Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με wi-fi


beastgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Δεν είμαι και πολύ άσχετος με δίκτυα ούτε και πάρα πολύ έμπειρος. Έχουμε δυο φορητούς με wireless κάρτες και θέλουμε να κάνουμε ένα δικτυάκι. Απλά τα πράγματα. Τα έχουμε καταφέρει έως ένα σημείο. Ενώ βλέπει ο ένας τον άλλο (μπορούμε και κάνουμε ping) δε βλέπει κανείς κανένα shared αρχείο και κατάλογο. Τα firewall είναι απενεργοποιημένα. Ένα παράξενο πράγμα που βλέπω στον υπολογιστή μου είναι ότι στο network connections κάνω δεξί κλικ στο properties-advanced και εκεί μου έχει μόνο το κουμπάκι για το windows firewall, παρακάτω που κανονικά θα έπρεπε να έχει κάτι κουμπιά για sharing internet connection δε τα έχει. Δώσαμε address manually και βλέπει ο ένας τον άλλο.

Έχω τρέξει και τον wizard έχω ενεργοποιήσει το files and printer sharing, έχω κάνει share κάποιους καταλόγους αλλά τίποτα...

Στο υπολογιστή του φίλου μου πρόσεξα ότι δεν έχει τσεκαρισμένο το client for microsoft windows και το file and printer sharing for microsoft networks. Τα έχω ενεργοποιήσει και αυτά αλλά τίποτα...

 

Ξέρει κανείς τι άλλο μπορώ να κάνω μπας και δω μια άσπρη μέρα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Einai ola ta firewalls apenergopoihmena? An oxi, apenergopoihse ta kai bale dieythinseis:

laptop1:------------------------------laptop2:

IP:192.168.0.101----------------------192.168.0.102

subnet:255.255.255.0------------------255.255.255.0

 

an thes na moirasteis internet, tha baleis sth gateway kai sth DNS tou laptop pou den exei internet, thn IP tou laptop pou exei internet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Challenger. Εγώ έβαζα ip address στο server την 192.168.0.1 και στον client την 192.168.0.2 αλλά δεν έγινε τίποτα. Εννοείται ότι σαν default getaway έβαζα τον υπολογιστή που είχε σύνδεση στo internet. Αλλά και αυτό τζίφος....

 

Θα δοκιμάσω και με τις διευθύνσεις που μου έδωσες αλλά δε νομίζω να υπάρξει καμιά αλλαγή.