Προς το περιεχόμενο

ερώτησεις για στήσιμο LAN σε φροντιστήριο!!


pete21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήθελα να με βοοηθήσετε με κάποιες πληροφορίες για το στήσιμο ενώς LAN σε

φροντιστήριο.Είμαι αρχάριος και μπορούν να φανούν ηλήθιες οι ερωτήσεις μου αλλα χρειάζομαι μια καθοδήγηση.

Το τμήμα θαχει 7 pc και ο server θα βρίσκεται σε μια άλλη αίθουσα.

Θέλω να μοιράζω DSL μέσω του Server και να ελέγχω την κίνηση των δεδομένων και τα sites των μαθητών (να μην μπαίνουν σε ακατάλληλα sites).

Σκέφτηκα να στήσω Windows 2003 server και ISA.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής :

1) Να κάνω Workgroup ή Domain και γιατί? Πιστεύω Workgroup αρκεί..

2) O ISA server τι ακριβώς μπορεί να κάνει; Λειτουργεί σαν proxy? Είναι δύσκολες οι ρυθμίσεις του ;

3) Χρειάζεται να αγοράσω κάποια προγράμμτα όπως Webscene για να κόβω τα ακατάλληλα sites ή μπορεί και o ISA;

4) Που μπορώ να βρώ εγχειρίδιο ρυθμίσεων του ISA

Κάθε απάντηση και γνώμη θα ήταν σημαντική για μένα...

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H MS εχει κανει τα προιοντα της πολυ ευκολα για τον μεσο χρηστη.

Τα προιοντα ομως που ειναι για εταιρειες κι εχουν τον τιτλο server θελουν τον "γερμανο" τους.

Μπορεις ευκολα να στησεις ενα τετοιο πακετο πατωντας το NEXT, αλλα η παραμετροποιηση τους δεν προκειται να στην πει κανενας σε 2 γραμμες στο forum. Υπαρχουν βιβλια-τομοι που καλυπτουν το καθε θεμα (πχ Policies).

 

Οπως εσυ πληρωνεσαι για να κανεις μαθημα στο παιδακι μου, ετσι κι εσυ πρεπει να πληρωσεις για να σου στησω τον DC, mail και ISA server σου.

 

Ετσι ειναι αυτα τα πραγματα φιλε μου.

Ας σταματησουμε οι Ελληνες να το παιζουμε παντογνωστες.

 

Καλη τυχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες