Προς το περιεχόμενο

iriver h10 color 6gb me xtyphmenos sklhros?


Dolkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αγορασα ενα h10 στις 28/12 απο τα multirama με αποδειξη αγορας εγγυηση κ ολα τα συναφη το cd που το συνοδευε ηταν ενα update του windows media player απο 9 σε 10 κ drivers. λειτουργησε κανονικα για 3 μερες. Περασα mp3s text αρχεια κ jpgs για να το δοκιμασω κ ολα λειτουργουσαν ρολοι..με την αλλαγη της χρονιας ομως ειχα μια δυσαρεστη εκπληξη. καθως το h10 λειτουργουσε κανονικα σταματησε να παιζει.οτνα το κοιταξα ειχε κολησει. προσπαθησα να το κλεισω αλλα δεν εκλεινε.αναγκαστηκα να βγαλω τη μπαταρια.αμεσως μετα το ανοιξα κ με εβγαλε msg οτι χαθηκαν αρχεια απο το firmware του κ οτι επρεπε να το συνδεσω στο recovery tool ωστε να γινει format κ να περασει τη νεα εκδοση του firmware. ομως το recovery tool συνοδευει το h10 μονο σ περιοχες οπωσ η λατινικη αμερικη κ στην αυστραλια νομιζω.τελικα το κατεβασα απο το site της εταιριας ακολουθησα ολες τις οδηγιες αλλα δν μπορουσε να κανει format στο h10.μ εβγαλε msg οτι επειδη δν μπορει το tool να κανει format πρεπει να το κανω μ τον explorer. τα wins το εβλεπαν σαν αφαιρουμενο δισκο αλλα δν μπορουσαν να αποκτησουν προσβαση ουτε να κανουν format εκτος αν εβαζα καποια δισκετα μεσα.τελικα το πακεταρησα κ πηγα στο κοντυνοτερο καταστημα multirama κ το παρεδωσα στις 03/01. κ αυτη τη στιγμη περιμενω απαντηση απο τη εταιρια..

 

να περιμενω αντικατασταση η μπα? :/ εκτος αυτου εδωσα αρκετα λεφτα κ δν ειναι κ οτι καλυτερο να τα κλαιω μεσα σε 3 μερες

( και ναι εψαχνα ipod mini αλλα οπου κ να πηγα ειχαν εξαντληθει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και γώ το ίδιο πρόβλημα πριν λίγες μέρες με το Η10.

Κολήματα συνεχώς,έκανα update μέσω του iriverFirmwareUpdater,δούλεψε για μία μέρα και μετά ξανακόλησε.

Το πήγα πίσω στο Πλαίσιο και η απάντηση ήταν να το αφήσω για έλεγχο στο service και την επομένη θα μου τηλεφωνούσαν για να το πάρω.Ούτε τηλ. με πήραν ούτε τίποτα,αναγκάστηκα να πάω μόνος μου φορτωμένος *&^$&&.. (δεν είναι η πρώτη φορά).Ενοείται ότι δεν το είχε κοιτάξει κανείς και η απάντηση:Ναι όντως έχει πρόβλημα,ορίστε η διεύθυνση της αντιπροσωπείας να το πάτε εκεί, γιατί εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη επειδή το προιόν δεν είναι εισαγωγής μας.

Με άκουσε όλο το Πλαίσιο βέβαια.Είναι δυνατόν πριν 3 μέρες να τους έχω δώσει τα ωραία μου (και αρκετά)χρήματα και να έχω τέτοια αντιμετώπιση?Απαίτησα άμεση αντικατάσταση και μετά από παραινέσεις κάποιων προισταμένων για να ηρεμήσω τελικά μου το άλλαξαν.

Σε συμβουλεύω λοιπόν να κάνεις το ίδιο και σύ (μακάρι να στο αλλάξουν)και μη δεχτείς επισκευή.

Άντε απο κει με τους παλιοπ*#$%^ες τους κάναμε όλους λεφτάδες και μας αντιμετωπίζουν συνεχώς σαν βλάκες......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάρει από το ΠΛΑΙΣΙΟ το iriver Τ10 .Είχα και εγώ παρόμοια ιστορία,στεις 3 ημέρες κόλαγε και έπρεπε να βγάζω την μπαταρία συνέχεια.Το πήγα και εγώ στο σέρβις τους.Το κρατήσαν από το πρωί ως το μεσημέρι όπου και μου είπαν ότι δεν βρίσκουν τίποτα.Μου λένε πάρτω και δεν υπάρχει πρόβλημα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω λέω αν δεν το αλλάξετε στο τέλος πήρα καινούριο σφραγισμένο και το παλιό το απέσυραν ως "αναγκαστική αλλαγή λόγω παλαιότητας" που ακούστηκε 3 ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...