Προς το περιεχόμενο

ερωτηση για adaptor για wireless


timtsits

Προτεινόμενες αναρτήσεις

R-SMA = Reverse SMA = ....

RP-SMA = Reverse Polarity SMA = το αρσενικό βύσμα δεν έχει τσουνί

RT-SMA=Reverse Thread SMA= βιδώνει ανάποδα

S-SMA=Shrouded SMA=SMA με έξοδο σε γωνία 90 μοιρών

 

Καί ένα c/p από το forum του awmn και τον χρήστη mxou

 

Ήθελα σε κάποια φάση ένα reverse SMA φις βιδωτό και το μόνο που είχα ήταν ένα κανονικό SMΑ φις, πάλι βιδωτό. Παρακάτω θα περιγράψω έναν τρόπο για να ... αλλάξουμε την προσωπικότητα στο φις μας (και τα .. πετρέλαιά του επίσης..).

 

Όλο το πρόβλημα είναι στην ακίδα. Αν μπορούσαμε αντί για ακίδα να είχαμε τρυπίτσα θα τέλειωνε το παραμύθι. Η πιο ... εύκολη σκέψη είναι να βάλουμε την ακίδα ανάποδα, από κει που έχει μία κοιλότητα για να μπει ο πυρήνας του ομοαξονικού. Αυτό ακριβώς πρέπει να σπάσουμε (την κοιλότητα, αφήνοντας μόνο τη βάση της, που έχει και πιο μεγάλη διάμετρο, αλλά συνεχίζει για λίγο ακόμη να είναι κούφια).

 

Τώρα τι κάνουμε: Με μία μύτη από ακροδέκτη πολύμετρου, πιέζουμε το άσπρο πλαστικό που έχει για τη στερέωση της ακίδας ο connector μας. Το πλαστικό βγαίνει, και αφού το κόψουμε στο μισό μήκος, το ξαναβάζουμε στη θέση του.

 

Συναρμολόγηση:

Προετοιμάζουμε το καλώδιό μας κανονικά (εγώ είχα μόνο ένα ποταπό rg58), δεν απογυμνώνουμε τον κεντρικό αγωγό, αλλά τον αφήνουμε με το μονωτικό του σε μήκος ώστε να πιέζει ελαφρά το πλαστικό στερέωσης της ακίδας (αυτό που κόψαμε στο μισό πριν και ξαναβάλαμε πίσω). Βιδώνουμε το καλώδιο, προσέχοντας από την τρύπα του πλαστικού στερέωσης να βλέπουμε τα συρματάκια του κεντρικού αγωγού. Μετά, παίρνουμε το πινάκι, το βάζουμε μέσα στο πλαστικό στερέωσης (λογικά δε θα μπαίνει όλο, θα βρίσκει πάνω στα σύρματα του κεντρικού αγωγού.

 

Εδώ είναι και το tricky part της ιστορίας. Με το κολλητήρι μας θερμαίνουμε τη βάση της ακίδας και πιέζουμε ***ελαφρά***. Η θερμότητα κάνει τα πλαστικά του καλωδίου να υποχωρήσουν ελαφρά κι εμείς μπορούμε να σπρώξουμε μέσα το πινάκι, σαν πινέζα μέσα σε βούτυρο. Μόλις βρει πάτο, πιέζουμε ακόμα λίγο για να πιαστεί και πάνω στο πλαστικό στερέωσης και να μην κουνιέται.

 

Ορίστε, τελειώσαμε! Μπήκε. Μια και η άκρη του καλωδίου είναι μαγκωμένη και κρατάνε και τα πλαστικά, δεν πρόκειται να βγει η ακίδα μέσα από τον κεντρικό αγωγό του ομοαξονικού. Πράγματι, μολονότι αρχικά αμφέβαλλα, βλέπω μετά από κάποιες μέρες (κουνήματος του καλωδίου) ότι η ένωση είναι σταθερή.

 

Αυτή ήταν η version 1. Στη version 2 λέω να έχω και 1-2 χιλιοστά κόλλησης μέσα στην τρύπα του πλαστικό στερέωσης πριν πρεσάρω μέσα την ακίδα, η οποία θα είναι από πριν γανωμένη. Οπότε θα εξασφαλίσω και πιο καλό κόλλημα (όχι ότι τώρα δεν είναι μια χαρά, αλλά για πιο σίγουρα).

 

 

Τι λέτε, θα ήθελα ιδέες για να το ραφινάρω κι άλλο. Έχω βαρεθεί να τρέχω στα μαγαζιά και να ψάχνω για rp-sma φισάκια, και οι μεν να μου λένε δεν έχουμε/είχαμε μα τελείωσαν οι δε να θέλουν να μου χρεώσουν τα βυσματα πάνω από την αξία τους, λες και επειδή είναι σπάνια είναι και χρυσάφι. Ενώ τα SMA είναι πάμφθηνα και τα έχουν όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...