Προς το περιεχόμενο

Crysis


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νέο POM για την άμμο (High Res Foliage beta) ;)

 

NewBeachSand.jpg

 

 

Dynamic Model Deformation

 

This is just a proof of concept for the CryENGINE 2 i'm currently working on. Actually it adds a procedural deformation feature for all entities with an actual mesh. It's not shader based and it doesn't use the CryENGINE 3 approach with activating cloth physics for a short amount of time, which should be a better approach though. It's simple C++, but at least it looks pretty good for a basic proove of concept, nothing special... just the CryENGINE ;)

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=eRjLEitHZhY[/ame]

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εντάξει, δεν παλεύονται τα παλικάρια λέμε!!!!!!

 

real-time bokeh depth of field with custom shapes - shader test in Cryengine2 and forest environment for the movie "Raining Fire"

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ρε τι κάνουν τα παλικάρια!

 

Originally posted by CAVELet

A Cave Automatic Virtual Environment (CAVE), is an implementation of a virtual reality system consisting of a closed room where video projectors are directed to two or more of its walls, creating an impression of being “inside” the virtual environment. We are working on a CAVE system named Cryengine automatic Virtual Environment (CryVE) based on the game engine CryEngine2 and Crysis Wars.

 

modification_update.jpg

 

Taking inspiration in existing applications like CAVEUT, we are developing an improved, low-cost CAVE system using the CryEngine2. The CryVE software implementation consists of three components: a game modification (mod), a game flowgraph and a modified multiplayer map (the Niveus medieval map by Andrew Hasko). Put this three things together and you have a running, low-cost CAVE.

 

Screenshots

 

Here are some screenshots of the flowgraph and the CAVE:

 

cave_thumb.jpg

Physical CAVE construction

 

flowgraph_zoom_thumb.jpg

Flowgraph

 

people_in_cave_thumb.jpg

People inside the CAVE

 

Videos

 

Here is a short video of the design case where we used the prototype implementation of CryVE. Notice that this is a "vision", that is, not all of the components shown in the video are actually implemented, but you get an idea of what could/will be done :))

 

 

More information about this demonstrator can be found HERE.

 

Νέο teaser από το επερχόμενο High Res Foliage Mod ;)

 

IslandBeauty_Reduced.jpg

 

 

 

PS: Τόσο το Lost World Returns, όσο και το CryRecon είναι πλέον νεκρά :cry: :cry: :cry:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Something every Crymodder dreads. The failure of a hard-drive or external hard-drive and loosing all their work.

 

Today, by the looks of it, my external hard-drive has failed. I've tried taking it apart and pluging the actual hard-drive directly into my motherboard. But a no go.

 

This means I've lost every single texture file I was working on for this project. All 40Gb *If I remember correctly*

 

Mods, or Admins Please do not close this thread until I pronounce it officially dead and gone. I'll look into ressurecting the data on my external hard-drive, no matter the cost factor. I had lots of valuable work on there, and things I really still need.

 

Πούτσες μπλε σε ροζ βαζάκια να πούμε. Όταν ακούω τέτοιες λακαμιές, δεν αντέχω. ΟΚ, έχεις τον εξωτερικό για back-up. Τον εσωτερικό τι τον έχεις, μόνο για τις τσόντες; Τον πούλο προφανώς και για το High Resolution Foliage :mad:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το crysis παιζανε mods και tweaks που καναν την διαφορα high-very high πολυ μικρη με DX 9 με το frame rate του "high" η ακομα καλυτερο

 

Το ειχα παιξει με P4 o/c στα 3100 , 8800gt και 4gb ram , λιγο πανω απο το mid συστημα για την εποχη και ετρεχε 30 fps+ με γραφικα ισαξια του very high αλλα ειχα περασει 4-6 ωρες tweaking μεχρι εκεινο το σημειο.

 

Οι απαιτησεις ηταν τραγικες για οσους θελανε απλα να το βαλουν VH Και να παιξουνε , οτι συστημα και να ειχες δεν επαιζε σωστα ετσι, το DX10 μονο εριχνε τα FPS κατα 50% εγω οταν εβαζα VH απο την μανα δεν εβλεπα πανω απο 10 fps.

 

Tωρα αν μου πει καποιος "ε τι θα περασω 2-5 ωρες tweaking για να πεξω ενα game;" ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΠ καηκες περνας 2-3 ωρες να ποσταρεις γιαυτο οποτε ναι :P

post-11724-129063091509_thumb.jpg

post-11724-129063091512_thumb.jpg

post-11724-129063091516_thumb.jpg

post-11724-129063091519_thumb.jpg

Επεξ/σία από alex_000
Δημοσ.

γιατι εμενα μου φενεται οτι η cryengine 2 θα ειναι καλυτερη απο την 3 :P

Δημοσ.
Ο χάρτης ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ. Απλά δείχνει μερικές από τις δυνατότητες της CryEngine2 (15-26fps με μια 4870)

 

 

 

Φαντάστηκα τώρα πως θα ήταν ένα παιχνίδι Zelda ή Elder Scrolls με την CryEngine 2.

Ντάξει, μου'ρχετε να βάλω τα κλάματα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...