρικές κραυγές αγωνίας και όχι σαν αυτές στο πρώτο που θύμιζαν κάτι ανάμεσα σε παιδιά και έφηβους.

Πάντως επειδή έχει γίνει πολύ λόγος και έχουν ακουστεί πολλές γνώμες για το πόσο καλύτερο είναι το παιχνίδι στο 360 από ότι στο PC ο συντάκτης του άρθρου για το TeamXbox ξεκαθάρισε κάτι.

Οι καινούργιες κονσόλες είναι φτιαγμένες για να προσφέρουν κινηματογραφική interactive εμπειρία κάτι που απαιτεί την ύπαρξη μίας HDTV και ενός συστήματος dolby surround 5.1.

Μόνο όταν παίζεις ένα παιχνίδι σε αυτές τις συνθήκες μπορείς να κρίνεις εάν έχει πετύχει η αποτύχει να σου δώσει το ζητούμενο. Και κάτω από αυτές τις συνθήκες αυτό που δίνει η έκδοση για XBOX360 είναι ένα σκαλί πιο πάνω από τα PCs.

Βέβαια το πόσοι gamers έχουνε την οικονομική δυνατότητα να πάρουνε πλάσμα τηλεόραση , είναι άλλο θέμα , άρα οι περισσότεροι μάλλον θα συμβιβαστούνε...

Οι ειδικοί λένε πως με την εξάπλωση των δύο κονσόλων , θα υπάρξει αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως για HDTV οπότε θα πέσουν αισθητά οι τιμές τους. Μακάρι…

Πάντως η παρουσίαση του παιχνιδιού στην Πολωνία έγινε σε μία μεγάλη πλάσμα με σύστημα 5.1

Ο εν λόγω δημοσιογράφος είπε ότι η καλύτερη λέξη για να περιγράψει το τι του συνέβη κατά την εμπειρία του στο παιχνίδι είναι η λέξη jump.

Ο ακραίος ρεαλισμός που του πρόσφερε το όλο σύστημα – με την κινηματογραφική απόδοση της μάχης -τον έκανε κάθε λίγο και λιγάκι να τινάζετε από την πολυθρόνα του.

Ίσως ο αμέσως καλύτερος τρόπος για να ζήσει κάποιος το κομφούζιο μίας μάχη του 2ου π.π. , θα ήταν να βρισκόταν πραγματικά εκεί…

 

 

 

Gameplay:

 

Καταρχήν η IW προσέλαβε επαγγελματίες συμβούλους μάχης για να της δώσουν ιδέες και πληροφορίες.

Έπειτα αποφάσισε να μιλήσει με βετεράνους πολλών εθνικοτήτων διορθώνοντας το σφάλμα που είχε κάνει στο πρώτο παιχνίδι να δώσει την οπτική γωνία μόνο των Αμερικάνων.

Όπως είπε ο υπεύθυνος σχεδιασμού οι πολεμικές επιχειρήσεις είχαν εξελιχθεί αρκετά πριν η Αμερική εμπλακεί στον πόλεμο και αυτό έπρεπε να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μία πολύ διαφορετική (αλλά και ιστορικά ακριβής ) οπτική γωνία των μαχών .

Έτσι οι μάχες εξελίσσονται σε 4 campaigns (από ότι έχω καταλάβει πρέπει να είναι στην Ρωσσία , στην Νότια Αφρική και στην απόβαση στην Νορμανδία) οι οποίες σου δημιουργούν διαφορετικά συναισθήματα η κάθε μία.

Μία ιδέα που ήρθε κατευθείαν από τους επαγγελματίες συμβούλους ήταν η χρήση εκτός από frag grenades και smoke grenades. Η ιδέα εφαρμόστηκε χρησιμοποιώντας τις hardware δυνατότητες του 360 για δημιουργία πολύ ρεαλιστικών εστιών καπνού.

Όπως διάβασα στο IGN.xbox360 , τα καπνογόνα στο COD2 δεν έχουν σχέση με τα αντίστοιχα στα υπόλοιπα παιχνίδια όπου 9 φορές στις 10 ήταν διακοσμητικά και ελάχιστα λειτουργικά .

Εάν πετάξεις ένα κάνιστρο καπνού σε ανοικτό χώρο , ο καπνός που θα βγει είναι ικανός να σκεπάσει μία ολόκληρη περιοχή κάνοντας τους αντιπάλους να ρίχνουν τελείως στα τυφλά.

Εάν πάλι δοκιμάσεις να το πετάξεις σε κλειστό χώρο τότε είναι που δεν θα μπορείς να δεις ούτε την άκρη της κάνης από το όπλο σου.

Το καινούργιο σύστημα διαχείρισης του ΑΙ από έναν ένα ξεχωριστό πυρήνα είχε σαν αποτέλεσμα την εμφανέστατη αναβάθμιση των ΑΙ φίλων και εχθρών.

Καταρχήν η συμπεριφορά των στρατιωτών της ομάδας σου λειτουργεί με ένα διαφορετικό τρόπο έτσι ώστε αυτοί να σε περιβάλουν , να σε προστατεύουν και να καθοδηγούν πολλές φορές τα πυρά σου με τις φωνές τους .

Αυτό οφείλετε εν μέρει και στο εξελιγμένο σύστημα συνομιλίας του παιχνιδιού. Τώρα πια ανάμεσα στο κομφούζιο της μάχης θα ακούς φωνές συμπολεμιστών σου να σε προειδοποιούν για μία χειροβομβίδα που έχει πέσει κοντά σου και δεν έχεις δει , για έναν εχθρικό σκοπευτή που βρίσκεται κρυμμένος σε ένα παράθυρο η μία ταράτσα και πάλι δεν έχεις δει κ.α.

Γενικά πρόκειται για ένα σύστημα που σε υποχρεώνει να δίνεις σημασία σε όλες τις ανθρώπινες φωνές που ακούγονται κατά την διάρκεια της μάχης (και είναι πολλές και συνεχόμενες) και να ξεχωρίζεις πόσες από αυτές σου δίνουν χρήσιμες πληροφορίες και πόσες όχι.

Το ΑΙ των αντιπάλων δεν έχει σχέση με αυτό του πρώτου παιχνιδιού.

Οι εχθροί πλέον καταστρώνουν επί τόπου τακτικές για να αντιμετωπίσουν εσένα και την ομάδα σου τις οποίες αναπροσαρμόζουν ανάλογα με τις καινούργιες συνθήκες που δημιουργείτε με την δράση σας.

Επειδή η πορεία που μπορείς να ακολουθήσεις δεν είναι πλέον αυστηρά γραμμική αλλά μπορείς να φτάσεις στον τελικό προορισμό ακολουθώντας διαφορετικά μονοπάτια , η αντίπαλη ΑΙ είναι προγραμματισμένη να προσαρμόζει τις τακτικές της από όποιο σημείο και αν εμφανιστείς .

Οι αντίπαλοι παίρνουν κάλυψη , εάν δεν πετύχεις με την πρώτη το κεφάλι κάποιου σκοπευτή μπορεί να καλυφθεί ακόμα καλύτερα , συχνά σου πετάνε χειροβομβίδες (με εξαιρετική ακρίβεια αφού αυτές πέφτουν μπροστά στα πόδια σου) για να σε ξετρυπώσουν από τα δικά σου σημεία κάλυψης , εάν δεν προσέξεις μπορεί να σε περικυκλώσουν χωρίς να το καταλάβεις και να βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να δέχεσαι πυρά από πίσω. Κάποιοι εχθροί μπορεί να τρέξουν να κρυφτούν και εάν δεν τους προσέξεις και στραφείς αλλού θα αρχίσουν να σου ρίχνουν από την κρυψώνα τους και θα αναρωτιέσαι από πού σου ήρθαν τα πυρά.

Γενικά ακολουθούν τακτικές παρμένες από πραγματικές συνθήκες μαχών του 2ου π.π.

Τα animations των στρατιωτών μοιάζουν να είναι ανεξάντλητα και μερικά από αυτά είναι μακάβρια εντυπωσιακά όπως ο στρατιώτης που σπαρταράει ενώ δέχεται τα συνεχόμενα πυρά πολυβόλου υποστήριξης.

Σε άλλη περίπτωση ενώ έχεις χτυπήσει έναν γερμανό και τον έχεις βγάλει εκτός μάχης , εάν δεν τον έχεις αποτελειώσει αυτός μπορεί να τραβήξει το πιστόλι από την θήκη και να δοκιμάσει να σε χτυπήσει έστω και ενώ είναι πληγωμένος και πεσμένος κάτω.

Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα άρματα μάχης τα οποία μπορούν να εμφανιστούν από το πουθενά (π.χ. γκρεμίζοντας έναν τοίχο που βρίσκεται δίπλα σου ) κάνοντας την ένταση του παιχνιδιού ακόμα μεγαλύτερη.

 

 

 

 

 

 

ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ:

 

Το χειριστήριο του 360 έχει σαφώς βελτιωθεί από τον προκάτοχό του.

Είναι πολύ πιο προσεκτικά μελετημένο με αποτέλεσμα να είναι ελαφρύτερο και μικρότερο.

Μπορείς να έχεις άμεση πρόσβαση σε όλα τα κουμπιά χωρίς να χρειάζεται να μαζέψεις η να τεντώσεις υπερβολικά τα δάχτυλά σου.

Επιτέλους η Microsoft μετά από πολλές διαμαρτυρίες στο παλιό xbox έκανε αυτό που έπρεπε να είχε κάνει από χρόνια.

Τοποθέτησε τα δύο κουμπιά shoulders πάνω από τις δύο σκανδάλες.

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι αυτό είναι πολύ λειτουργικό για τον εξής λόγο.

Ενώ με την μία σκανδάλη πυροβολείς και με την άλλη φέρνεις το στόχαστρο στο μάτι σου , με το ένα κουμπί shoulder πιάνεις μία frag grenade και με το άλλο μία smoke grenade.

Αφού τις πετάξεις ο χαρακτήρας επανέρχεται αυτόματα στο όπλο που κρατούσε πριν χωρίς να χρειάζεται ο παίκτης να χάσει χρόνο στην αλλαγή.

Η IW προσπάθησε να αντισταθμίσει λίγο και το αιώνιο πρόβλημα που έχουν τα gamepads με την καθυστέρηση στην σκόπευση , στα shooters παιχνίδια.

Έτσι πρόσθεσε μία λειτουργία που επιτρέπει ένα ελαφρύ λοκάρισμα του στόχου υπό συνθήκες.

Συγκεκριμένα όταν έχεις επιλέξει να στοχεύεις από το σκόπευτρο(zoom mode) και έχεις πλησιάσει τον στόχο σε έναν εχθρό , αυτός με το πάτημα της σκανδάλης μετακινείτε ακόμα λίγο προς το μέρος του βοηθώντας σε να τον πετύχεις. Αυτό κάνει το zoom mode περισσότερο λειτουργικό από την απλή σκόπευση και σε ωθεί να το χρησιμοποιείς πιο συχνά.

Πάντως εμένα δεν παύει να μου ακούγεται σαν ελαφρύ κλέψιμο.

Τέλος έχει αλλάξει και το σύστημα υγείας του παίκτη.

Στο COD2 δεν υπάρχει μπάρα υγείας και κατά συνέπεια ούτε πακέτα υγείας που μπορούν να την ανεβάσουν.

Όταν δέχεσαι πυρά , μία κόκκινη ένδειξη στην οθόνη σε προειδοποιεί δείχνοντας σου την κατεύθυνση από την οποία σου ήρθαν. Εάν δεχτείς και άλλα η περίμετρος της οθόνης κοκκινίζει και θολώνει ελαφρά χτυπώντας σου τον συναγερμό.

Όταν βρίσκεσαι σε μία τέτοια κατάσταση αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να μείνεις καλυμμένος για ελάχιστα δευτερόλεπτα και να μην δεχτείς άλλες σφαίρες πάνω σου μέχρι η υγεία σου να επανέλθει στο φυσιολογικό της.

Αυτό το σύστημα είναι τελείως αποτρεπτικό για τις εφόδους που έκανες στο προηγούμενο COD όπου μπορούσες να ορμήσεις σε ένα δωμάτιο με εχθρούς και να αρχίσεις να τους καθαρίζεις ενώ ταυτόχρονα έπαιρνες τα health packs που έπεφταν από τα σώματά τους και συνέχιζες ακάθεκτος.

Αν δοκιμάσεις να κάνεις κάτι παρόμοιο (και άκρως αντιρρεαλιστικό) απλά θα καταλήξεις να παίζεις το παιχνίδι από το τελευταίο σημείο που το είχες σώσει…

 

 

ΓΕΝΙΚΑ:

 

Τέλος για τις επιδόσεις δεν ξέρω πολλά παρά μόνο ότι η Infinity Wards έχει δηλώσει πως το παιχνίδι θα τρέχει στα 60 fps.

Το παιχνίδι πέρα από το multiplayer για το οποίο δεν ξέρω τίποτα , θα υποστηρίζει μέχρι και 4 παίκτες ταυτόχρονα με αντίστοιχο μοίρασμα της οθόνης.

Σε μία από τις φωτογραφίες που έχω βάλει από κάτω μπορείτε να δείτε πως θα δείχνει αυτή η τελευταία περίπτωση.

Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι το παιχνίδι είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και σίγουρα θα ξαναβάλει για κάμποσο καιρό το όνομα Call Of Duty στην κορυφή των 2nd WW shooters.

Πάντως η Infinity Wards μπορεί να υπερηφανεύεται συνεχώς για την πολύ καλή δουλειά που έκανε με το COD2 αλλά δεν επαναπαύεται.

Ήδη δουλεύει το COD3 το οποίο εκτός από PC θα βγει κατά πάσα πιθανότητα και στις τρεις NextGen κονσόλες.

 

 

 

17xp1.th.jpg 27nv.th.jpg 33fa.th.jpg 40vb.th.jpg 59xu.th.jpg 65dq.th.jpg 79ui.th.jpg 83ja1.th.jpg

Δημοσ.

Γκρατσια για το πριβιου!!!!!!!

 

 

GordonFreeman

Όπως διάβασα στο IGN.xbox360 , τα καπνογόνα στο COD2 δεν έχουν σχέση με τα αντίστοιχα στα υπόλοιπα παιχνίδια όπου 9 φορές στις 10 ήταν διακοσμητικά και ελάχιστα λειτουργικά .

Μα αυτό το έχουν εφαρμόσει από τώρα.. βλέπε CoD:UO. Δεν είναι κάτι καινούργιο. ΠΡαγματικό ντουμάνι! Δηλαδή θα είναι ακόμα πιο δυνατά? Πάντως το expansion που έχουν βγάλει για το ΠιΣι έιναι αρκετά καλό από αρκετες απόψεις πχ τα καπνογόνα για παράδειγμα τα οποία αλλάζουν αρκετά το gameplay ή το σύστημα επιβράβευσης κτλ Να δούμε τι άλλο θα δούμε στο cod2???

 

 

GordonFreeman

Το καινούργιο σύστημα διαχείρισης του ΑΙ από έναν ένα ξεχωριστό πυρήνα είχε σαν αποτέλεσμα την εμφανέστατη αναβάθμιση των ΑΙ φίλων και εχθρών.

Το Halo και το Brother in Arms (ειδικά το Halo) έχουν πολύ εξελιγμένη ΑΙ αν και δεν υπάρχει δευτερος πυρήνας. Oι οχτροί οργανώνουν τις στρατηγικές τους ανάλογα με την δική σου θέση κτλ. Αν ωστόσο το CoD χωρίζει κατα αυτό τον τρόπο την επεξεργασία των δεδομενων τότε θα πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρον και στο SP κομμάτι του. Αυτό σε συνδυασμό με την απουσία γραμμικών αποστολών προσθέτει μεγάλη αντοχή στον χρόνο για όσους δεν έχουν dsl για να παίξουν on-line (Εγώ για παράδειγμα έχω τελειώσει σε coop το Ηαlo 1 στο Legendary ίσως και πάνω από 10 φορές)

 

ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ COOPERATIVE!!!!!!!!!!!!! ΓΙΑΤΙ??????

Κρίμα γιατί θα μπορύσε να είναι πραγματικά φανταστικό (βλέπε Halo 1 kai φυσικά Gears Of War )

 

Επίσης ελπιζω να μην βγάλουν κινήσεις όπως prone και lean.

 

Από οχήματα τι παίζει??? Κάνα αεροπλάνο θα βάλουν επιτέλους???? (για MP)

 

Πάντως απο ότι φαίνεται οι βελτιώσεις του CoD2 δεν είναι τόσες όσες έκανε το B2.

Δημοσ.

Ρε συ Goolfidis πήγαινε λίγο στο screenshot με τους Ρώσσους (έκτο από αριστερά) . Σε ένα σημείο φαίνεται να βγαίνει καπνός που έχει σκεπάσει το μισό κτήριο. Για ρίξε μία ματιά και πες μου εάν είναι ίδιο με του UO γιατί δεν το έχω δει καθόλου αυτό το παιχνίδι.

 

 

Σχετικά με το cooperative έγραψα στα γενικά : "θα υποστηρίζει μέχρι και 4 παίκτες ταυτόχρονα με αντίστοιχο μοίρασμα της οθόνης. Σε μία από τις φωτογραφίες που έχω βάλει από κάτω μπορείτε να δείτε πως θα δείχνει αυτή η τελευταία περίπτωση."

Δημοσ.

GordonFreeman

Ρε συ Goolfidis πήγαινε λίγο στο screenshot με τους Ρώσσους (έκτο από αριστερά) . Σε ένα σημείο φαίνεται να βγαίνει καπνός που έχει σκεπάσει το μισό κτήριο. Για ρίξε μία ματιά και πες μου εάν είναι ίδιο με του UO γιατί δεν το έχω δει καθόλου αυτό το παιχνίδι.

Έτσι είναι και ακόμη περισσότερο..... !!!!! Πάντως το UO είναι αψογο!!! (λιγο με χαλασανε μονο τα πιστόνια του... δεν ειναι τόσο όμορφα σαν του αρχικού)

GordonFreeman

Σχετικά με το cooperative έγραψα στα γενικά : "θα υποστηρίζει μέχρι και 4 παίκτες ταυτόχρονα με αντίστοιχο μοίρασμα της οθόνης. Σε μία από τις φωτογραφίες που έχω βάλει από κάτω μπορείτε να δείτε πως θα δείχνει αυτή η τελευταία περίπτωση."

Αυτό που δείχνει η φώτο έιναι το κλασικό deathmatch μεταξύ 4ρων ατόμων απο την ιδια κονσόλα... Εγώ εννοώ να παίζουν δυο εναντίων του υπολογιστή στο campaing του παιχνιδιού... σαν το halo ας πούμε!!!! (παρεμπίπτοντος το halo 3 ίσως δίνει την δυνατότητα σε 4 παίκτες ταυτόχρονα)

Δημοσ.

Σαν πορωμένος callakias δεν έχω παρά μόνο να πω μπράβο για το καταπληκτικό preview...ας ελπίσουμε οτι και το παιχνίδι θα είναι όντως αντάξιο!!

Δημοσ.

Ο πρόεδρος της Infinity Wards , Grant Collier , στην τελευταία του συνέντευξη έδωσε κάποια ακόμα στοιχεία για το gameplay και τα γραφικά του παιχνιδιού.

 

Είπε ότι ο παίκτης θα έχει απόλυτη ελευθερία να ολοκληρώσει τα objectives με όποια σειρά επιθυμεί , αλλά πάντα μέσα στο πλαίσιο του ομαδικού παιχνιδιού (δεν θα μένει μόνος του).

 

Τα screept events φίλων και εχθρών είναι τα πενταπλάσια από το COD1.

Αυτό σε συνδιασμό με το ότι έχουν χρησιμοποιηθεί πραγματικοί ηθοποιοί για κινήσεις και ομιλίες θα δίνει στον παίκτη την αίσθηση μίας interactive κινηματογραφικής ταινίας 2ου ΠΠ.

 

 

Τα εφέ θα δίνουν πολύ αληθοφανή αίσθηση του περιβάλοντος στον.

Π.Χ στην έρημο θα σηκώνονται ανεμοθύελες , και φυσικά θα υπάρχει το εφέ της παραμόρφωσης του ορίζοντα από την ζέστη , στην ρωσία σχεδόν θα νιώθεις την παγωνιά αφού θα βλέπεις τους στρατιώτες να τρίβουν τα χέρια τους για να ζεσταθούν και τα χνώτα τους θα βγαίνουν ζεστά από το κρύο , θα βλέπει γενικά όλα τα καιρικά φαινόμενα (χιόνια ,αστραπές κ.τ.λ.)

 

Το παιχνίδι στο offline mode θα υποστηρίζει έναν με δύο παίκτες.

 

Τέλος βρήκα σε ένα forum μία λίστα με πολλά από τα τα όπλα που θα χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι:

 

American:

38 Revolver

Springfield M1903

M1 Garand Rifle Grenade Apparatus

M1 Carbine

M3A1 Grease Gun

M1919A4 Browning

M1A1 Bazooka

No. 82 Gammon Grenade

No. 75 Hawkins Mine

 

British:

Lee Enfield Sniper Rifle

 

Russian:

Nagant Revolver

M91 Mosin Nagant Carbine

Tokarev SVT 40/ Scope

PPSh 35

M1910 Maxim Machine Gun

PTRS41 Anti-Tank Rifle

 

German:

Walther P38

Mauser KAR98k Rifle Grenade Apparatus

Gewehr 43/ZF-4 Telescopic Sight

FallschirmjaegerGewehr 42

Panzerschreck

Δημοσ.

Πραγματικα αυτα που διαβασα με αφηνουν αφωνο. Αλλα αναρωτιεμαι, τι συστημα χρειαζεται για να παιξεις το παιχνιδι και να εχεις ολα αυτα τα καλουδια? Διαβασα για διπυρηνους. Δηλαδη σε μονοπυρηνο δεν θα παιζει ικανοποιητικα?

 

Καλα ολα αυτα αλλα αν θες ενα συστημα 2,000 ευρω για να παιξεις ενα παιχνιδι... Και εννοω να το παιξεις με ολα στο full. Γιατι αν το παρω και το βαλω σε αναλυση 800χ600, δεν το παιρνω καθολου.

Δημοσ.

Υπάρχουν κάποια Mods στο PC που μπορείς να βλέπεις τα χνώτα στο κρύο.

 

GordonFreeman

Το παιχνίδι στο offline mode θα υποστηρίζει έναν με δύο παίκτες.
Δηλαδή θα υποστηρίζει Coop???????????????????

 

GordonFreeman

Έτσι πρόσθεσε μία λειτουργία που επιτρέπει ένα ελαφρύ λοκάρισμα του στόχου υπό συνθήκες.

Συγκεκριμένα όταν έχεις επιλέξει να στοχεύεις από το σκόπευτρο(zoom mode) και έχεις πλησιάσει τον στόχο σε έναν εχθρό , αυτός με το πάτημα της σκανδάλης μετακινείτε ακόμα λίγο προς το μέρος του βοηθώντας σε να τον πετύχεις. Αυτό κάνει το zoom mode περισσότερο λειτουργικό από την απλή σκόπευση και σε ωθεί να το χρησιμοποιείς πιο συχνά.

Πάντως εμένα δεν παύει να μου ακούγεται σαν ελαφρύ κλέψιμο.

 

Αυτό ούτε εμένα μου αρέσει. Από την μια δεν γινετε να σημαδέψεις χωρίς αυτό από την αλλη είναι ψιλοκλέψιμο. Το να στοχεύεις από το σκόπευτρο είναι όλα τα λεφτά στο CoD, η μεγαλύτερη καινοτομία στα FPS. Όμως εν ξέρω αν θα το πάρω στο xbox ή στο PC.... τέτοια παιχνίδια με τόσο τεράστια κοινότητα είναι φτιαγμένα για PC!!!!!!

 

TSOPK

Καλα ολα αυτα αλλα αν θες ενα συστημα 2,000 ευρω για να παιξεις ενα παιχνιδι... Και εννοω να το παιξεις με ολα στο full. Γιατι αν το παρω και το βαλω σε αναλυση 800χ600, δεν το παιρνω καθολου.

Για αυτό υπάρχει και το xbox 360...

 

Πάντως αν έιναι καλοφτιαγμένο σαν παιχνίδι και όχι σαν το B2, Θα παίζει στα περισσότερα τωρινά δυνατά συστήματα, ειδάλως θα συνεχίσω να παίζω το CoD 1 το οποίο είναι φοβερό και τρομερό.

Δημοσ.

Σχετικά με τις απαιτήσεις για PC βρήκα αυτά :

 

Minimum Requirements

1.4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)

512 MB RAM

ATi Radeon 9200 / GeForce 4

 

Optimum Requirements

2.5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)

1 GB RAM

ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

 

Θεωρητικά οι optimun requirements καλύπτουν πλήρως το pc μου.

Στην πράξη αν θέλεις να βλέπεις αυτά που βλέπεις στο 360 θα πρέπει να έχεις High End pc.

Ακόμα και τότε το παιχνίδι θα είναι οπτικά λίγο κατώτερο στην έκδοση για PC όπως έχει πει η Infinity Wards.

 

Wolf , λόγικά οι δύο players offline είναι co-op. όπως είδες και είπες και εσύ το death match υποστήριζε 4 άτομα.

Δεν έχει κανένα νόημα να βάλουν δύο άτομα να κάνουν death match μεταξύ τους.

Δημοσ.

Δεν με απασχολει τόσο πολύ αν θα είναι καλύτερο στο xbox εφόσον όπως και να χει σε σχέση με το 1 θα είναι ούτως ή άλλος μεγάλο το άλμα στα γραφικά.... (εδώ ζορίζεται στο 1.... ελπίζω να το σηκώνει πάντως...)

 

Αυτό που με κόφτει έιναι ότι θέλω να το πάιξω με Mouse εφόσον αυτό το παιχνίδι είναι πιο βολικό έτσι (λογο του πως σημαδεύεις... τα είπαμε πιο πάνω)

 

Wolf , λόγικά οι δύο players offline είναι co-op. όπως είδες και είπες και εσύ το death match υποστήριζε 4 άτομα.

Δεν έχει κανένα νόημα να βάλουν δύο άτομα να κάνουν death match μεταξύ τους.

Πάντα με ενοχλούσε το ότι δεν υπήρχε δυνατότητα για συνεργατικό παιχνίδι... Θα μπορoύσε να ήταν έτσι από το πρώτο κιόλας, οι πίστες ήταν ιδανικές για κατι τέτοιο , έστω και αν χρειαζόταν ένα δευτερο PC...

 

Αλλά στο 360 θα έιναι όλα τα λεφτά εφόσον θα μπορoύν από μιά κοσόλα να πάιζουν 2 ταυτόχρονα χωρις ιδιαίτερες παραχωρήσεις στα γραφικά... (ίσως δεν θα έιναι το ίδιο οπώς όταν πάιζει ένα παίκτης, κάποια εφέ ίσως δεν παίζουν, αυτό γινόταν και στο halo σε coop)

 

Από την άλλη ακόμα και αν υποστηρίζει coop και το PC πόσοι έχουν 2 τόσο καλά μηχανήματα στο σπίτι τους για να το παίξουν?

Δημοσ.

Γενικότερα δεν είμαι οπαδός του μοιράσματος της οθόνης. Γιατί και οι δύο πάικτες επιβαρύνουν την ίδια επεξεργαστική μονάδα. Άσε που προσωπικά την θέλω όλη την οθόνη για πάρτυ μου. :grin:

Αντιθέτως βλέπω με πολύ καλό μάτι την καινοτομία της Ms σε πολλά επόμενα παιχνίδια για υποστήριξη coop μέσω live.

Ελπίζω , εάν αυτό έιναι δυνατόν , να το περάσουν και στα pc games οι developers.

Δημοσ.

GordonFreeman

Αντιθέτως βλέπω με πολύ καλό μάτι την καινοτομία της Ms σε πολλά επόμενα παιχνίδια για υποστήριξη coop μέσω live.

καλή φάση αλλά εδώ στο Ελλάντα δεν έιναι καί τόσο μεγαλη η κοινότητα... οι πιο πολλοί δεν έχουν dsl... οπότε... 2 σε 1 ... και πάλι καλά να λέμε (βλέπε PC)

 

Ελπίζω , εάν αυτό έιναι δυνατόν , να το περάσουν και στα pc games οι developers.

Καλά στα Pc είναι πολύ πονεμένη...

τόσα χρόνια ψάχνουμε με το πολυβόλο για τέτοια παιχνίδια....

άστα βράστα χέστα...

 

Είναι ηλίθιοι!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...