Προς το περιεχόμενο

Ξέρει κανείς από βιντεοκάμερες;


eirtza

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους

 

Σκέφτομαι να αγοράσω ψηφιακή βιντεοκάμερα μέχρι 550 ευρώ περίπου αλλά είμαι άσχετη και δεν είχα ποτέ ούτε αναλογική. οποτε κάθε βοήθειά σας είναι πολύ σημαντική :-D

Τα 0,8 ΜΡ που έχουν οι περισσότερες είναι ικανοποιητικά;

Τι διαφορά έχει αν είναι mini DV, DVD ή HD;

Πως κατατάσσετε τις παρακάτω μάρκες (τυχαία σειρά);

SONY

JVS

CANON

 

thanks!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...

Τα 0.8 megapixels είναι ικανοποιητικότατα και στην τηλεόραση (κυρίως) και στον υπολογιστή (εδώ με κάποιες παραχωρήσεις). Για οικιακή χρήση δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω.

Το MiniDV είναι ψηφιακός τρόπος αποθήκευσης, σε κασετούλες που θυμίζουν τις παλιότερες αναλογικές κασέτες. Το κύριο πλεονέκτημά τους είναι ότι επιτρέπουν να είναι μικρότερη η κάμερα. Το DVD είναι το γνωστό DVD αλλά σε μικρότερο μέγεθος (και μικρότερη χωρητικότητα). Τραβάς με την κάμερα, το βγάζεις, το βάζεις στο σαλόνι σου και το βλέπεις. Βέβαια, αυτή η "ευκολία" που υποτίθεται πως είναι το κύριο πλεονέκτημά του είναι ψεύτικη, γιατί α)εξίσου εύκολα πριζώνεις τη miniDVD κάμερα στην τηλεόραση β) στο 99% των περιπτώσεων το βίντεο που τράβηξες θα χρειαστεί κάποια επεξεργασία (κόψιμο σκηνών, υπότιτλους, βελτιστοποίηση), οπότε έτσι κι'αλλιώς θα πρέπει να το περάσεις στο PC και μετά να το κάψεις σε νέο DVD.

To HD μου φαίνεται πως εννοείς High Definition, το νέο πρότυπο που σιγά σιγά καθιερώνεται στα οπτικά μέσα και προσφέρει υψηλότερη ανάλυση. Χρειάζεσαι και ανάλογη τηλεόραση καθώς και αυτό που βλέπεις (είτε DVD, είτε εκπομπή τηλεόρασης είτε οτιδήποτε άλλο) να είναι ανάλογα τραβηγμένο σε HD. Για τους κοινού θνητούς (σαν εμένα) το HD είναι ακόμη αρκετά μακριά, για άλλους είναι μία πραγματικότητα λίγο-πολύ.