Προς το περιεχόμενο

Pro Evolution Soccer 5 (PS2)

tsakonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Geia kai xara se olous!

exw faei ton topo kai den borw na vrw ena patchaki gia na diorthwnei onomata ,stoles klp.....to kalokairi thimamai sto Winning Eleven9 eixe ena patch pou to kanes apply sto image kai ola ok. Twra to mono pou vriskw einai

ena option file alla thelei drive usb na to peraseis sth memory card!!! eleos!!

An kserete tpt tha sas eimai eugnwmwn.

THx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Geia kai xara se olous!

exw faei ton topo kai den borw na vrw ena patchaki gia na diorthwnei onomata ' date='stoles klp.....to kalokairi thimamai sto Winning Eleven9 eixe ena patch pou to kanes apply sto image kai ola ok. Twra to mono pou vriskw einai

ena option file alla thelei drive usb na to peraseis sth memory card!!! eleos!!

An kserete tpt tha sas eimai eugnwmwn.

THx[/quote']

Ti morfh exei to option file pou vrikes?

An exei 2 arxeia bin/cue tote akolouthise tis parakatw odhgies pou mou edwse enas filos.

Simple, burn the bin/cue files in

option file folder to cdr.

(the .cue tells the tool how to burn .bin file to cdr)

I recommend you burn .cue with Alcohol 120%,

but you may use any other burnin tool you

are familiar with as many tools accept the

.cue image file format.

Burn @ slowest speed possible (max for CD x4)

If available select PS2 format as type of image

the burnin tool is going to burn to CD (Alcohol 120%

has this option).

Once you've burned the cd, insert it into PS2,

CD boots and a menu appears called PS2MENU...

follow the next link to CD2MEM guide

READ from part 7. Uploading onwards...

http://mysite.wanadoo-members.co.uk/cd2mem

..it shows you how to extract optionfile to MC with ps2menu.

NOTE you require around 1300kb free space

in memory card for option file only, so if

later you want to save a game make sure you

have an extra 800kb free.

TOTAL approx 2100 kb free space required in MC.

An pali den exeis ta bin/cue arxeia tote pes mou mail na sta steilw ;-)

nai ...........alla sthn arxh k emena den epeze!!! dokimasa se allo mode kai epiase....de thimamai poio omws re gmt!!!! 2 periptwseis pezoun....h prepei na to kaneis mode 3 enw to xeis twra no mode h to anapodo!!!!!

In order to enable one or more compatibility modes for a game, have the game selected in the game list and press SELECT on your controller. This will bring up the compatibility settings menu. From here you can individually enable or disable each of the three compatibility modes. Pressing X to change the mode enable/disable. Pressing SELECT button after you have done the setting.

(Από http://www.hdadvance.com).

tsakona an to paizeis apo usb extreme tote tha peraseis to mode otan pernas to paixnidi. an einai to hdloader auto pou exeis tote stin othoni epilogis paixnidiou patas select k meta epilegeis pio mode tha energopoiiseis. molis teleioseis tis allages sou, bgaineis me to select pali.

tsakona an to paizeis apo usb extreme tote tha peraseis to mode otan pernas to paixnidi. an einai to hdloader auto pou exeis tote stin othoni epilogis paixnidiou patas select k meta epilegeis pio mode tha energopoiiseis. molis teleioseis tis allages sou, bgaineis me to select pali.

h apanthsh sou einai offtopic :D /...diavase ligo ta parapanw posts!!

no offence :)

diavasa pio pano... auto pou les "s'emena afto to kolpaki me to select den epiase!!! kai einai toso grhgoro!!" ti ennoeis an oxi ta compatibility modes? k "eprepe na ksana valw to sklhro sto PC na perasw to image......makari na piasei file!!!" pou einai o monos tropos(meso pc k na vazeis to mode apo kei) na pernas games se usbextreme?

eipa pio panw oti afto to kolpaki , pou eipes kai esy to ekana sthn arxh me to hdadvance opws leei k o filos pio panw k dinei k link apo hdadvance....den epiase omws h allagh mode.....opote evgala to sklhro , ton evala sto pc, perasa me winhiip to image me allo mode kai ola ok...epanalamvanw oti apo pouthena den ginotan allagh tou mode....an k pernei ena lepto na to kanei den epiase......to paixnidi den epeze...antitheta otan to esvisa to image kai to ksanapersa me allo mode tote epekse....afto ennow ...kai eipa offtopic giati o filos dinei link k tip apo hdadvance opote lew k egw oti afto to ekana klp.....

:)

p.s : tha vgaloun epitelous kana .ppf na to perasoume bam bam opws sto WE9 ? akousate tpt?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...