Προς το περιεχόμενο

Service Dell & Toshiba στην Ελλαδα


mjmj

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη προσανατολίζομαι το επόμενο laptop που θα αγοράσω να είναι είτε μάρκας Toshiba είτε μάρκας Dell, θα ήθελα να καταγραφούν απόψεις και εμπειρίες σχετικά με το service των 2 αυτών εταιριών στην Ελλάδα.

 

Ταχύτητα εξυπηρέτησης, κοστολόγηση υπηρεσιών, τι εντύπωση αποκομίσατε απο το service και τους τεχνικούς κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gia service tis toshiba den kserw kai polla opote as milisei kapoios pou gnwrizei kalutera...gia dell pantws den uparxei kapoia antiproswpeia stin ellada ,alla oute kai kapoio katastima pou na sunergazontai...an xreaisteis service(makrua apo mas) , epikoinwneis mazi tous mesw tou site tous kai stelnoun texniko apo kapoia alli evrwpaiki xwra...o opoios erxetai spiti s, to anoigei , to kanei fullo kai ftero , to ftiaxnei , ton plirwneis kai feugei san kurios...

prin 2-3 mines kaike i motherboard sto laptop enos polu stenou filou kai egine akrivws auti i diadikasia(dustuxws gi'auton i egguisi eixe leixei-->kostos 450 euro an thumamai kala gia tin kainouria kai to service )

pantws i eksupiretisi tous itan katapliktiki (o texnikos irthe mesa se 3 meres)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη θα ξεκινησει τεχνικος πχ. απο ολλανδια, θα παρει αεροπλανο και θα παει στην...επαρχιακη ελλαδα οπου καποιος εχει προβλημα με το dell laptop του?

Μου ακουγεται πολυ καλο για να ειναι αληθινο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gia service tis toshiba den kserw kai polla opote as milisei kapoios pou gnwrizei kalutera...gia dell pantws den uparxei kapoia antiproswpeia stin ellada ' date='alla oute kai kapoio katastima pou na sunergazontai...an xreaisteis service(makrua apo mas) , epikoinwneis mazi tous mesw tou site tous kai stelnoun texniko apo kapoia alli evrwpaiki xwra...o opoios erxetai spiti s, to anoigei , to kanei fullo kai ftero , to ftiaxnei , ton plirwneis kai feugei san kurios...

prin 2-3 mines kaike i motherboard sto laptop enos polu stenou filou kai egine akrivws auti i diadikasia(dustuxws gi'auton i egguisi eixe leixei-->kostos 450 euro an thumamai kala gia tin kainouria kai to service )

pantws i eksupiretisi tous itan katapliktiki (o texnikos irthe mesa se 3 meres)[/quote']

 

Η Dell έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και μάλιστα υπάρχουν και τηλέφωνα στην επίσιμη ιστοσελίδα της εδώ.

και τα τηλέφωνα εδώ.

 

Αυτά τα γράφω όχι γιατί θέλω να διαφημίσω την εταιρία άλλωστε δεν έχω κανένα κέρδος από κάτι τέτοιο. Γράφω επειδή έχει ένας φίλος laptop Dell και πριν από περίπου ένα 6μηνο χρειάστηκε να αλλάξει τον μετασχηματιστή που χρησιμοποιεί για να συνδέει το laptop του στο δίκτυο του ηλεκτρικού ρεύματος. Όταν λοιπόν πήρε στην αντιπροσωπία και τους είπε το πρόβλημα μετά απο συνεννόηση ήρθε τεχνικός σπίτι του, του έφερε το ανταλλακτικό και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Βέβαια το αν θα πληρώσεις για την επισκευή εξαρτάται απο τη εγγύηση που έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή στην εταιρία που εργάζομαι έχουμε laptop και pc dell, θα σας πω τα εξείς:

 

Αντιπροσωπία φυσικά και υπάρχει στην Ελλάδα. Αν τύχει κάτι εντός την εγγύησης έρχεται τεχνικός στον χώρο σου, την επόμενη ημέρα και αλλάζει ότι χρειάζεται χωρίς να σε ζαλίσει με ερωτήσεις. Απλά θα πάρει μαζί του τα χαλασμένα parts.

 

Στην περίπτωση που είσαι εκτός εγγύησης, τότε πάλι θα έρθει τεχνικός μόνο που σε αυτή την περίπτωση το κόστος είναι (παράλογα) ακριβό. Ενδεικτικά, πρόσφατα μας κάνανε μια προσφορά για ένα floppy drive και για ένα τεχνικό να το αλλάξει με κόστος 250€!!!! Έλεος δηλαδή. Οπότε καλύτερα να παραγγείλεις μόνος σου το ανταλλακτικό και να κάνεις εσύ την αλλαγή.

 

Πάντως απο θέμα εξυπηρέτησης είναι άψογοι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα !

Απο παλαιότερο μήνυμά μου στο forum :

 

12-09 05

Λοιπόν. Εμπειρία:Έχω ένα Dell Latitude d505, την Τρίτη που μας πέρασε διαπιστώνω ότι το drive (DVD+RW) δεν γράφει DVD μόνο DVD, γιατί CD έγραψα κανονικά, τι κάνω ?

Τετάρτη πρωί τηλέφωνο στην DELL ELLAS για αναφορα προβλήματος. (διαρκεια τηλεφωνικης συνομιλίας 3 λεπτά).

Πέμπτη πρωί δέχομαι τηλέφωνο απο την DELL.

Συνομιλία:

ΥΠΑΛ:Δώστε μας μια διευθυνση.

ΠΕΛ: Μπλα . .Μπλα ...

ΥΠΑΛ:Αποσπάστε το DRIVE και αύριο (Παρασκευή) θα ρθει courier όπου θα του δώσετε το χαλασμένο και θα σας παραδώσει το νέο σας DRIVE.(ΖΑΛΙΣΤΙΚΑ).

ΕΣΕΙΣ ?

 

Υ.Γ Μέχρι τώρα μόνο άκουγα . . .τώρα κατάλαβα τι σημαίνει να κανεις αγορές απο εταιρείες με αρ@@@ια.

Καλημέρα σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...