Προς το περιεχόμενο

Δημιουργία database στο κελυφος πως?!


V@nt-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παλικάρια, είμαι ψιλοαρχάριος στα linux, έχω τα mandrake 8.2.

Πως μπορώ να φτιάξω μια δικιά μου βάση δεδομένων από το shell? Όχι να δημιουργήσω μέσω shell μια βάση σε πχ mysql αλλά να φτιάξω εξ' ολοκλήρου από την αρχή ένα σύστημα βάσης δεδομένων.

 

Φυσικά δεν ζητάω να μου πείτε πως ακριβώς γίνεται, απλά δώστε μου κατευθύνσεις μιας και δεν τα καταφέρνω :(

 

Πρόκειται για μια εργασία μου και κολλάω εδώ, έψαξα αλλά τίποτα, σας ικετεύω, αν μπορείτε βοηθήστε με,

 

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θες δλδ να γραψεις δικη σου mySQL (πχ: 'V@nt$ DataBaseSolution')?

Σε καποια γλωσσα (σε C++ ισως) μπορεις να γραψεις δικο σου προγραμμα,

αλλα θες πολυ δουλεια γι'αυτο. (μπς ζηταει κατι αλλο η ασκηση?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, πρέπει να φτιάξω κάτι, όπου θα εισάγωνται διάφορες εγγραφές, χωρίς όμως την παρέμβαση έτοιμης εφαρμογής, πχ mysql.

 

Για παράδειγμα, σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα αρχείο .txt ή .dat όπου εκεί μέσα να μπαίνουν οι εγγραφές με μορφή ID^ΟΝΟΜΑ^ΟΔΟΣ^ΤΚ και με την εντολή awk να χειρίζομαι τις εγγραφές αυτές. Ουσιαστικά το αρχείο μου αυτό να είναι η βάση μου, και το σύστημα διαχείρισης να είναι scripts με την awk. (περίπου τέτοιο πράγμα ζητάει, μην φανταστείτε να φτιάξω σύστημα βάσης δεδομένων πολύπλοκο, αρκούμαι στο πολύ πολύ απλό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Πιστεύω οτι έδωσες μόνος σου την απάντηση!!!

Γράφεις ένα C προγραμματάκι που παίρνει δεδομένα και τα αποθηκεύει σε ένα αρχείο. Για το πως θα φτιάξεις το προγραμματάκι λίγο δύσκολο να σε βοηθήσει κάποιος από εδώ αν δεν ξέρεις απο προγραμματισμό. Αν πάλυ ξέρεις σε shell εγώ χρησημοποιώ vi ή κάποιον άλλον editor και gcc, που περιέχεται σε όλες τις διανομές που έχω μέχρι τώρα δει.