Προς το περιεχόμενο

Mia treli idea(sxetika me to PGR3 kai oxi mono)


HomoR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Den gnorizo posoi apo esas exoune dei apo konta kapio apo ta yperautokinita pou emfanizonte sto PGR3..kai posoi tyxeroi exoune sinodigisei se kapio apo auta.

Episis den ksero posoi apo emas exoune episkefti to autokinitodromio Serron pou einai to kalitero ths xwras.

Pano sta parapano ekana mia treli skepsi.

Giati na min mazeutoume oloi osoi asxoloumaste me to PGR3(kai oxi mono) kai na dosoume ena ranteuou stis Serres oste na mpoume,o ka8enas xwrista,me to autokinito tou kai na to euxaristi8oume kato apo asfaleis syn8ikes.

Akoma kalitera(edo exi na kani to PGR3)an kapios exi tis epafes na sinenoi8ei me tin microsof oste na ginei me morfi promo-event..opou na yparxi live kontra sto PGR3 h se kapio analogo game pou 8a exi live diagonismo-kontra kai oi nikites na sinodigisoun stin pista se yperautokinita ta opia 8a einai paron kai 8a perilamvanonte kai sto game..

Kapioi 8a rotisoun giati den mpori na ginei konta stin A8hna..

H apantisi einai oti to Autokinitodromio Megaron anikei se megali ekdotiki eteria..h opia den exi diksei kala deigmata grafis eos pros tin oikonomiki ekmetaleusi tou xwrou oso na exi na kanei me teties ekdiloseis..

Alloste den ti8ete 8ema sigrisis kai piotitas anamesa stous 2 xwrous..mias kai h pista ton Megaron perisotero gia agones kart kanei para gia autokiniton..

Elpizo auth h skepsi mou pantos na exi antapokrisi:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν ανηκω στους φαν του Xbox, δεν ειναι κακη η ιδεα σου.Για ριξτε μια ματια στο Drive Ιανουαριου και θα καταλαβετε τι εννοει ο Ηοmor...

 

Kseris..den apeu8in8ika mono stous fun tou xbox360..exo kai ps2 kai 8a paro kai to ps3 opos exo kai to palio xbox,gia auto kai den perno meros stin anoiti diamaxi ton consoles..pou o ka8enas ypostirizei tin dikia tou h autin pou prokite na agorasi,me tetio s8enos orismenes fores,pou les kai einai ypalilos tis ekastote eterias.

 

Kai kleinontas kata tin apopsi mou pisteuo pos to GT4 einai klasis anotero apo PGR 3 pou mprosta tou miazi cartoon,etsi gia na leme kai ta pragmata me to onoma tous..den noite na 8elis HD TV h HD VGA cable gia na dis grafika pou to GT4 ta vgazi kai se apli TV..

Sorry Xbox360 funs..alla etsi einai..:-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Kai kleinontas kata tin apopsi mou pisteuo pos to GT4 einai klasis anotero apo PGR 3 pou mprosta tou miazi cartoon' date='etsi gia na leme kai ta pragmata me to onoma tous..den noite na 8elis HD TV h HD VGA cable gia na dis grafika pou to GT4 ta vgazi kai se apli TV..

Sorry Xbox360 funs..alla etsi einai..:-?[/quote']

...σε πικρανε το τσαγακι που σε κερασα στο live? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kseris..den apeu8in8ika mono stous fun tou xbox360..exo kai ps2 kai 8a paro kai to ps3 opos exo kai to palio xbox' date='gia auto kai den perno meros stin anoiti diamaxi ton consoles..pou o ka8enas ypostirizei tin dikia tou h autin pou prokite na agorasi,me tetio s8enos orismenes fores,pou les kai einai ypalilos tis ekastote eterias.

 

Kai kleinontas kata tin apopsi mou pisteuo pos to GT4 einai klasis anotero apo PGR 3 pou mprosta tou miazi cartoon,etsi gia na leme kai ta pragmata me to onoma tous..den noite na 8elis HD TV h HD VGA cable gia na dis grafika pou to GT4 ta vgazi kai se apli TV..

Sorry Xbox360 funs..alla etsi einai..:-?[/quote']

 

 

Eιμαι καθ'ολα συμφωνος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιμαι καθ'ολα συμφωνος...

 

Περιμεντε τοτε το Forza 2...HomoR μην συγκρινεις τη HD ΤV με μια απλη.Μαλλον δεν εχεις δει το 360 σε HD TV(οχι computer monitor) γι αυτο το λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok δεκτο, αν και με την hdtv κανεις κι αλλα πραγματα..

 

παντως με τη λογικη αυτη, δεν θα δει κανεις σοβαρη βελτιωση στα γραφικα ουτε στο ps3 (με χαμηλες αναλυσεις) σε σχεση με το xbox/ps2..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...