Προς το περιεχόμενο

Πόσα έδειξε το κοντέρ σας?


aGka8l

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
"μοτοσυκλετιστή" ο οποίος επιμένει να κυκλοφορεί με παντόφλα-σορτσάκι και να δίνει αυτό το άσχημο όνομα στην πιάτσα των αληθινών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ.

 

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!

  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πάντως .... Sorath και χωρίς παρεξήγηση χαίρομαι εν μέρη που δεν είμαστε φίλοι ή έστω και γνωστοί (χοχο) με τις στατιστικές που δίνεις ποιό πάνω τότε πρέπει να φυλάγεται κανείς από σένα!!!

Πλάκα τέλος όμως για να πω και κάτι άλλο.

Χαίρομαι που όλοι εδώ μέσα λένε το δικό τους high score και δεν θα το παίξω με τίποτα μετριοπαθής,του στύλ,μη τρέχετε μη κάνετε μη δείχνετε.

Θα πώ όμως με σιγουριά και αυτό βγαίνει μετά από πολλααααα χλμ. οδήγησης ανα την Ελλάδα-Ευρώπη.

ΜΗΝ ΑΦΕΘΕΙΤΕ!

Εννοώ μην αφήσετε ποτέ την αυτοσυγκέντρωσή σας και χαλαρώσετε.

Και δεν εννοώ για μια στιγμή,εννοώ μην αρχίσετε να οδηγείτε γρήγορα μεν αλλά με την αφελέστατη ,λόγω πείρας,αίσθηση οτι πλέον σε εσάς τίποτα άσχημο δεν μπορεί να συμβεί!Αυτό βέβαια για όσους οδηγούν ΜΟΤΟ είναι κάτι που το μαθαίνουν είτε το θέλουν είτε όχι!

Συνήθως όμως το αυτοκίνητο συγχωρεί περισσότερα δευτερολεπτα χαλάρωσης ενώ στη μηχανή απλά δεν έχεις αυτή την πολυτέλεια.

Και τέλος να αναφέρω και μία τρελλή μου επίδοση...όσοι ξέρουν θα καταλάβουν...

Renault Kangoo 1.4L ψιλο-άδειο! στην κατάβαση (επιστροφή από Λειβαδιά στην Αθήνα) Εθνικής Ε-75 με το κοντέρ καρφωμένο στα 175χλμ.

Scoda Fabia 1.4L με τα 70κάτι ψωράλογα (της μητέρας μου) 185χλμ στην ευθεία Κατερίνης και παραλίγο lift off...

Anyway όπως έλεγε και η παλιοπαρέα (βλ.Μπούστας k σια)

"It doesn't matter how FAST you go but ...HOW you go fast!"

Πείτε λοιπόν εκτός των τελικών σας σε ευθείες ,πράγμα μερικώς ανούσιο,τις επιδόσεις σας σε σημεία όχι και τόσο συμβατικά...Παράδειγμα όπως ανάφερα και πριν στις στροφές των Σερρών ή Ευβοια(ξέρετε-ξέρετε) ή στην κακιά Σκάλα ή Αρτεμίσιο ή έστω περιφεριακή Υμηττού ή κάτι από ΚΑρπεννήσι μεριά ή ή ή...

Δημοσ.
Πάντως .... Sorath και χωρίς παρεξήγηση χαίρομαι εν μέρη που δεν είμαστε φίλοι ή έστω και γνωστοί (χοχο) με τις στατιστικές που δίνεις ποιό πάνω τότε πρέπει να φυλάγεται κανείς από σένα!!!

 

Γιατί παιδάκι μου, εγώ τους προκαλώ αυτά που παθαίνουν; Και φυσικά είσαι και εσύ γνωστός μου τώρα......

 

 

Μπουαχαχαχαχαααα....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημοσ.

η μεγαλη ταχυτητα σε ευθειες δε λεει και πολλα

και μια γιαγια να βαλω σε μια φεραρι και να της πω πατα το τερμα στην ευθεια της Τριπολης θα πιασει 300

η τεχνη φαινεται στις στροφες οπου εχω δει πολλους ευθειακηδες να κοκαλωνουν και να ξεφτυλιζονται απο αμαξακια του 1/10 της αξιας τους

Δημοσ.

Ετσι ετσι ,αυτό το παιδί ,θα το ξαναπώ κι εδώ,απλά ξεκιναει τον αγωνα,κουρδίζει το μυαλό του,φορτώνει το ανάλογο πρόγραμμα,και μόλις είναι έτοιμος πάει και πέρνει την κούπα.

Ωρες ώρες με τρομάζει όμως.....

Αλλά εκεί είναι που μετριέται ένας καλός πιλότος,στο να τα ...ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ.Και ο ROSSI τα έχει

Δημοσ.

95 mph στον I5, SFO-Los Angeles και μεχρι 140kmh στους ελληνικους καροδρομους.

Δε θελω να κλεισω σπιτια, δε θελω να χασω 2 χρονια απο τη ζωη μου σε νοσοκομεια. Αν μου κατσει η στραβη, εκατσε. Τουλαχιστον ομως δε θα εχω τυψεις μια ζωη.

Ελπιζω να μη νιωσω ποτε την αναγκη να εκτονωνομαι σε δημοσιους δρομους.

Δημοσ.

Για τους δρομους θα πειτε τιποτα? Ειδα αναλυσεις οδηγικης συμπεριφορας, οδηγικα λαθη, λαθος τροπους σκεψης κτλ αλλα για τους δρομους στην Ελλαδα τιποτα. Δειτε ποσο μειωθηκαν τα ατυχηματα πχ στο δρομο Θεσ/νικη Βεροια απο τοτε που μπηκε η προστατευτικη μπαρα στη μεση.

Θεσ/νικη στη διασταυρωση Αιγαιου με Αδριανουπολεως γινονται σχεδον καθημερινα ατυχηματα (εχω δει τουλαχιστον 15 και δεν ειμαι μονιμα εδω). Λαθος σχεδιασμος τελειως και λαθος κλιση του δρομου, χανεις τον ελεγχο με το παραμικρο. Και σιγουρα δεν ειναι το μονο μερος που γινεται αυτο.

Δημοσ.

Τώρα που είπες δρόμους θέλω να πω μια ιστορία από το '99 που μετακομίσαμε Κύπρο. Πληροφοριακά να πω ότι μεγάλωσα Θεσσαλονίκη και ταξιδεύοντας ανά την Ελλάδα όταν ήμουν μικρός, η ποιότητα των δρόμων στην χώρα μας είναι καταγραμμένη στο μυαλό μου για τα καλά.

 

Στη λεμεσό που εγκατασταθήκαμε λοιπόν, εκείνο το διάστημα έφτιαχναν έναν δρόμο γύρω στα 7-8km - τον παραλιακό της τουριστικής περιοχής. Ο δρόμος θα είχε νησίδα στη μέση και 2μιση λωρίδες σε κάθε ρεύμα. Όταν πήγαμε είχε παραδωθεί το ένα ρεύμα με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και φτιαχνόταν το άλλο. Όταν παραδώθηκε το άλλο που λέτε, και φύγανε όλα τα μηχανήματα κτλ - υπήρχε ένα πρόβλημα, ένα μεγάλο πρόβλημα για το οποίο ξανακλείσανε το ρεύμα εκείνο! Το πρόβλημα ήταν ότι όταν παιρνούσες με το αυτοκίνητο πάνω από τα στρογγυλά καπάκια των υπονόμων ένιωθες την διαφορά ύψους των 2cm. Τα ξηλώσανε και τα ισιώσανε!! Αφού τότε δεν έπεσαν τα μαλιά μου, μάλλον δε θα μείνω ποτέ φαλακρός..

 

Α και κάτι ακόμα. Όσοι έχουν περάσει από την Κύπρο, έχουν προσέξει την ποιότητα από τις γραμμές στον δρόμο? Πάχος 1cm με πέρλα μέσα για να την δεί κι η τυφλή Μαριώ - οι γραμμές χρειάζονται πέρασμα ξανά μετά από καμιά 10ετία και βάλε! Συγκρίνοντας με τους Ελληνικούς δρόμους που βλέπουμε γραμμές από μερομπογιά μου ένα φρενάρισμα να περάσει από πάνω τους εξαφανίζονται και θέλουν πέρασμα κάθε 1 χρόνο - τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ προτιμώ να βλέπω που πάω τη νύχτα :)

Δημοσ.

Ο απόλυτως δρόμος ατυχημάτων (κατεχάκη) στο φανάρι για την πανεπιστημιούπολη. Οι ανθρωποι δεν προλαβαίνουν να βάλουν μπαριέρες. Το πρωί τις βάζουν το βράδυ κάποιος έχει πέσει πάνω.

 

max speed ever (και για μοναδική φορά) κάτι λιγότερα από 200km/h με mx-5 1600cc.(είμαι κότα στα πολλά :) )

Δημοσ.

Πρώτη φορά που βλέπω τόσο ωραίο και ήρεμο topic ανάμεσα σε μοτοσυκλετιστές και αυτοκινητιστές. Φοβερό.

 

Εγώ απλά να σας πω κάτι που έχω δει εδώ στην Γερμανία. Έχουν απαγορέψει τα μηχανάκια του στυλ Yamaha Z, Crypton-R, κτλ και όλα αυτά τα 110-140cc (με ταχύτητες) σκοτώστρες που έχουν οι νέοι στην Ελλάδα. Επιτρέπουν μόνο τα αυτόματα στυλ gillera runner και αυτά μέχρι 125cc και φυσικά μεγάλες μηχανές. Οι γερμανοί έχουν περίπου τον ίδιο αριθμό ατυχημάτων με την Ελλάδα, παρόλο που είναι 8 φορές περισσότεροι από εμας. Παρόλο που οι γερμανοί είναι τελείως κουτορνίθια, σε αυτόν τομέα είναι άριστοι...

 

Στο θέμα με τις ταχύτητες τώρα, εγώ πάντα συνοδηγός καθότι δεν οδηγώ ακόμα. Όλα αυτά είναι κοντερίσια, ότι έβλεπα...

 

260 με Audi A3 τούμπανο σε εθνικό δρόμο της Γερμανίας στο κομμάτι από Dortmund για Wuppertal χωρίς όριο ταχύτητας, όπου πρέπει να είσαι πραγματικά χαζός για να τρακάρεις.

 

230 με Saxo φτιαγμένο και αυτό σε κάποια Εθνική από Κομοτηνή για ένα μπαράκι εκεί κοντά που λέγεται Φανάρι...

 

125 σε Yamaha-Z σε κόντρα στην Βιομηχανική στον Βόλο. (Πραγματικά η χειρότερη εμπειρεία της ζωής μου)

 

340 με τρένο IC από Dortmund για Stuttgart. Πλακίτσα

 

ΥΓ. Ίσως το καλοκαίρι μπω σε Ferrari Enzo. Εδώ στην Γερμανία μπορείς να νοικιάσεις για 3000 Ευρώ την ημέρα. Μάλλον θα παντρευτεί η αδερφή κολλητού και θα την πάνε με Enzo στην εκκλησία, αλλά τις υπόλοιπες 21 ώρες της ημέρας η Ferrari δεν θα κάθεται σε γκαράζ, οπότε θα πέσει σκίσιμο...

Δημοσ.
αλλά τις υπόλοιπες 21 ώρες της ημέρας η Ferrari δεν θα κάθεται σε γκαράζ, οπότε θα πέσει σκίσιμο...

 

Φίλε πρόσεχε μην κάτσει καμμιά στραβή και μετά πληρώνεις την enzo μια ζωή. Προσέχτε καλά τους όρους ασφάλειάς της.

 

Κατάλλα, μακάρι να γευτείς την εμπειρία οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...