nickT Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια,αλλά έχω μια ερώτηση ακόμα.:-? Τη κάρτα την ενεργοποιώ μέσω xbox ή υπολογηστή μέσω internet (ή δεν έχει σημασία?)???:|
GabrielConnor Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια,αλλά έχω μια ερώτηση ακόμα.:-? Τη κάρτα την ενεργοποιώ μέσω xbox ή υπολογηστή μέσω internet (ή δεν έχει σημασία?)???:| Αν και δεν έχει σημασία, κάντο μέσω Xbox.
nickT Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Αν και δεν έχει σημασία, κάντο μέσω Xbox. Ναι αλλά έψαξα λίγο στο site του xbox,και λέει πως από το σπίτι ζητάει πιστωτική,και αν θέλω μπορώ να ενεργοποιήσω τη κάρτα,από το πωλητή του καταστήματος που την πείρα. Το site είναι αυτό:http://www.xbox.com/en-GB/live/membershipcards.htm Αν έχει μπεί κανένας απο εσάς στο box live,από το xbox με κάρτα, παρακαλώ πείτε το,μη πηγαίνω και δείνω λεφτά τσάμπα και βερεσέ!!!
privateer Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2006 Update2: Second part now online, showing the whole first level. You will certainly notice that it's a level from the E3 demo, but with some changes. http://www.xboxyde.com/news_3908_en.html
Exoskeletor Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2006 eine k apo thn E3 ekdosh ta video e? fantasou Exei apisteyta realistikh kinhsh to palikari. mou thimizi thn kinhsh tou syphon filter
telegamesvg Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2006 Tα screenshots απο το Darkness για ποιο μηχανημα ειναι ???
privateer Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2006 Crackdown in February Get rid of the dirt on the streets using your own brand of Flash-cleaner, as Microsoft announces a 23rd February release date for crime-battling title Crackdown. Xbox Live will also play host to a single-player and online cooperative demo of the game, downloadable on 18th January.
privateer Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Buy Halo 3 Beta invitation, get Crackdown (for free!) http://www.joystiq.com/2006/12/27/buy-halo-3-beta-invitation-get-crackdown/#comments
Freakster Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Λολ μηπως ειναι αναποδα ο τιτλος; Buy Crackdown, get invitation to halo beta;
avenger Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Αστείο είναι ρε φίλε,ότι κάποιοι θα δώσουν 70 ευρώ άνετα για μια σίγουρη συμμετοχή στο halo3 beta. Ωραίο κόλπο πάντως για ώθηση στις πωλήσεις του crackdown :mrgreen:
telegamesvg Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Αξιζει, πιστευω, να διαβασετε το παρακατω αρθρο ... http://www.firingsquad.com/hardware/playstation_3_vs_xbox_360/
MiltoZ Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Αξιζει, πιστευω, να διαβασετε το παρακατω αρθρο ... http://www.firingsquad.com/hardware/playstation_3_vs_xbox_360/ Δηλαδή το ps3 είναι καλύτερο για ταινίες και μουσική και το 360 για παιχνίδια? :roll: Πέρα σπό την πλάκα, όντως αξίζει να το διαβάσετε.
Rebel21 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 moufa telika itan gia ta dio prwta Okami & Godhand Mercenaries 2 For Xbox360? Likely It seems that the Mercenaries 2 gamne which everyone is looking foward to on Playstation 3, may be multi-platform afterall. As you can see in the video developer's blogs over at the official website, there are Xbox360 dev units in the background, complete with control pads. It looks like the PS3 is losing yet another exclusive. Oh boy, rumor mill for now though. oute o poio fanatikos xboxakias den to perimene afto.
The_Sheep Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2006 merika komatakia apo tin sinenteyksi ton dimiourgon tou Crackdown sto xboxyde pou ta vrika endiaferonta The coop-mode sounds very interesting. Can you explain how it will work and how we can play it with our friends? One of the great things about the co-op feature is that players can dip in and out of each otherʼs games at any time. Games can be opened up to accept join requests from anyone or just friends if preferred. If youʼre having a hard time with a particular gang boss, you could invite your friend in to help out. If youʼve arranged to meet up in the game then thereʼs no reason to wait at a lobby just play the game until your friendʼs join request pops up. apo oti fainetai kai alloi akolouthoun to paradigma tou GOW,,oraia People might initially see Crackdown as a GTA clone, but in which directions did you want to take the game to set it apart? The most obvious answer to this question is ʽupʼ. In Crackdown weʼve created a highly detailed vertical environment providing a true play volume for the intense action. In Crackdown the player is a crime-fighting super-soldier in the same morality mould as Judge Dredd. The city is his playground, everything in it are his toys. He has one clear objective: remove all trace of crime, but how he goes about doing this is entirely up to him – there is no restriction of a linear plotline; he becomes immensely powerful and regularly performs spectacular actions. So I guess you could say the directions in which we wanted to set the game apart from GTA was ʽall of ʽemʼ! Was there any difficulty implementing the multiplayer in an open world game? Definitely! Everything in the solo game is pushed to the limit. We have an environment drawn to the horizon and heavily populated with characters, vehicles and various other objects that can all be influenced by a powerful physics engine. Duplicating the entire solo experience for the co-op game by making sure nothing is left out has been our greatest challenge. In addition, the programming team begged us to keep the players together at all times. However, we wanted the core goal of player freedom to extend to the co-op game, so players can go anywhere and do anything anytime. The programming team also insisted that we shouldnʼt include vehicles that travel at well over 200mph in a fully streaming environment, let alone a co-op one, but we did it anyway! The list goes on, and weʼre delighted that we pushed the programming team so hard that they delivered the seemingly impossible. ade na doume akougontai poli kala esto kai an den exei antagonistiko multiplayer Why did you go for coop multiplay instead of competitive? And is competitive multiplay planned as a surprise? Thatʼs a funny question because almost all cooperative game sessions regularly deteriorate into all-out death matches before a truce has to be called. Itʼs a lot of fun, particularly in the unique world of Crackdown, so we obligingly keep score until the score is settled. As for more complex multiplay, that would also be awesome but itʼs a different kind of game compared to the one weʼve made here. Plus, Iʼve never been one for ruining surprises either…! oli i sinenteuksi edo http://www.xboxyde.com/news_3916_en.html#
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.